Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Mijn Thundercat uit 97 heeft er nu zo'n 75k opzitten, rijdt nog prima.

onderhoud is zeker belangrijk en daarom bespaar ik hier ook nooit op, en laat ik rgelematig wat kleine controletjes uitvoeren, waaronder dus deze compressietest.

en ducati is ook een heerlijke motor om onderhoud aan te geven, maat van me rijd er een en is bij het onderhoud gruwelijk veel geld kwijt omdat die blokken lekker ingebouwd zitten haha...

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 13:47 ----------

wel balen dta de motor bij de dealer staat nu... had toch wel een stukje willen rijden nu....:(

ja heb net nog ff 2 uur gereden. HEERLIJK

wrijf het er nog ff in ja...:(

Pfff het was ook lekker weer vandaag !
Helaas niet kunnen rijden ik ben bezig met mijn motor.
Beter had ik nog even gewacht

ben dus gelukkig niet de enige:D

ben dus gelukkig niet de enige:D

nee dat ben je zeker niet.
Baalde wel als een stekker heb lang niet gereden dus dacht laat ik maar is beginnen het weer zit ook niet mee.
vandaag dus zwaar gebaald had ik nu nog maar even gewacht dan had ik in ieder geval nog even kunnen knallen vandaag :(

wat ben je ermee aan het doen dan? een beurt? en wat voor motor rijd je?

Rij op een bmw F650GS beetje All-road model goed voor op de weg leuk voor offroad

Aah hij moet onderhoud hebben.
Goede was en poetsbeurt, Lekke voorvorkkeerringen, voetsteps rempedaal en schakelpedaal gaan naar de poedercoater.
Nieuwe ketting en tandwielen en maybe zet ik er andere knippers en spiegels op ;-)

en dat doe je allemaal zelf? handige vrouw dan!

edit: zijn fijne motoren

Ik doe alles zelf ;)
Alleen het poedercoaten laat ik doen.

Binnenkort ook nog even kleppenstellen daar is hij ook wel eens aan toe, verder echt super blij met me bike maar echt weinig gereden dit jaar, hopelijk past volgend jaar mijn pak nog met al dat trainen :)

same problem.... maarja dan merk je teminste de vooruitgang haha

haha ja dat is waar.
Dan maar weer een nieuw pak kopen he.
Leer zit altijd al zo lekker strak, dan maar weer een nieuwe.
Scheelt wel dat ik meerdere pakken heb ook textiel en spijker dus kan nog varieren als het nodig mocht zijn.

heb idd ook een leren pak en ook nog een textiele jas kan altijd handig zijn

Honda VFR je weet zelluf!!

Maar serieus, dit kon wel eens de laatste dag zijn geweest van dit seizoen.

ja you never know he :)
Eerst me bike maar weer klaar maken en dan volgend seizoen maar weer, maybe rij ik dan wel wat anders.

Iets anders op t oog dan?

Ik weet het nog niet maar ik heb wel iemand die mischien intresse heeft in mijn motor.
Als hij geen goed bod doet dan blijft hij nog even anders maar is kijken voor wat anders.

Een echte keuze heb ik nog niet gemaakt vind meerdere modellen erg leuk.
R6,XJ6-,FZ8,FZ1,GSR-600,GSX-R750 sportief of naked maar ze rijden allemaal verschrikkelijk goed.

R6 en waarom?
nieuwe of oude type?
Onderhoud aan oude type r6 is wel makkelijker;)

Terug
Naar boven