XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

R6 en waarom?
nieuwe of oude type?
Onderhoud aan oude type r6 is wel makkelijker;)

Want?

Heb zelf 2000 model gehad en rij nu op 2006 model.
Je kan er ongelofelijk hard mee smijten en gooien, het stuurt zo verdomd licht.

Kwa snelheid/specs het is maar net wat je wilt en wie erop zit.
Als we kijken naar circuit en extremiteit wint de R6 het in de 600cc klasse. Geen enkele die beter is of extremere. Of je dat extreme wilt is een 2de.

Kwa onderhoud is de 2000 wel iets makkelijker, maar dat is kwestie van proberen.
Mijn huidige R6 trek ik nu ook binnen 20 minuten uit elkaar.

Dit is de mijne nu.
FapNC.jpg

Als het een r6 word dan zal het idd het nieuwe type zijn Bouwjaar 2008
Qua rijden ken ik zo'n beetje alle type's wel dus dat mag geen probleem zijn.

Weet alleen nog niet goed wat ik nou wil echt sportief of naked in de sportieve toer sector.
De motor die ik nu heb was prima voor woon/werkverkeer en offroad gebruik dat zal de volgende bike dus niet meer zijn.

Ik doe me GSx-r 750 k1 weg. ! iemand intressen ?? Pm me maar. !! Ik hoef niet de hoofd prijs.. Normaal kosten ze rond de 3250 en de 3750 mijne mag weg voor 2950. :cool:

idd voor 2000-2500 heb ik ze zien staan man

Vandaag nog op de motor gestapt, door de stromende regen. Moest naar school en de auto was thuis niet beschikbaar, dat doe ik toch geen 2de keer. :D Wet boxershort contest winnaar.

Was 1 september gevallen, een vriend van mij monteerde nu even nieuwe remhendel, zegt ie ineens dat de rechter stuurhelft helemaal krom is... :( grom

rbw al terug of was jij dat niet?

was ik ja man. Heb mijn motor twee weken geleden mogen ophalen, of naja mijn vader:(

ben nog steeds in afwachting van de rechtszaak en mijn rijbewijs dus ook nog kwijt. Is dus inmiddels al twee maanden bijna;)

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 22:29 ----------

ohja ik kan je vertellen qua vervoer is het echt vreselijk.
Naar mijn werk waar ik vroeger 10 min. met de auto heen ging fiets ik dus nu 50 min. heen.
Naar het treinstation voor school elke dag half uur heen en terug normaal ook met de brommer van mijn ma/auto.

De laatste keer dat ik zo ''immobiel'' was,was ik 15

Boutje waarmee m'n contactslot zit bevestigd was eruit getrild....??? Net een nieuwe in gedaan en hij zit weer vast:cool:

morgen me motor ophalen, grote beurt en nieuwe voorband zijn dan gedaan, en dna maar een grondig poetsen, heb tveel meelifters op me voorkap zitten nu:O

Gister AVD behaald zonder op of aanmerkingen , me gusta. Gelukkig tussen de buien door.

Alleen in dubio nog een motor te kopen of wachten tot het voorjaar.

Terug
Naar boven