MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Angel bikes !!!!!!!!

Maar moet zeggen, de entourage er om heen, de sfeer dikte dat op.

Gezellig mee staan drinken ook, prima kerels hoor.

Ga gewoon na een motorclub clubhuis. Op vrijdag of zaterdag clubavond altijd lache.

Angels gaan wel. Satudarah minder leuke ervaringen mee.

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 20:18 ----------

Momenteel bezig

2dvsw1u.jpg

34nicz8.jpg

Het Motor Topic

nice, maar is je achterspatbord niet veel te lang als je je motor wilt hebben zoals op dat laatste plaatje?

Zo'n spatbord kan je alleen in deze lengte krijgen.
Hij word zo en zo ingekort uiteraard, me broer heeft de andere helft nodig.

Ga je inkorten neem ik aan ? Anders niet echt passend bij een bobber style bike.

Persoonlijk zou ik voor de looks de sides ook nog wat minderen maar voor veelrijders mss geen aanrader.

Leuk project wel, ik hang aan je lippen (nohomo)

Hoe de sides worden weet ik nog niet, rij nooit veel kilometers op de motor dus kan alle kanten op.

Niet te vaak doen op industrieterrein Weurt.
Oss werd te gevaarlijk, nu dus maar in Weurt?;)
Kennissen van mij zijn blijkbaar ook bekenden van jou.
Ik snap alleen niet hoe jullie rijden leuk vinden. Overal ff stoppen met het clubbie. In 3-4 uur tijd net 75 km rijden, is naar mijn mening niet echt motorrijden. Ik reed gewoon 300 km op een zondagje altijd.
Was ook wel echt verslaafd moet ik bekennen:d

+1, dan ben je gewoon een cafe racer :D
Hooguit ff stoppen voor plaspauze en bakje koffie

Ik snap alleen niet hoe jullie rijden leuk vinden. Overal ff stoppen met het clubbie. In 3-4 uur tijd net 75 km rijden, is naar mijn mening niet echt motorrijden. Ik reed gewoon 300 km op een zondagje altijd.

Haha.
Was in weurt dit ja. Waren in oss geweest maar was druk met autos daar en lag veel grind op de weg.
Blijkbaar bekende van jou ook bekende van mij. Wereld is klein eh;)
Waren met een kleine 20 man, met zn alle door de binnenstad heen, op koopzondag:D
Rij normaal met 3a4 personen van dat groepje mee. Rest kom je allemaal tegen.

Laatst bewerkt:

Dat snap ik ook niet, net als mensen die een mooie motor hebben maar er nooit op durven rijden of hem direct weer poetsen als ze dat gedaan hebben.

Haha.
Was in weurt dit ja. Waren in oss geweest maar was druk met autos daar en lag veel grind op de weg.
Blijkbaar bekende van jou ook bekende van mij. Wereld is klein eh;)
Waren met een kleine 20 man, met zn alle door de binnenstad heen, op koopzondag:D
Rij normaal met 3a4 personen van dat groepje mee. Rest kom je allemaal tegen.

Carlos kan wel redelijk sturen;). Jeugdige overmoed:). Boy zal meestal ook wel erbij zijn. Maar die is een beetje levensmoe:D. Vroeger stapten ze niet met 21 op een 1000 gelijk. Ik was de enige op die leeftijd zo'n beetje met een dikke fiets toen. Nu rijden ze allemaal 135 pk+ heb ik het idee. Motors zijn ook nog eens veel lichter. Denk dat er nog wel wat bekende zich plat zullen rijden de aankomende jaren.
Alhoewel de meeste geen 10.000 km per jaar rijden;).

Carlos kan wel redelijk sturen;). Jeugdige overmoed:). Boy zal meestal ook wel erbij zijn. Maar die is een beetje levensmoe:D. Vroeger stapten ze niet met 21 op een 1000 gelijk. Ik was de enige op die leeftijd zo'n beetje met een dikke fiets toen. Nu rijden ze allemaal 135 pk+ heb ik het idee. Motors zijn ook nog eens veel lichter. Denk dat er nog wel wat bekende zich plat zullen rijden de aankomende jaren.
Alhoewel de meeste geen 10.000 km per jaar rijden;).

die heb ik waarschijnlijk gezien zondag maar ik ken ze niet ofzo.
zijn er wel meerdere levensmoe volgens mij. wel leuk groepje opzich.
125pk is mij voldoende als eerste motor.
teveel verhalen gehoord over mannetjes op een 1000 die net hun rijbewijs hebben..

hehe laatst ook een keer meegemaakt, 1e mooie dag en op de 1e 200 meter die we rijden word ik 2 maal rechts ingehaald op het fietspad met een kilometertje of 90... Was een samengesteld groepje en sommige kende ik niet, maar er zaten ook gasten bij die er niet zo´n tempo in hadden zitten en dan gaan sommige als een debiel lopen blazen(rechtdoor dan..)

Lekker achteraan gaan rijden om ook het groepje een beetje bijeen te houden en mensen niet op te laten fokken, want die jongens die achteraan reden hadden er niet zo'n tempo in, en als ze dan weten dat ze de achterste zijn gaan ze het proberen bij te houden met de gevolgen van dien...

Ook leuk om dan in de stop van de voorsten te horen dat je harder moet gaan in de bochten, en als je dan naar hun kneesliders kijkt zit er geen schrammetje op en bij jezelf zijn ze netjes afgesleten(voor mij in ieder geval een graadmeter of je een beetje tempo maakt in de bochten of niet...)

hehe laatst ook een keer meegemaakt, 1e mooie dag en op de 1e 200 meter die we rijden word ik 2 maal rechts ingehaald op het fietspad met een kilometertje of 90... Was een samengesteld groepje en sommige kende ik niet, maar er zaten ook gasten bij die er niet zo´n tempo in hadden zitten en dan gaan sommige als een debiel lopen blazen(rechtdoor dan..)

Lekker achteraan gaan rijden om ook het groepje een beetje bijeen te houden en mensen niet op te laten fokken, want die jongens die achteraan reden hadden er niet zo'n tempo in, en als ze dan weten dat ze de achterste zijn gaan ze het proberen bij te houden met de gevolgen van dien...

Ook leuk om dan in de stop van de voorsten te horen dat je harder moet gaan in de bochten, en als je dan naar hun kneesliders kijkt zit er geen schrammetje op en bij jezelf zijn ze netjes afgesleten(voor mij in ieder geval een graadmeter of je een beetje tempo maakt in de bochten of niet...)

Volgens mij ga je harder door een bocht zonder een knee-down te maken?

De eerste is alweer gecrashed en overleden jongens... 27 jaar jong :(

eindelijk een rijschool gevonden waarbij je kunt lessen op een scooter en op een eigen scooter. tis wel in amsterdam maar als ik daar op dat ding ben dan kan ik vast direct afrijden zonder les :P

ik heb een mooie burgman 650 op het oog

eindelijk een rijschool gevonden waarbij je kunt lessen op een scooter en op een eigen scooter. tis wel in amsterdam maar als ik daar op dat ding ben dan kan ik vast direct afrijden zonder les :P

ik heb een mooie burgman 650 op het oog

Huh is dat een apart rijbewijs dan? of wel gewoon een Atje??

Ik heb mijn R1 van 45k tot over de ton gereden binnen 2 jaar. door weer en wind. Diehard bitches

Wat nee? Hoe die meeste gasten als apen naast hun bike gaan hangen ben ik er vrij zeker van van Ja.

ja oke, 90% van de posers zal er geen haar sneller mee zijn idd, die hangen als een baviaan ernaast. Kan je wel echt goed rijden dan ben je zeker sneller.

Terug
Naar boven