AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Goede dealer vraagt niet van die achterlijke bedragen voor de band. Ik betaalde 25 euro meer voor een achterband, maar lag hij er wel gelijk helemaal perfect op.
Tja zou wat zijn wil je wegrijden zit je band er half op:o
 
Zit er aan te denken mijn CBR in te ruilen voor een transalp. Mag nu eindelijk vol vermogen, maar zit eigenlijk helemaal niet te wachten op meer pk's. Op legale snelheden is dat ding rap zat.

Power zijn wel leuke banden. Vandaag weer sinds 3 weken gereden.

Na half uurtje redelijk spelen waren ze behoorlijk warm.
Heb er voor de gein ook even 'race' remblokjes opgezet. Dat remt behoorlijk hard.

Zelf ga ik er volgende week Sportsmarts onder zetten.
Zijn iets duurder, maar gaan wel een stuk langer mee.
heb er nu 5000 km roadsmarts onder liggen, heerlijke bandjes.
Hallo,

ook eindelijk mijn A'tje gehaald!
Rij hierop: regio nijmegen/cuijk

[Link niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd! Toffe bike ook :).
 
Trans alp ??

Dat is toch geen bike man, dag en nacht verschil met CBR

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 20:29 ----------

Hallo,

ook eindelijk mijn A'tje gehaald!
Rij hierop: regio nijmegen/cuijk

[Link niet meer beschikbaar]

Kom je misschien wel eens tegen, ik rij vaak over de dijk bij Lent richting Tiel
 
Trans alp ??

Dat is toch geen bike man, dag en nacht verschil met CBR

Tsja we worden allemaal een dagje ouder hè :D.

Haha nee, dat racen is sowieso niks voor mij (heb niet voor niets een cbr F genomen ipv de R). De keren dat ik flink doorrijd, breng ik alleen mijn rijbewijs maar in gevaar. Daarnaast vind ik die 34 pk die ik nu heb prima, en daar koop je natuurlijk geen 100 pk motor voor.

Het meeste plezier haal ik persoonlijk uit de wat langere tripjes. En hoewel dat met mijn huidige motor ook kan, denk ik dat het relaxter is op een transalp.
 
Ik heb er geen moeite mee, maar ik ben maar 1.74m. dan word een Transalp in mijn mening te groot voor mij.

Ik heb al 20 jaar dezelfde Suzuki, ik rij wel eens met mensen die 1.90m+ zijn, dan past iets als een Transalp beter dan hun ZXR of Fireblade.
 
Ik heb er geen moeite mee, maar ik ben maar 1.74m. dan word een Transalp in mijn mening te groot voor mij.

Ik heb al 20 jaar dezelfde Suzuki, ik rij wel eens met mensen die 1.90m+ zijn, dan past iets als een Transalp beter dan hun ZXR of Fireblade.

Die hoogte is iets wat me ook nog een beetje tegenstaat, ook al ben ik 1,87. Ben erg benieuw hoe hanteerbaar die dingen zijn wanneer je stilstaat (bijv in de schuur). Binnenkort ga ik er eentje huren om te kijken of het wat voor me is :).
 
Succes, ben benieuwd.

Ik heb bij me Suzuki GSX al meerdere motoren gehad, maar ben me oude paardje trouw.
 
Toch ook maar ff hier posten, rijd atm gewoon te weinig om hem in de schuur te houden

http://link.marktplaats.nl/575405481

Daar ga je spijt van krijgen, mooie toerbike man.
wat is het volle vermogen ervan ?

Ik heb ook wel eens een periode gehad van weinig rijden, maar een mooie bike moet je niet zo wegdoen, wat heb je nu aan 4500,- ?
 
Zo'n transalp lijkt mij ook wel wat hoor, of een africa twin ofzo. Lekker degelijk ding, kan vrijwel alle wegen makkelijk aan. Denk alleen dat ie veel te hoog is voor mij.

Ben m'n sport nog niet zat maar 't sturen vind ik wel leuker dan hard rechtdoor. Zit er ook wel aan te denken om een KTM Duke 690 of iets dergelijks te kopen als volgende motor.
 
Laatst bewerkt:
Zo'n transalp lijkt mij ook wel wat hoor, of een africa twin ofzo. Lekker degelijk ding, kan vrijwel alle wegen makkelijk aan. Denk alleen dat ie veel te hoog is voor mij.

Ben m'n sport nog niet zat maar 't sturen vind ik wel leuker dan hard rechtdoor. Zit er ook wel aan te denken om een KTM Duke 650 of iets dergelijks te kopen als volgende motor.

Africa twin vind ik ook een prachtige machine inderdaad, maar net iets te duur. De duke is zeker een mooie fiets, maar ik pak daar iets te veel snelweg voor. En het is niet ideaal voor langere ritten (met bagage).
 
Zo'n transalp lijkt mij ook wel wat hoor, of een africa twin ofzo. Lekker degelijk ding, kan vrijwel alle wegen makkelijk aan. Denk alleen dat ie veel te hoog is voor mij.

Ben m'n sport nog niet zat maar 't sturen vind ik wel leuker dan hard rechtdoor. Zit er ook wel aan te denken om een KTM Duke 650 of iets dergelijks te kopen als volgende motor.

Je bent nog kleiner dan mij man, denk dat het moeilijk word zo'n bike te vinden.

Heb al Honda XLV gehad en Yamaha XT (tenere)
 
Laatst bewerkt:
Daar ga je spijt van krijgen, mooie toerbike man.
wat is het volle vermogen ervan ?

Ik heb ook wel eens een periode gehad van weinig rijden, maar een mooie bike moet je niet zo wegdoen, wat heb je nu aan 4500,- ?

85pk ongeveer

Super veel :D wil toch komend jaar/eind volgend jaar huis uit, dan is elke cent toch handig. En als ik richting a'dam ga wil ik in de stad toch liever ouwe supermoto rijden ofzo, als hier een krasje op komt vind ik t ontzettend zonde.
 
Toch ook maar ff hier posten, rijd atm gewoon te weinig om hem in de schuur te houden

http://link.marktplaats.nl/575405481

Wel echt een karige advertentie, ik zou eens wat vertellen over de onderhoud ervan. Staat van banden/ketting/remblokken/remschijven.
Olie, filters wanneer is dat gedaan?

Het geeft geen garantie voor betere verkoop, maar als je toch betaald voor een advertentie kan je het er maar beter bij zetten.
 
Zit er aan te denken om een cb 900 bol d`or te kopen. Heeft er hier iemand ervaring mee?
 
85pk ongeveer

Super veel :D wil toch komend jaar/eind volgend jaar huis uit, dan is elke cent toch handig. En als ik richting a'dam ga wil ik in de stad toch liever ouwe supermoto rijden ofzo, als hier een krasje op komt vind ik t ontzettend zonde.

Dan zou ik gewoon een oude XL of XT gaan halen, daar kun je goed mee door de stad.

Ik heb 1.5 jaar in onze hoofdstad gewoond, in de binnenstad en reed toen ook op een oude XT 500, tramrails stoepje alles pak je gewoon.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 22:06 ----------

Zit er aan te denken om een cb 900 bol d`or te kopen. Heeft er hier iemand ervaring mee?

Heb een CB 750 gehad en er een cafe racer van gemaakt.
 
Wie weet waneer er weer een grote meeting is in veenendaal?

groter is beter
 
Back
Naar boven