Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Op Discoverychannel probeer ik wel een het programma Caferacer te kijken, maar het komt wel rommelig op me over. Ik zie liever een built in 1-2 uitzendingen als van alles door elkaar.
 
Caferacers zijn gaaf! Moet er weer eens 1 halen.

Wat betreft de snelle fietsen: heb nog een TL 1000 naked staan, gaat mij veels te hard in een paar seconden kun je je rijbewijs kwijt zijn. Mocht iemand interesse hebben voor weinig?
Mooie zwarte machine. V twin, prachtige klappen uit de uitlaten. Machtig geluid mooier als uit bv de R1.

Om ook even op de choppers te reageren...love my big guy.

Bekijk bijlage 35498

Je bike past precies bij jou als grote buffel, Een klein ventje als ik op zo'n chopper :D Heb wel eens op een Fatbob gereden, maar dat is niks voor mij.
 
Op Discoverychannel probeer ik wel een het programma Caferacer te kijken, maar het komt wel rommelig op me over. Ik zie liever een built in 1-2 uitzendingen als van alles door elkaar.

+1
Caferacer had wel wat beter kunnen worden gemaakt!
Wel vette bikes maken ze.
 
Ik ben 21 jaar oud, heb eindelijk een degelijke baan en heb genoeg geld om mijn motor rijbewijs te halen maar wat een smerige bagger regels zijn er nu..
125cc? Ik denk dat er zat scooters rond rijden die harder gaan..
Ik vind de honda magna's echt pracht dingen maar dit zit er dan ook niet in of is het mogelijk om die ook af te knijpen?!
 
Koppelingsplaten aan elkaar geplakt, doordat ie een tijdje heeft stilgestaan. Monster diagnose. :yarly:

Hij leeft weer. Eindelijk. Jammer dat er nu sneeuw ligt.
 
Tja, en de voorspellingen geven geen goede hoop.
 
Heb zaterdag nog een uurtje gereden, maar was voor mij toch echt te koud om lol te hebben.
 
Heb eindelijk mn nummerplaat. nu nog wachten tot het weer wat beter is zodat het zout ook verdwijnt
 
Post het hier ook maar ff.. je weet maar nooit.
Ik heb nog een Buell x1 subframe in de verkoop.

dd2q9f.jpg


3465654.jpg


Moet wel gespoten/ gepolijst worden

PM voor info
 
Heb eindelijk mn nummerplaat. nu nog wachten tot het weer wat beter is zodat het zout ook verdwijnt

Dat duurt nog wel een week zo te zien.
 
Volgende week 5 uur les en examen, hoop dat de sneeuw Dan weg is.
 
Volgende week 5 uur les en examen, hoop dat de sneeuw Dan weg is.
Omg. Utrecht is het alweer flink aan het dooien, hoewel er van het weekend wel wat nieuwe sneeuw voorspeld is. Succes!
 
Ik zou dit jaar wel eens een lekker dagje/weekend offroad willen rijden samen met mijn vriendin.

Weet iemand of hier arrangementen/verhuur voor is in Nederland of België?
 
Back
Naar boven