- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraagprijs 9000? Wat is t dan? Je kunt er tog met de auto achteraan of je neemt zijn portemonnee/paspoort en blijft thuis
oordoppen koop je toch pas als je ze echt nodig hebt, als je helm gewoon stil genoeg is hoef je die dingen toch niet
Ze geven net zo makkelijk een vals paspoort tegenwoordig.
Ik zou het gehele bedrag als borg vragen. Serieuze kopers zouden daar geen moeite mee moeten hebben.

wauw ik al 14000km zonder oordoppen waarvan denk zeker meer dan de helft snelweg(dus veel ruis), heb nog niks... Weet niet of het bij jou in de familie zit ofzo dat dovige, uit mijn familie is de enige die doof is mn oma van 86
Nee, het zit bij mij niet in de familie. Ik houd naast het motorrijden ook nog van gitaarspelen en muziek luisteren, dus mijn gehoor wil ik niet verliezen.
Na een dagje motorrijden (met doppen), merk ik al dat die piep 's avonds wat erger is.
Ik vind met doppen sowieso chiller rijden btw, heerlijk rustig aan je hoofd, scheelt ook weer in vermoeidheid.

Kijk maar uit jongens.
Mijn zwager (vriend van mijn zusje) die al +-4 jaar samen zijn haalde vorige maand zijn motorrijbewijs.
Hij is 22 dus mocht meteen vol vermogen rijden. Haalde 2 weken geleden een oudere Yamaha 1000cc racer. Vette shIT duss. Egt supertrots en blij was die ermee. Zou die vrijdagavond met mijn zusje gaan rijden. Ze kon niet en had afgezegd. Is hij met een vriend gaan rijden en onderuit gegaan. Nu ligt die in het ziekenhuis met beide armen en een been meerdere malen gebroken. Alsof dat nog niet genoeg is heeft die er ook nog een shedelbasisfractuur opgelopen en gelooft die niet dat die een motorongeluk heeft gehad.
En hij ging net lekker met sporten en alles, mega fanatiek was dieheeel zielig vind ik het.
Dus ik wil zeggen jongens tis zeker vet een motor maar kijk uit. Je bent zo kwetsbaar op een motor en van de ene op de andere dag kun je je sport niet meer uitoefenen.
Ik zou egt gek worden![]()
Ik heb echt geen last van lawaai als ik rij, zelfs niet op de snelweg. Denk dat het heel erg helm afhankelijk is. Heb zelf een vrij prijzige Shoei, misschien dat deze extreem stil zijn, maar vind het ook juist wel fijn om wat om me heen te horen.
.Klinkt meer als een gevalletje van ''ik zal wel ff laten zien dat ik kan rijden'' m.a.w. gewoon veel te overmoedig....Kijk maar uit jongens.
Mijn zwager (vriend van mijn zusje) die al +-4 jaar samen zijn haalde vorige maand zijn motorrijbewijs.
Hij is 22 dus mocht meteen vol vermogen rijden. Haalde 2 weken geleden een oudere Yamaha 1000cc racer. Vette shIT duss. Egt supertrots en blij was die ermee. Zou die vrijdagavond met mijn zusje gaan rijden. Ze kon niet en had afgezegd. Is hij met een vriend gaan rijden en onderuit gegaan. Nu ligt die in het ziekenhuis met beide armen en een been meerdere malen gebroken. Alsof dat nog niet genoeg is heeft die er ook nog een shedelbasisfractuur opgelopen en gelooft die niet dat die een motorongeluk heeft gehad.
En hij ging net lekker met sporten en alles, mega fanatiek was dieheeel zielig vind ik het.
Dus ik wil zeggen jongens tis zeker vet een motor maar kijk uit. Je bent zo kwetsbaar op een motor en van de ene op de andere dag kun je je sport niet meer uitoefenen.
Ik zou egt gek worden![]()
Hij heeft niet te hard gereden is uit onderzoek gebleken. En het is een super relaxte gozer die egt niet gek gaat doen. Wat de oorzaak was blijft vooralsnog een raadsel. Hij herrinerd zich niks meer van motorrijden of een ongeluk.
Ziek man... Maar hij reed dus met alleen een helm op?
.
.