Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beetje motornoob hier.

Wat voor een motor (sport) kunnen jullie aanraden voor een student? Budget is zo rond de 3000 euro voor de motor+andere benodigdheden zoals uitrusting.

Honda CBR 600 of Kawasaki zx6R denk ik zo. Uitrusting is toch al wel 1000+ voor een beetje goed spul.
 
zx6r heb ik zelf ook ben er zeker tevreden mee:)

tweede hans kan je ook goedkoop spullen ( kleding ) krijgen.. als je dat alvast een beetje in de gaten houdt..
 
vind je dat niet lang 3 uur ?
 
Als ik betaal voor 3 uur wil ik ook 3 uur rijden. Koffie drinken gaat allemaal van je tijd af. Toen ik leste, leste ik altijd 1,5 uur. Altijd op de helft ging m'n instructeur stoppen om te roken.... Ja leuk, ik betaal niet voor jouw rookpauzes. Bah wat een hfndgngnuignd nare rijschool/instructeur.
 
Beetje motornoob hier.

Wat voor een motor (sport) kunnen jullie aanraden voor een student? Budget is zo rond de 3000 euro voor de motor+andere benodigdheden zoals uitrusting.

Inclusief kleding/helm waar je NIET op moet gaan besparen zou ik dan bijv. voor een Thundercat of CBR600F (niet RR) gaan. Wel sport, niet de nieuwste meer maar wel prima motoren.

Maar beslis ook goed wat voor motor je wilt, op deze 2 kan je prima lange afstanden rijden en worden nu wat meer als sport-toer beschouwd maar op sommige modernere sports is dat toch wel vervelend.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook een Yamaha Thundercat. Erg tevreden mee :)
 
Vond 3 uur wel meevallen om eerlijk te zijn. Instructeur is super relaxt, geduldig en ook in voor een lolletje.

Vorige vloog de tijd voorbij. Vind het persoonlijk vervelender om 10x voor een uurtje die afspraken te regelen.
 
Als ik betaal voor 3 uur wil ik ook 3 uur rijden. Koffie drinken gaat allemaal van je tijd af. Toen ik leste, leste ik altijd 1,5 uur. Altijd op de helft ging m'n instructeur stoppen om te roken.... Ja leuk, ik betaal niet voor jouw rookpauzes. Bah wat een hfndgngnuignd nare rijschool/instructeur.

Dat zou ik echt niet accepteren!
 
Eerste ritjes op de openbare weg dus ook gemaakt vandaag, heerlijk man. AVB gaat lekker, nog niets helemaal afgerond, maar gaat de goeie kant op.

Komt dus sowieso een motor volgend seizoen. Ben er alleen nog niet helemaal uit wat. Als racers zijn 600 CBR RR, ZX6R en GSX-R 750 (mss ook de R6 nog wel) wel dope. Nakeds vind ik ook altijd wel aan; Z750, FZ6N (beetje dan) en een Hornet/CBF 600.

Moet nog eens kijken, kosten toch allemaal tussen de 3k-5k, dus dat maakt weinig uit.
 
Hehe, heb je meteen alle populaire 600cc sportjappen opgenoemd :)

Denk dat mijn volgende een Triumph Daytona 675r of MV Agusta F3 675 wordt. Maar een zwartgroene ZX6R blijft ook wel op het verlanglijstje staan.
 
Hehe, heb je meteen alle populaire 600cc sportjappen opgenoemd :)

Denk dat mijn volgende een Triumph Daytona 675r of MV Agusta F3 675 wordt. Maar een zwartgroene ZX6R blijft ook wel op het verlanglijstje staan.

Als je toch geld genoeg hebt, neem dan de MV Agusta! Prachtige fietsen, jammer van de prijs...
 
Als je toch geld genoeg hebt, neem dan de MV Agusta! Prachtige fietsen, jammer van de prijs...

Ja was het maar zo'n feest.. maar ik hoop dat ze tegen die tijd tweedehands redelijk te doen zijn. Ben nog niet uitgekeken op m'n Thundercat :)
Misschien dat ik dan ook wel voor een wat oudere F4 ga.
 
Ja was het maar zo'n feest.. maar ik hoop dat ze tegen die tijd tweedehands redelijk te doen zijn. Ben nog niet uitgekeken op m'n Thundercat :)
Misschien dat ik dan ook wel voor een wat oudere F4 ga.

Welke kleurstelling cat heb je? Zit je toevallig ook op Thundercat forum? :)
 
Welke kleurstelling cat heb je? Zit je toevallig ook op Thundercat forum? :)

Zwartgrijs. En ja ik zit er wel maar dat forum is wel een beetje dood. Lijkt nu zelfs plat te liggen?
De jouwe had ik gezien in je link naar MF :) ook 'n mooi ding.
 
Zwartgrijs. En ja ik zit er wel maar dat forum is wel een beetje dood. Lijkt nu zelfs plat te liggen?
De jouwe had ik gezien in je link naar MF :) ook 'n mooi ding.

Zwart grijs heeft een vriend van mij ook, erg mooi :) Lag/ligt inderdaad plat ja.. Ben er ook bijna nooit hoor. Heb je er een sportdemper op?
 
Heb 'n Leovince zonder db killer.. heb 'm zo gekocht. Maakt wel herrie en is eigenlijk niet helemaal legaal maar goed :) en jij?
 
Hehe, heb je meteen alle populaire 600cc sportjappen opgenoemd :)

Denk dat mijn volgende een Triumph Daytona 675r of MV Agusta F3 675 wordt. Maar een zwartgroene ZX6R blijft ook wel op het verlanglijstje staan.

Mmmm mv augusta.

Op mijn school stond altijd een brutale, erg mooi ding.

19447d1188514586-mv-agusta-brutale-headlight-sc-mv-brutale.jpg
 
vaarwel vrienden

zojuist met de motor gelaserd met 221 km/uur, een overschrijding van 121 km/uur. motorrijbewijs en autorijbewijs minimaal half jaar kwijt. motor in beslag genomen( meer dan 100% te snel) en 1000+ euro boete.

Was helemaal uitgestorven op de weg en dacht geef even een dot gas.
Heb het aan mezelf te danken, kan wel janken
 
Back
Naar boven