XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mijn brommer (rd 250) staat al voor de deur , dat wordt weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliesssssssssssssssssssssssss :D
 
Morgen de R6 maar weer eens aanslingeren. Word 9gr en zonnig. Hopelijk blijft de temp stijgen.
Is die pekel nou al weg of ligt er nog een hoop?

Owja, als er pekel op de weg ligt kan je niet rijden?
 
Owja, als er pekel op de weg ligt kan je niet rijden?

Beter van niet nee, pekel vreet in op je motor. Ben gewoon zuinig op dat ding, heb een R6 uit 2012 en wil hem zo mooi mogelijk houden. Maar het is ook een gebruiksvoorwerp en moet wel opgereden worden uiteraard, dus morgen rijden en flink poetsen na afloop.
 
Morgenavond begint de MotoGP weer jongens ;)
 
Beter van niet nee, pekel vreet in op je motor. Ben gewoon zuinig op dat ding, heb een R6 uit 2012 en wil hem zo mooi mogelijk houden. Maar het is ook een gebruiksvoorwerp en moet wel opgereden worden uiteraard, dus morgen rijden en flink poetsen na afloop.

Ik heb een R6 uit 2005 voor woon-werkverkeer en ziet er nog perfect uit, pekel verhaal is zwaar overrated. Al 2 weken niet gepoetst ofzo, motor is om te rijden niet om te poetsen :rolleyes:
 
Mijn r6 is ook uit 2005.

Welke kleurstelling heb jij?

Ik heb wel dat na elk ritje rijden ik em MOET schoonmaken.
Moet weer spik en span zijn na elke rit.
 
Mijn r6 is ook uit 2005.

Welke kleurstelling heb jij?

Ik heb wel dat na elk ritje rijden ik em MOET schoonmaken.
Moet weer spik en span zijn na elke rit.

Blauw, ja het resultaat is altijd wel leuk na het schoonmaken.
Maar rij er elke dag mee, dus beetje veel werk dan :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ben alleen een mooi weer rijder.

Hier is mijn motortje
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooie kleuren combi chiquito. Lijkt een beetje op mijn Daytona 675, is ook zwart met goud:D
Hier nog een mooi weer rijder. Denk straks even een rondje rijden:)
 
Wilde persee een r6 met deze kleurstelling / gouden velgen.
Liefst wilde ik een r6 type minimaal 2006 of jonger vanwege het dunne platte kontje.
Maar werd me toch net ff te duur.

Toch ergggg blij met me motor :D
 
Helaas uit veiligheidsoverwegingen geen piccas van gemaakt: maar gisteren tijdens tattoocon 2 presidents van een niet nader te noemen, meest bekende MC, die aan kwamen rijden en parkeerden. Damn !!!!!!!!!!!!!!!!! om een huge one van te krijgen. Daarna nog ff half A. Veterans die aan kwamen rijden.

I was impressed !
 
Het Motor Topic

Eindelijk na 2maanden me achterspatbord binnen gekregen deze week.
3005z6h.jpg

Kan ik eindelijk weer verder.
Heb nog genoeg tedoen
wjyp2s.jpg


Ben momenteel bezig om mijn honda shadow vt600 naar bobber Style om tebouwen.
Zo was hij eerst
6s5qfd.jpg


Na wat demonteren en slijpwerk met mijn hulpje

2qbyp7q.jpg


fx84fk.jpg


En in deze Style moet hij worden, maar zover ben ik nog lang niet.

dolzeg.jpg


Groetjes, Berry.
 
Helaas uit veiligheidsoverwegingen geen piccas van gemaakt: maar gisteren tijdens tattoocon 2 presidents van een niet nader te noemen, meest bekende MC, die aan kwamen rijden en parkeerden. Damn !!!!!!!!!!!!!!!!! om een huge one van te krijgen. Daarna nog ff half A. Veterans die aan kwamen rijden.

I was impressed !

Ik snap geen woord van wat je zegt, volgens mij begin ik oud te worden.
 
Ik voelde me gisteren echt sneu op de motor tussen zoveel debielen die willen showen. Ik zie er de lol echt niet van in rubber te verbranden, in de eerste versnelling 100 te gaan rijden tussen overvolle terrasjes en als gekke henkie 6 x een rondje om de kerk te doen... He, daar is henkie weer!

Snel een tochtje de andere kant op gemaakt om wat bochtjes te oefenen en te genieten van het weer.
 
Eindelijk na 2maanden me achterspatbord binnen gekregen deze week.
Kan ik eindelijk weer verder.
Heb nog genoeg tedoen

nice, maar is je achterspatbord niet veel te lang als je je motor wilt hebben zoals op dat laatste plaatje?
 
Eindelijk na 2maanden me achterspatbord binnen gekregen deze week.
Kan ik eindelijk weer verder.
Heb nog genoeg tedoen

Ga je inkorten neem ik aan ? Anders niet echt passend bij een bobber style bike.

Persoonlijk zou ik voor de looks de sides ook nog wat minderen maar voor veelrijders mss geen aanrader.

Leuk project wel, ik hang aan je lippen (nohomo)
 
Met een groepje van 20 man gereden vandaag. Rondje nijmegen, blijft altijd leuk op koopzondag:)

View My Video

Niet te vaak doen op industrieterrein Weurt.
Oss werd te gevaarlijk, nu dus maar in Weurt?;)
Kennissen van mij zijn blijkbaar ook bekenden van jou.
Ik snap alleen niet hoe jullie rijden leuk vinden. Overal ff stoppen met het clubbie. In 3-4 uur tijd net 75 km rijden, is naar mijn mening niet echt motorrijden. Ik reed gewoon 300 km op een zondagje altijd.
Was ook wel echt verslaafd moet ik bekennen:d
 
Back
Naar boven