MissL
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haal m'n spullen daar ook altijd, toffe kerel inderdaad. Had eens een helm die ik wilde hebben, maar er was drukkertje kapot. Gooide die gast gelijk de zaak dicht om even met mij naar de schoenmaker te lopen.
![]()
Ik denk typisch brabants ofzo? Ik ben dat echt niet gewend hier (omg. Rdam) en ga daar zeker nog eens terug! Ongedwongen, beetje lullen, bakje koffie, motorpraat en goed advies.
. Dat ding @ zeelandnet;
K zie hem hier best vaak rijden. Tis dat ik geen plek heb hier, anders ging ik gelijk een kijkje nemen.
denk dat het aan de foto's ligt. Kijk nog maar eens goed. Mijn ene arm zit zelfs al strak tegen de tank aan evenals het been aan die kant (wat ook moet, bovenlichaam kan dus ook niet verder als dit, of ik moet mijn armen ff wat gaan oprekken).
1 puntje wat ik volgens sommige instructeurs kan doen (volgens andere juist weer niet) is de binnenste elleboog nog meer naar het asfalt drukken en hoofd meer naar beneden. Heb zo ook wel eens rond gereden maar vind dat maar niets. Zie veel minder op die manier.
Vette bikes wel 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gister aanbetaald , komende week ophalen. Me gusta

Nog steeds aan het kijken voor een andere fiets. Heb nu een cbr, maar ben niet echt een racer. Kortom, ik heb meer last van het sportieve, dan dat ik er lol van heb.
Zat nu te kijken voor een honda cbf 600, maar ben bang dat het een beetje een saaie oude lullen machine is.
http://www.motormotion.nl/motoren/Honda/1361/Honda_CBF_600_SA_ABS_/_cbf600.html
Iemand ervaring met die fietsen?

Nog steeds aan het kijken voor een andere fiets. Heb nu een cbr, maar ben niet echt een racer. Kortom, ik heb meer last van het sportieve, dan dat ik er lol van heb.
Zat nu te kijken voor een honda cbf 600, maar ben bang dat het een beetje een saaie oude lullen machine is.
http://www.motormotion.nl/motoren/Honda/1361/Honda_CBF_600_SA_ABS_/_cbf600.html
Iemand ervaring met die fietsen?
Hoop dat het morgen ook zo warm als vandaag isMorgen weer rijlessen, zie er al naar uit!
Zou normaal gezien op de openbare weg mogen![]()

Morgen weer rijlessen, zie er al naar uit!
Zou normaal gezien op de openbare weg mogen![]()

Ik rij momenteel met een honda CBF1000F en genoeg fun mee te beleven. Alleen door zijn hogere gewicht niet zo wendbaar als een naked of een andere motor... Eens op snelheid merk je er niets meer van. Persoonlijk heb ik een testrit met de 600 ook gedaan en denk dat deze na enkele maanden zal gaan vervelen. Hangt ervan af wat je er van verwacht natuurlijk!
.
.Hoop dat het morgen ook zo warm als vandaag is
prima motor rij weer![]()

1e les, mijn motorleraar zei: Kun je een schakel rijden?
Ik zeg: Nee
Leraar: ok mooi, links is voor schakelen, rechts is voor remmen. Rij maar weg.
Meteen een 80-weg op xD Is echt een wonder dat het zo goed ging allemaal maar ik denk dat hij goed een inschatting kan maken van wie wel en niet geschikt is voor zo'n aanpak. Mag toch hopen datie dat niet bij iedereen doet![]()