AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

ik zit ook op die minder leuke 25kw, maakt niet uit toch:p

Rij hier de meeste gasten die onbegrenst rijden zoek in de bochten hehe:)
 
ik zit ook op die minder leuke 25kw, maakt niet uit toch:p

Rij hier de meeste gasten die onbegrenst rijden zoek in de bochten hehe:)

:roflol: Heerlijk dit soort uitspraken zonder dat je ooit met iemand van dit forum gereden hebt
 
Laatst bewerkt:
haha met hier bedoel ik de omgeving waar ik rij niet de dbb leden natuurijk :)
 
ach ik wordt ook aan stront gereden door een 25kw'er.
(Scheelt niet veel)

In de bochten dan, op de snelweg is het wel grappig.
 
haha met hier bedoel ik de omgeving waar ik rij niet de dbb leden natuurijk :)

ah oke, ik dacht al dat we hier met een nieuwe tommetje1993 te maken hadden :D
 
Gasten die denken dat de openbare weg een circuit is, en de overige weggebruikers racers......... :').
 
op de snelweg heb ik inderdaad niks te zeggen:( toch nog een top van 190 dat wel :)

Maar misschien a.s. vrijdag of zaterdag een ronde maken?
weet niet in welke omgeving de meeste mensen zich bevinden?

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 13:59 ----------

Gasten die denken dat de openbare weg een circuit is, en de overige weggebruikers racers......... :').

haha moraalriddertje of ?
 
Ik heb er nu ook 6 lessen opzitten met de motor(: Binnenkort maar is vragen wanneer die avb gaat aanvragen
 
haha moraalriddertje of ?

Iedereen heeft natuurlijk het recht zichzelf dood te rijden, maar dat bedoel ik niet. Het gaat er mij om dat veel gastjes zichzelf heel stoer vinden als ze anderen eruit rijden, terwijl die anderen totaal niet aan het racen zijn.

Laten zien hoe snel je bent doe je op het circuit, waar iedereen dezelfde intentie heeft.
 
Ik heb er nu ook 6 lessen opzitten met de motor(: Binnenkort maar is vragen wanneer die avb gaat aanvragen

Hoe gaat het met avb alles al onder de knie? zou er niet te lang mee wachten aanvraag is ook weer 4 weken he..

Iedereen heeft natuurlijk het recht zichzelf dood te rijden, maar dat bedoel ik niet. Het gaat er mij om dat veel gastjes zichzelf heel stoer vinden als ze anderen eruit rijden, terwijl die anderen totaal niet aan het racen zijn.

Laten zien hoe snel je bent doe je op het circuit, waar iedereen dezelfde intentie heeft.

Mee eens:) Rijd overal rustig, alleen net voor de bocht het gas erop :)

Ik heb mijn leren motorpak te koop gezet, misschien iemand interesse hier? Hij is rood/zwart/wit. Link met foto's: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/342126/Lederen-MQP-combipak-maat-48-goede-staat-1.html

Heb je al een nieuw pak? moet je is naar Tschul kijken goede pakken voor een klein prijsje..
 
Net iets leuks meegemaakt ik heb een 25kw cbr 600 en ik reed buiten de bebouwde kom, ineens komt er een knaap met een hayabusa naast me rijden, ik dacht kom maar op.

Dus hij geeft gas en is weg, maar toen kwamen er bochten, ik reed met mijn 25kw gewoon een hayabusa eruit in de bochten:)

True story.

( Dont be mad )
 
Heb je al een nieuw pak? moet je is naar Tschul kijken goede pakken voor een klein prijsje..

Heb nog geen nieuw pak. Denk dat ik iets moois tweede hands ga proberen te vinden. Staan echt mooie zo goed als nieuwe pakken te koop. Zijn opzich wel mooie pakken op die site, maar ga liever voor een tweede hands bekend merk :o
 
kan ook natuurlijk:)

Meeste gaste kunnen inderdaad geen bochten rijden met een busa..

vooral met verlengde achterbrug dan lach je jezelf helemaal stuk!
 
Net iets leuks meegemaakt ik heb een 25kw cbr 600 en ik reed buiten de bebouwde kom, ineens komt er een knaap met een hayabusa naast me rijden, ik dacht kom maar op.

Dus hij geeft gas en is weg, maar toen kwamen er bochten, ik reed met mijn 25kw gewoon een hayabusa eruit in de bochten:)

True story.

( Dont be mad )
held!!

Signeer mijn helm pleeeeease :o
 
Beetje motornoob hier.

Wat voor een motor (sport) kunnen jullie aanraden voor een student? Budget is zo rond de 3000 euro voor de motor+andere benodigdheden zoals uitrusting.
 
Back
Naar boven