Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

@ stunna Kijk jij wel een gp? Volgens mij niet.

hoppa zondag proefritje maken!

Je kan beter een scooter topic aanmaken ovosnovo.

Haal gewoon een fatsoenlijk A rijbewijs of haal niks. Misschien wil je als je later oud bent heerlijk rondtuffen op een chopper en dan zit jij nog met je scooter rijbewijs... Zelfde geldt voor mensen die denken dat ze niet kunnen schakelen en dan maar een beperkt autorijbewijs halen voor alleen automaat. (medische gevallen horen hier dus niet bij)

Kerel is wel een lampje of niet haha.

Haha, iemand van een bodybuild forum vergelijken met een Gp rijder?

In theorie, als je je eigen gewicht naast de motor verplaatst kan de motor rechter blijven in de bochten, waardoor je met hogere snelheid de bocht in kan gaan.

Als je als een stijve hark rechtop de motor blijft zitten, moet je veel scherper de bocht in gaan.

De GP rijders zijn hier een mooi voorbeeld van, als ze sneller zouden zijn door recht te blijven zitten, zouden ze dit echt wel doen.. dwaas

of je bent een troll of je snap werkelijk waar niets van motorrijden/ krachtenspel.

Hoop voor hem dat eerste

In theorie, als je je eigen gewicht naast de motor verplaatst kan de motor rechter blijven in de bochten, waardoor je met hogere snelheid de bocht in kan gaan.

Als je als een stijve hark rechtop de motor blijft zitten, moet je veel scherper de bocht in gaan.

De GP rijders zijn hier een mooi voorbeeld van, als ze sneller zouden zijn door recht te blijven zitten, zouden ze dit echt wel doen.. dwaas

Hoop voor hem dat eerste

zou me ook een berg stepjes ed kosten als ik tijdens circuitdagen recht op mijn motor zou blijven zitten......dat word me een vonken regen. Denk dat ik daarna een rekening krijg omdat ik groeven in de tarzan bocht getrokken heb :D

Hoop voor hem dat eerste

Ik refereerde naar Gasgitaartje. Ik vroeg of hij hem vergeleek met een Gp rijder... "dwaas"

Ik refereerde naar Gasgitaartje. Ik vroeg of hij hem vergeleek met een Gp rijder... "dwaas"

ah zo ik snap het, groter is beter refereerde naar de GP en dat ze altijd een KD maken om sneller te zijn, en jij insinueerde dat je een Gp rijder niet met mij moet vergelijken. En ja, dat klopt ook wel vind ik, want ik ben geen GP rijder noch een circuitsletje, maar ik VIND van mezelf wel dat ik harder door de bocht ga met kneedown dan zonder, want zonder komen m'n stepjes tegen de grond en dan houdt het wel een beetje op he.

Ik ben er wel mee eens dat er veel mensen zijn die ernaast hangen als een baviaan, en ook mijn eerste kneedown was als een aap, maar blijft wel het feit dat je in bepaalde bochten(klaverblad bijvoorbeeld) echt wel sneller bent met dan zonder kneedown(op een racer...)

Mooi weer van het weekend , ja ? :D [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik refereerde ook naar jouw eerdere posts, had beter kunnen weten dat jij het niet zou begrijpen

Maar jij rijd duidelijk geen motor, terug op de scooter jij

het is hier wel gezellig zeg :roflol:

de tandjes wat een sfeertje hier.

ik zie mezelf daar niet aan mee doen, hooguit als ik een zelfde type tegen kom. ik ben malle pietje niet.

Is leuk man!
Op een of andere rare manier maakt het me wel vrolijk dat zwaaien.
Heb wel ook de neiging om meteen om te keren als iemand niet zwaait!

Is leuk man!
Op een of andere rare manier maakt het me wel vrolijk dat zwaaien.
Heb wel ook de neiging om meteen om te keren als iemand niet zwaait!

het maakt me zoiezo vrolijk dat rijden. ik ben nu na een jaar nog altijd vrolijk als ik op me snorfietsje stap.

dat kan dan nog gezellig worden als iedereen zich omdraait bij wie ik zijn zwaai negeer!

Terug
Naar boven