AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Snap die hele regel niet, nu gaan al die jonge gastjes wachten tot hun 24e en meteen een 1000/1100cc halen.
Ja daar zal het echt veiliger van worden???
Zelf wacht ik ook mooi tot me 24e geen zin in 3x examen te doen, en al helemaal niet voor 15kw.

En ik zie liever een 18 jarige op een 600cc als een gek rijden, dan een debiel in een bmw 330 die volgas door de woonwijken knalt, wat is nou gevaarlijker?

Je hebt gelijk.

Het is natuurlijk wel zo dat een snelle auto een stuk moeilijker verkrijgbaar is dan een snelle motor, er zit wel enige logica in maar ze schieten veel tever door met die examens.. CBR lobby much?

11kw is lachwekkend. Je kan daarmee echt niet de snelweg op. Veel te gevaarlijk.

Snap die hele regel niet, nu gaan al die jonge gastjes wachten tot hun 24e en meteen een 1000/1100cc halen.
Ja daar zal het echt veiliger van worden???
Zelf wacht ik ook mooi tot me 24e geen zin in 3x examen te doen, en al helemaal niet voor 15kw.

En ik zie liever een 18 jarige op een 600cc als een gek rijden, dan een debiel in een bmw 330 die volgas door de woonwijken knalt, wat is nou gevaarlijker?

Alsof jij überhaupt van plan was je motorrijbewijs te gaan halen :P

vinden jullie het ook niet raar dat je op je 18e wel een quad mag kopen zonder berperking in vermogen of topsnelheid maar motor niet..

vinden jullie het ook niet raar dat je op je 18e wel een quad mag kopen zonder berperking in vermogen of topsnelheid maar motor niet..

Volgens mij is het aandeel quads in het nederlandse verkeer echt gigantisch klein. Daarnaast vallen ze voor zover ik weet onder de auto wetgeving, en is dat dus lastig aan te pakken.

Idd, je zit ook niet zomaar aan de 15pk met je brommert.

Hier nog geen sneeuw, net nog even half uurtje gereden. Ik ging nog wel even onbedoeld driften, hoewel het niet glad was. Misschien toch iets rustiger aan doen.

Vandaag met een vriend van me mee geweest die spijkerbanden op z'n KTM had gelegd. Hij had behoorlijke grip op het ijs. Iemand wel eens zo gereden?

Vorig jaar nog leuk wezen driften met me motor op de ondergesneeuwde wegen.

En 5 lessen en examen afgelast. Begrijp het wel, met de auto was het al een drama op de weg.

Terug
Naar boven