AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Gister AVD behaald zonder op of aanmerkingen , me gusta. Gelukkig tussen de buien door.

Alleen in dubio nog een motor te kopen of wachten tot het voorjaar.

Gefeliciteerd. En ik zou nu doen nu zijn ze goedkoper met dit k*t weer. En als er wat gebeuren moet heb je nu alle tijd ervoor.

Gister AVD behaald zonder op of aanmerkingen , me gusta. Gelukkig tussen de buien door.

Alleen in dubio nog een motor te kopen of wachten tot het voorjaar.

Moeilijke keuze, ik zat er gister ook aan te denken voor de gein.

Nu is het echt nog heerlijk weer om te rijden.

Hangt er beetje vanaf wat je wilt kopen, in gedachte had.
Heb je iets duurs in gedachte, zou ik wachten en nu iets goedkoop kopen.
Heb je iets goedkoop in gedachten, gewoon nu kopen.

Moeilijke keuze, ik zat er gister ook aan te denken voor de gein.

Nu is het echt nog heerlijk weer om te rijden.

Hangt er beetje vanaf wat je wilt kopen, in gedachte had.
Heb je iets duurs in gedachte, zou ik wachten en nu iets goedkoop kopen.
Heb je iets goedkoop in gedachten, gewoon nu kopen.

Heerlijk weer?

Ik zou er 1 kopen. Goedkoper dan in de zomer. En heb je wat te sleutelen in de winter

Heerlijk weer?

Ik zou er 1 kopen. Goedkoper dan in de zomer. En heb je wat te sleutelen in de winter

Ja, hier in Zuid Holland schijnt de zon. Wat bewolking maar wel droog, straat is droog en denk graad of 14.

Al geeft dit mij niet genoeg vertrouwen om echt gek te doen zoals in de zomer.

Hier is het weer al 2 dagen zwaar klote , nu nog.

Heb mn zinnen gezet op een Z1000 van 2004/5

Zit er kwa marktprijzen nog verschil per seizoen?

Hier is het weer al 2 dagen zwaar klote , nu nog.

Heb mn zinnen gezet op een Z1000 van 2004/5

Zit er kwa marktprijzen nog verschil per seizoen?

in het voorjaar zijn ze duurder, richting de winter goedkoper omdat mensen er vanaf willen vanwege stalling/nieuwe motor/etc. In de lente broeit het weer een beetje en zijn er veel die toch maar weer opstappen dus meer vraag-> hogere prijzen blabla

Mja, bij de redelijk nieuwe modellen gaat de prijs ook weer wat omlaag omdat ze in het voorjaar een jaartje ouder worden. Verwacht iig niet dat het honderden euro's zal schelen, als je geen stalling oid moet huren om hem neer te zetten zou ik gewoon wachten tot je iets interessants tegen komt en het kopen, ongeacht het seizoen.

Ik vind dit juist de mooiste tijd om te rijden, zolang het droog is in ieder geval. Gewoon de motor kopen die je wilt hebben, voor een prijs die je jezelf kan verantwoorden.

morgen me motor ophalen, grote beurt en nieuwe voorband zijn dan gedaan, en dna maar een grondig poetsen, heb tveel meelifters op me voorkap zitten nu:O

Motor ophalen van een grote beurt en dan zelf wassen????
Bij een grote beurt word dat toch als service gedaan????

Motor ophalen van een grote beurt en dan zelf wassen????
Bij een grote beurt word dat toch als service gedaan????

was het maar zo een feest haha
het blok en remmen enz. zijn idd schoongemaakt maar het kuipwerk en de velgen niet dus dat mag ik zelf doen haha, en idd voor dat uurtarief van hun was ik hem liever zelf....

Met een werkplaats tarief van 70 euro per uur hoeven ze mijn motor echt niet te wassen :P. Ik was hem sowieso altijd voordat ik hem wegbreng.

Zelf wassen voor de beurt vinden monteurs inderdaad fijn.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 20:06 ----------

was het maar zo een feest haha
het blok en remmen enz. zijn idd schoongemaakt maar het kuipwerk en de velgen niet dus dat mag ik zelf doen haha, en idd voor dat uurtarief van hun was ik hem liever zelf....

Dat noemen ze service he, vind wel dat het er bij hoort zonder extra kosten:cool:

Zelf wassen voor de beurt vinden monteurs inderdaad fijn.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 20:06 ----------

Dat noemen ze service he, vind wel dat het er bij hoort zonder extra kosten:cool:

hij was zeer netjes afgeleverd alleen niet gepoetst maar daar hoor je mij niet over klagen hoor haha

wat betaal je daar voor een grote beurt?:P

dat is het verschil dan ik heb 250 betaald voor alles erop en eraan...;)

eenmanszaak officieel yamaha reparateur heeft zelf altijd gp"s gereden, ik rijd op een yamaha r6 uit 2000.
bougies/olie/oliefilter/koelvloeistof/rem vloeistof V+A/ remmen schoonmaken/smeren/carburateurs synchroon afstellen/luchtfilter/koppelingsvloeistof/keting spannen/smeren/ ben ik nog iets vergeten?:P

Terug
Naar boven