XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

De voorjaarsmeeting is natuurlijk al geweest. Volgens mij is er nog 1 in september.

Thanks bro.
Wist niet van de voorjaarsmeeting, heb ook pas net me rijbewijs.
Was gewoon nieuwsgierig en wilde wel eens gaan kijken of het ook echt zo vet is als in de verhalen die ik hoor..
Vertel eens over die meeting, hoe gaat dat in zn werk?
Zelfde als elke zaterdag met de auto's?
Gr

groter is beter

Thanks bro.
Wist niet van de voorjaarsmeeting, heb ook pas net me rijbewijs.
Was gewoon nieuwsgierig en wilde wel eens gaan kijken of het ook echt zo vet is als in de verhalen die ik hoor..
Vertel eens over die meeting, hoe gaat dat in zn werk?
Zelfde als elke zaterdag met de auto's?
Gr

groter is beter

Ben nog nooit op een automeeting geweest, maar dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn.

De meeting is dus in Veenendaal, maar de meesten spreken van te voren regionaal af, en rijden dan een tourritje. Vervolgens verzamelen we bij de Mac, en kun je een beetje motor's kijken en herrie luisteren. Daarna gaan de mensen die willen stunten richting Amersfoort, waar ze opgewacht worden door de politie :D.

Oke, same shit different toys dus.
Autos gaan ook wel eens naar de maarn in utrecht ofzo. Maatje van me heeft een golf 1 met 400pk (orly? Yeh rly) en daar ben ik een paar keer mee meegeweest vandaar dat ik wel weet hoe dat auto gebeuren in elkaar steekt.
Stuur mij ff een PM als je data hebt van die meeting. Alvast bedankt, gr

groter is beter

Autos gaan ook wel eens naar de maarn in utrecht ofzo. Maatje van me heeft een golf 1 met 400pk (orly? Yeh rly) en daar ben ik een paar keer mee meegeweest vandaar dat ik wel weet hoe dat auto gebeuren in elkaar steekt.

groter is beter

Vermoed dat het rond 15 september gaat worden. Ik post de precieze datum nog wel een keer in dit topic.

groter is beter

400pk ?

Dat is wreed man, mijn BRG Pirelli had een dikke 200pk. motor van Sirocco 16v met turbo intercooler.
Verkocht aan iemand in Den Haag en 2 dagen later is ie gestolen in Scheveningen.

400pk ?

Dat is wreed man, mijn BRG Pirelli had een dikke 200pk. motor van Sirocco 16v met turbo intercooler.
Verkocht aan iemand in Den Haag en 2 dagen later is ie gestolen in Scheveningen.

Ja hij reed ook alle snelle jongens eruit.
Hij had btw 320 eerst en nu 400. Zn blok ligt nu weer helemaal uit elkaar ivm nog meer vermogen willen pakken.
Hij rijd er maar heel soms mee en als het weer zover is maak ik wel een filmpje;) gr
groter is beter

Ja hij reed ook alle snelle jongens eruit.
Hij had btw 320 eerst en nu 400. Zn blok ligt nu weer helemaal uit elkaar ivm nog meer vermogen willen pakken.
Hij rijd er maar heel soms mee en als het weer zover is maak ik wel een filmpje;) gr
groter is beter
Wat voor blok heeft hij er in dan?

Dat is wel kunst om uit een G60 400pk te halen.

Ik weet nog goed dat ik een G60 Rallye en een Peugeot 205 1.9(2.0 16v) Rallye in ging voeren in Nederland, wat een gezeik met die RDW zeg, die auto's waren nooit in Nederland verkrijgbaar en moesten we dik betalen voor een type goedkeuring in Lelystad.

Beide auto's hadden 160 Pk standaard

Ik weet nog goed dat Oetinger een setje had liggen om de G60 op 215pk te halen, maar 400pk lijkt me erg veel.

Laatst bewerkt:
hoor sowieso niet echt positieve geluiden over de betrouwbaarheid van G-laders. met hoge vermogens willen die dingen volgens mij nog weleens uit elkaar klappen. Denk dat je beter een VR6 kunt hebben dan.

hoor sowieso niet echt positieve geluiden over de betrouwbaarheid van G-laders. met hoge vermogens willen die dingen volgens mij nog weleens uit elkaar klappen. Denk dat je beter een VR6 kunt hebben dan.

In 1989 was er nog geen VR6, daar heb ik er trouwens ook zat van ingevoerd.

Maar een G60 en G40(polo) heb ik nooit problemen mee gehad, ja er zijn altijd mensen die een turbo of G lader kunnen slopen.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 23:39 ----------

Ik heb trouwens op een meeting in Duitsland in 1996 wel een VR6 Turbo gezien, dat ding had iets van 360pk( Corrado)

Laatst bewerkt:
Iemand een CBR 1000 RR vanaf 2008? Zo ja hoe lang ben je dan? Vind de tank breed en ben bang er niet lekker op te zitten.

Testrit zit er nog niet in want heb pas 20 Aug. AVD examen.

Iemand een CBR 1000 RR vanaf 2008? Zo ja hoe lang ben je dan? Vind de tank breed en ben bang er niet lekker op te zitten.

Testrit zit er nog niet in want heb pas 20 Aug. AVD examen.

Mijn maat rijd er op, is 1.85m en weegt 115kg, hij gaat hem dit seizoen inruilen voor een nieuwe Pan European st1300.

Ja hij is zo gek om elke 4 jaar een nieuwe bike te kopen, heeft denk ik met zijn financiering te maken.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 16:08 ----------

Je kunt altijd in een shop gaan proefzitten, en de bike van de standaard af halen, in de werkplaats of even op eigen terrein van de shop.

Mijn maat rijd er op, is 1.85m en weegt 115kg, hij gaat hem dit seizoen inruilen voor een nieuwe Pan European st1300.

Ja hij is zo gek om elke 4 jaar een nieuwe bike te kopen, heeft denk ik met zijn financiering te maken.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 16:08 ----------

Je kunt altijd in een shop gaan proefzitten, en de bike van de standaard af halen, in de werkplaats of even op eigen terrein van de shop.

Heb je mischien een foto van je maatje op de bike? Omdat het een vrij compacte 1000cc is moet het niet lijken alsof je op een mini-bike rijd.

Bij de dealer wel even op gezeten en dat ging wel ok maar rijden zegt toch meer.

Het is sowieso geen mini bike hij is grover als mijn GSX, ik heb op me pc geen foto's van onze touren, ik zou hem even bellen, volgens mij is hij ook lid op DBB, alleen minder actief.

Durf het hier bijna niet te vragen ,
maar weet er iemand nog een Yamaha RD500 YPVS te koop ?

Conditie maakt geen, een anderen man van de verkeerde kant uit (fl**ker DUS !) :D

Groet, Ray..........

Hij is op vakantie in Frankrijk vanwege de tour, daar is ie helemaal gek van.

zijn CBR heeft de HRC look, met stickers en kleurstelling in RWB dus.

Terug
Naar boven