XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

pics or didn't happen

grgr

Neem aan dat je staande bent gehouden dus?

jep gelaserd en van de weg geplukt

Sterkte tom

vaarwel vrienden

zojuist met de motor gelaserd met 221 km/uur, een overschrijding van 121 km/uur. motorrijbewijs en autorijbewijs minimaal half jaar kwijt. motor in beslag genomen( meer dan 100% te snel) en 1000+ euro boete.

Was helemaal uitgestorven op de weg en dacht geef even een dot gas.
Heb het aan mezelf te danken, kan wel janken

Damn, das k*t man :(. sterkte

Pfff, da's behoorlijk zuur man! t*ring, ff gas geven op een verlaten weg en gelijk genaaid worden!

Lelijk man :(.

Vandaag weer paar uurtjes gereden, gaat wel aardig, had 't makkelijker verwacht.

jepp vind t ook vreselijk. precies gewoon vol gelaserd. Kan er niets anders aandoen dan het laten bezinken. Baal enorm want een maat van me had juist vorige week zijn motorrijbewijs gehaald zodat we samen konden touren..

Enige waar ik echt bang voor ben is de geldboete aangezien ik een arme student van 19 ben. Ben bang dat het me rond de 2000 gaat kosten

Moet je ook zo'n cursus gaan doen?

Echt k*t verhoudingen, je kan beter iemand verkrachten dan hard rijden waar het kan.

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 12:50 ----------

Moet je ook zo'n cursus gaan doen?

Emg is te achterlijk voor woorden

jepp vind t ook vreselijk. precies gewoon vol gelaserd. Kan er niets anders aandoen dan het laten bezinken. Baal enorm want een maat van me had juist vorige week zijn motorrijbewijs gehaald zodat we samen konden touren..

Enige waar ik echt bang voor ben is de geldboete aangezien ik een arme student van 19 ben. Ben bang dat het me rond de 2000 gaat kosten

Aangezien je 19 bent, heb je dan niet nog een extra probleem omdat je niet op een 25kW reed en dus eigenlijk geen rijbewijs/verzekering had?

haha ja wat voor 25kw motor was dat meneer tommie??? En krijg je je motor dan nooit meer terug?

25 kw op kenteken;). Ze begonnen er niet over.

Motor krijg ik waarschijnlijk binnen een paar dagen terug aangezien dit mijn eerste keer is.

ooooh dan kan je gewoon je motor verkopen om die boete te betalen, maar er zal toch wel iemand zijn op dat politiebureau die zelf ook 25kw heeft gereden en 110% weet dat je geen 220 haalt met 25kw...?

Kijk maar uit jongens.
Mijn zwager (vriend van mijn zusje) die al +-4 jaar samen zijn haalde vorige maand zijn motorrijbewijs.
Hij is 22 dus mocht meteen vol vermogen rijden. Haalde 2 weken geleden een oudere Yamaha 1000cc racer. Vette shIT duss. Egt supertrots en blij was die ermee. Zou die vrijdagavond met mijn zusje gaan rijden. Ze kon niet en had afgezegd. Is hij met een vriend gaan rijden en onderuit gegaan. Nu ligt die in het ziekenhuis met beide armen en een been meerdere malen gebroken. Alsof dat nog niet genoeg is heeft die er ook nog een shedelbasisfractuur opgelopen en gelooft die niet dat die een motorongeluk heeft gehad.
En hij ging net lekker met sporten en alles, mega fanatiek was die:( heeel zielig vind ik het.
Dus ik wil zeggen jongens tis zeker vet een motor maar kijk uit. Je bent zo kwetsbaar op een motor en van de ene op de andere dag kun je je sport niet meer uitoefenen.
Ik zou egt gek worden:eek:

mja das het gevaarlijke van op een 1000 beginnen, zeker met een vriend erbij en wil je effe laten zien hoe hard 'ie wel niet gaat... sterkte man... Had 'ie wel volledig pak aan enzo?

Moest die nog halen. Had wel een van de beste helmen gehaald. Die achteraf aan de achterkant open gescheurd was:eek:
Teminste dacht dat het een 1000 was maar had ook een600 kunnen zijn.,

Zit effe met een dilemma..

Ik zou dit jaar nog mijn motorrijbewijs willen halen aangezien de wetgeving verandert vanaf volgend jaar (Belgie).
Dus ben ik al wat op zoek naar een moto, mijn budget beperk ik bewust tot 3500-4000 euro. Ik zoek wat in de trend van een 'naked' en de honda cb600 reeks spreekt me wel aan, zou ook een ideale motor zijn om mee te beginnen lees ik vaak.

Heb enkel schrik voor al de kosten die aan het motorrijden vasthangen..
-Theorie rijbewijs ?
-Praktisch rijbewijs ?
-Motor zelf 3500-4000euro hornet:Max. vermogen 75 kW (102 pk) / 12.000 tpm (95/1/EC)
-biv
-verzekering ?
-pak (kan ik van men vader gebruiken)
-?

Ik zou graag weten wat mij dit alles samen zou kosten. Als iemand de zaken kan invullen met een '?' naast zou ik al een veel beter beeld kunnen vormen.
Natuurlijk #karma

Ik beschik trouwens al over een rijbewijs 'B', hou er rekening mee dat ik Belg ben.

Wel nederlander maar okee:

-Theorie rijbewijs 30 euro
-Praktisch rijbewijs 2 examens, volgens mij de een 150 de ander 250. Zat bij mij in het pakket van het rijlessen, wat ongeveer 1000 euro was
-Motor zelf 3500-4000euro hornet:Max. vermogen 75 kW (102 pk) / 12.000 tpm (95/1/EC)
-biv wegenbelasting? Is geloof ik iets van 100 per jaar
-verzekering voor mij 12 euro per maand (met een 15 jaar oude honda cbr)
-pak met helm, handschoenen en laarzen was ik iets van 1300 kwijt. kan wel wat goedkoper als het moet
-voor een goed slot betaal je ook nog wel 100 euro (schijfrem)

.

Terug
Naar boven