Ook goed genoeg.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

R1 heeft als 'kinderziekte' een defect in de versnellingsbak dat opeens aan kan komen zetten, iets met de 2e of 3e versnelling oid, net zoals de R6 last heeft van kapotte cilinderwanden, zoek maar op MFHey mannen,
Ik zit te kijken voor een Yamaha R1 uit 1998-1999.
Dit word mijn eerste motor die niet een Kawasaki is.
Wat zijn de punten waar ik op moet letten bij een Yammy?
Alvast bedankt!
wel mooie dingen die ""oer R1's"Wat zijn jullie gemiddeld kwijt aan wegenbelasting/verzekering?

Blijven mooie bikes die TL1000R. Stoer, dikke klappen.
Ik was altijd een 4 cilinder man maar na een 1,5 jaar niet meer gereden te hebben ben ik de twin gaan proberen...denk niet dat ik nog terug stap al is het rijden wel even wennen.
Alleen het geluid al maakt het een heerlijke rit, iedere keer weer.
Welke bike heb je op het oog? Als je dat op google tikt, kom je vast genoeg tegen.Is er ook ergens een forum waar ik gebruikservaringen kan vinden per type motor?
Heb een bepaald type op het oog maar ik wil geen kat in de zak kopen.
Dit oaop motor-forum.nl hebben ze allemaal threads met verschillende motoren
http://www.motor-forum.nl/forum/list_category/2/Motoren.html
Laatste tijd heb ik het niet zo op uitlaten moet ik zeggen.Zit erg te twijfelen om een uitlaat te kopen. kost me 450 en heb dan een prachtuitlaat met super geluid. alleen wel veel geld 450 pfff![]()
+1Blijven mooie bikes die TL1000R. Stoer, dikke klappen.

Welke bike heb je op het oog? Als je dat op google tikt, kom je vast genoeg tegen.
Dit oa
Laatste tijd heb ik het niet zo op uitlaten moet ik zeggen.
Het is wel nice, maar het kost vrij veel en de winst is zonder full systeem weinig.
Ook als je hem later door verkoopt heb je weinig ervoor terug.
Zelf mss ooit full systeem akrapovic carbon eronder, maar dat kost een godvermogen.
Wat voor bike heb je en welke uitlaat heb je in gedachten?
Voor 450 euro kan je kneiters veel andere leukere mods kopen. Waar je ook wat meer aan hebt.
Voor dat geld koop je: Stalen remleidingen + Xenon + Rem/Koppeling Hendels + Rem/Schakel set

Welke bike heb je op het oog? Als je dat op google tikt, kom je vast genoeg tegen.
Dit oa
et
Ik wil een Buell x1 lightning maar lees verschillende dingen!
Thx voor de tips!
Zo duur is dat niet. 110 euro ergens en dan heb je voor + achter.kawa zx6r. je kunt inderdaad ook veel andere dingen van dat geld kopen. ook niet motorgerelateerde dinge. stalen remleidingen lijkt me ook wel wat![]()
DitOp mijn VFR heb ik stalen rem leidingen en dat is niet alleen mooi maar reageert ook rete goed.