AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Snap alleen je vergelijkingen niet.
Je vergelijkt een 98-99 R1 met een ZX10 (minimaal 2004) en dan is die niet agressief genoeg? Een zx10 rijd een oudere R1 helemaal zoek.
Erg licht en snel een ZX10. Een zx14 is er pas vanaf 2006-2007 ofzo. Dus hele andere prijscategorie. Dan zou je ook kunnen kijken voor een R1 uit dat bouwjaar.

ik zal het even uitleggen. ik vind de R1 uit 98-99 de mooiste die er is. vandaar dat ik een ZX10R 2004 met een R1 uit 98-99 vergelijk. ik vind ze bijde mooi maar kwa rij-gedrag ligt de R1 me het beste.

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 16:24 ----------

Helaas, die R1 van een vriend van me is rood-wit-zwart

wat moet die kosten?

Mooi weer wat km's afgelegd, het weer staat er niet zo best voor deze week.
Heb de GSX 750 van een paar maand oud voor een koopje, knaap had cash nodig en €7500,- was al genoeg. dat bood de dealer hem ook waar hij in sept'2011 nieuw is gekocht.

Morgen gaat ie voor zijn 500km beurt en heb nu al geïnteresseerden voor €11000,-

weg=weg, kan me oude doosje niet missen na bijna 20 jaar samenwerking :D

Hallo allemaal,

Binnenkort klaar met m'n examens, dus dan heb ik flink wat tijd over, en ik wil dan toch wel heel graag voor m'n motorrijbewijs gaan (eerst maar eens een proefles, om te kijken of het echt wel wat voor me is (het lijkt me wel echt fantastisch!))
Heb echter wel wat vraagjes:

- Is het een groot nadeel als je nooit brommer oid hebt gereden? Heb ook nog geen autorijbewijs.. 0,0 ervaring dus... :p
- Als je eenmaal een motor hebt, wat voor onderhoud moet je dan allemaal verrichten, en om de hoeveel km ongeveer etc?
- Wat kost verzekering/wegenbelasting etc, en hoeveel verbruik heeft een 25kw motor gemiddeld?

Hele waslijst aan vragen, hoop dat jullie me kunnen helpen :D

Is geen groot nadeel maar 't zal je gemiddeld genomen wel wat meer lessen kosten.
Onderhoud hangt af van de motor, vaak om de 6000 of 10000, misschien bij wat minder sportieve modellen nog wat meer.
Wat een 25KW verbruikt weet ik niet maar als ik niet heel gek doe kan ik op de mijne best 1 op 20 halen (75KW)
Belasting/verzekering valt erg mee, weet ik niet meer zo uit m'n hoofd maar arm word je er niet van.

Dit is niet de orginelen foto,
komt later,

maar zo ziet ie r wel uit nu alleen de velgen zijn knal geel :o (dat gaat dus veranderd worden),
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groet Ray....

EDIT ben altijd al een fan van 2stroke geweest heb nog een 250cc RD non YPVS en nog een 350cc YPVS in onderdelen....

Dennis watvoor uitlaat had jij ook alweer op je oude r6? Die maakte een bruut geluid

Zit zelf te denken aan de motogp uitlaat van superpole.
Klinkt echt belachelijk bruut.

Dennis watvoor uitlaat had jij ook alweer op je oude r6? Die maakte een bruut geluid

Zit zelf te denken aan de motogp uitlaat van superpole.
Klinkt echt belachelijk bruut.

Laser GP Extreme.

Ik heb trouwens mijn ECU verdoet van mijn R6.
Oplossing is er nog niet.

Volgende week vrijdag na 9 jaar eindelijk weer een motor onder mijn kont:
kbomdw.jpg

Herenigd met mijn oude liefde!

gvd das een mooi apparaat pik. Zal wel lekker zijn eindelijk weer rijden!!!!

zo afgelopen weekend lekker 1350km afgetikt in duitsland. Hadden prachtig weer ook. Helaas 2 motors afgevoerd. 1 zxr900 uit de bocht gevlogen en 1 suzuki gsx1000r (4 jaar oud) waar waarschijnlijk de computer van overleden is......al de 2e gixxer die naar de klote is gegaan. Voor mij iig nooit een suzuki. Niks dan ellende met dat spul.

Hehe, jep blij als een klein kind. Over 2 dagen heb ik hem thuis:D

Dit is niet de orginelen foto,
komt later,

maar zo ziet ie r wel uit nu alleen de velgen zijn knal geel :o (dat gaat dus veranderd worden),
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groet Ray....

EDIT ben altijd al een fan van 2stroke geweest heb nog een 250cc RD non YPVS en nog een 350cc YPVS in onderdelen....

Mooi het die RD's heb er ook 1 gehad in lucky strike kleur en een NS400R in Rothmans kleur

Afgelopen vrijdag weer goed gewassen, en gepoetst.

29288l3.jpg

Wat zijn jullie gemiddeld kwijt aan wegenbelasting/verzekering?

108 wegenbelasting pj
91 pm verzekering.

Laatst bewerkt:
20-25 euro per maand kun je wel klaar zijn:D

Nog mensen met een R6 2008 hier?

Ga me morgen maar eens aanmelden bij de rijschool.

Heb 2006, is dat goed genoeg?

Wat voor motor rij je?

Veel schadevrije jaren?

Uit 93 gsxr 750w. 5 jaar schade vrij. Verzekering bij interpolis.
Mijn motor gaar waarschijnlijk over 4 weken weg. Voor rond de 900euro.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 10:33 ----------

Fotos staan in dit topic en gaat om een streetfighter.

Allrisk ja, met 3 schade vrije jaren

Terug
Naar boven