MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

wat een rare grote spiegel man, zou dr een andere opzetten.

edit: ofterwijl ligt dat gewoon aan de foto, ;)

Thanks

wat een rare grote spiegel man, zou dr een andere opzetten.

edit: ofterwijl ligt dat gewoon aan de foto, ;)

Ligt volgens mij aan de foto inderdaad, in het echt is het me niet opgevallen in ieder geval :D

Danku.

Volgens mij echt een chille fiets. Relax zitten, en ziet er nog best leuk uit. Iets van 75 pk, dus al weer twee keer zoveel als de vorige :p. Ook nog 1400 terug gekregen voor de CBR, dus ik mag zeker niet klagen.

Woensdag mijn nieuwe fiets ophalen! :D:D:D:D:D

/QUOTE]

veel plezier met je fiets ;)

Was een lekker weertje om te cruzen vandaag, heb weer rijles gehad, heel het parcour gedaan en ffe op de openbare weg, volgende week laatste keer.
even alles herhalen en dan voornamelijk rondtouren :D
helz yeah

17 augustus eerste les. 22 oktober geslaagd. AVB, theorie en AVD in één keer. 20 lessen totaal.

tumblr_lkua8p3yAm1qgnbrt.jpg

Vandaag opgehaald en een flink stuk terug via de A2 , toch wel even wennen. Eenmaal op de bekendere wegen een paar keer opengedraait zover ik durfde dan , heerlijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi ding, op de snelweg is het wel wennen denk ik. Vol in de wind. :D

rijdt super he, heb ook zo'n kawa gehad voor 2 maandjes

Mijn 1e motor , dus ik vind alles super naast de lesmotor. Waarom jij maar 2 maandjes? niet tevreden?

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 09:16 ----------

Mooi ding, op de snelweg is het wel wennen denk ik. Vol in de wind. :D

Ja de wind was ik wel gewent van de lesmotor , maar toch met een nieuwe snelle motor 1e serieuze rit , gespannen , oplettend ik was kapot toen ik thuis was.

Mijn 1e motor , dus ik vind alles super naast de lesmotor. Waarom jij maar 2 maandjes? niet tevreden?

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 09:16 ----------

Ja de wind was ik wel gewent van de lesmotor , maar toch met een nieuwe snelle motor 1e serieuze rit , gespannen , oplettend ik was kapot toen ik thuis was.

Ik geloof dat hij een flinke crash gehad heeft.

Stel je hebt €1000 te besteden voor een motor (niet in winter oid, plezier/gym/werk/school mits geen k*tweer) wat haal je?

Je hebt dan ongeveer de keuze tussen een miljoen Suzuki GS500'en, honda CB'tjes of Yamaha fazers uit 1980/1990 wat betreft naked bikes. Verder zitten er een paar hoerenlelijke vierkante paarsgroene racers tussen en een vrij groot aanbod choppers met 600/700 cc die er eerlijk gezegd nog best tof uit zien.

Meer mensen die op een el cheapo motor rijden?

Terug
Naar boven