groter is beter
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, iemand van een bodybuild forum vergelijken met een Gp rijder?
Haha, iemand van een bodybuild forum vergelijken met een Gp rijder?
of je bent een troll of je snap werkelijk waar niets van motorrijden/ krachtenspel.
In theorie, als je je eigen gewicht naast de motor verplaatst kan de motor rechter blijven in de bochten, waardoor je met hogere snelheid de bocht in kan gaan.
Als je als een stijve hark rechtop de motor blijft zitten, moet je veel scherper de bocht in gaan.
De GP rijders zijn hier een mooi voorbeeld van, als ze sneller zouden zijn door recht te blijven zitten, zouden ze dit echt wel doen.. dwaas
Hoop voor hem dat eerste

In theorie, als je je eigen gewicht naast de motor verplaatst kan de motor rechter blijven in de bochten, waardoor je met hogere snelheid de bocht in kan gaan.
Als je als een stijve hark rechtop de motor blijft zitten, moet je veel scherper de bocht in gaan.
De GP rijders zijn hier een mooi voorbeeld van, als ze sneller zouden zijn door recht te blijven zitten, zouden ze dit echt wel doen.. dwaas
Hoop voor hem dat eerste
Ik refereerde naar Gasgitaartje. Ik vroeg of hij hem vergeleek met een Gp rijder... "dwaas"
Ik refereerde naar Gasgitaartje. Ik vroeg of hij hem vergeleek met een Gp rijder... "dwaas"
het is hier wel gezellig zeg
de tandjes wat een sfeertje hier.

Ach... Met mooi weer gaan de helmpjes op en zwaait iedereen weer naar elkaar![]()
ik zie mezelf daar niet aan mee doen, hooguit als ik een zelfde type tegen kom. ik ben malle pietje niet.
Is leuk man!
Op een of andere rare manier maakt het me wel vrolijk dat zwaaien.
Heb wel ook de neiging om meteen om te keren als iemand niet zwaait!