MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

1400 vragen heb ik gemaakt thuis, en de foute nog een x en ik had er ****ing 11 fout. ik ben blij dat het er geen 7 waren ofzo anders was ik boos geweest. maar die vragen gaan helemaal nergens over.

en net op de terugweg ben ik door de achteras van me scootertje gezakt, gelukkig reed ik maar 40 anders had dat ook akelig kunnen aflopen.

Balen man.. Mja zo te zien heb je het niet onderschat, het is gewoon heel pittig. Heb zelf 3x over motortheorie gedaan, autotheorie had ik in één keer. Vriend van me ook autotheorie in één keer en motortheorie in 3 keer.. Blijft frappant.
 
thanks!



heb je een foto van jouw motor? dan weet ik alvast naar welke motor ik niet hoef te zwaaien.


BRAND!!!! (dat is nederlands voor burn)



wat een onpractische motor :p
maar hij ziet er wel gruwelijk uit! ik kwam vandaag een chopper tegen met van die witte banden, het leek wel tof.

TL1000R twee pagina's eerder gepost in dit topic. :)
 
Balen man.. Mja zo te zien heb je het niet onderschat, het is gewoon heel pittig. Heb zelf 3x over motortheorie gedaan, autotheorie had ik in één keer. Vriend van me ook autotheorie in één keer en motortheorie in 3 keer.. Blijft frappant.

ja precies man ik had me autotheorie ook in 1x. maar die vragen die voorbij kwamen sloegen echt nergens op, ik kan niet eens een voorbeeld noemen zo kansloos was het. maarja zoals ik al zei het was maar 30 euro...
 
1400 vragen heb ik gemaakt thuis, en de foute nog een x en ik had er ****ing 11 fout. ik ben blij dat het er geen 7 waren ofzo anders was ik boos geweest. maar die vragen gaan helemaal nergens over.

en net op de terugweg ben ik door de achteras van me scootertje gezakt, gelukkig reed ik maar 40 anders had dat ook akelig kunnen aflopen.
Laat me raden, die 1400 vragen heb je van the pirate bay. meest waardeloze vragen die je maar kan downloaden. heb ik ook de eerste keer gedaan, en ook gezakt. haal ff zo'n boekje bij de bieb met cd van de ANWB, werkt veel beter
 
Laat me raden, die 1400 vragen heb je van the pirate bay. meest waardeloze vragen die je maar kan downloaden. heb ik ook de eerste keer gedaan, en ook gezakt. haal ff zo'n boekje bij de bieb met cd van de ANWB, werkt veel beter


aight!
 
Inderdaad een boekje goed leren, ik had dus 7 fout na het boekje doorlezen:o Was toen wel flink balen, een stuk of drie vragen gegokt en dan net niet halen. Sommige vragen waren inderdaad aardig spacend. 'Stelt u zich voor dat u op de rechterbaan rijdt, u ziet voor u een oplegger met vrachtauto waar dit plaatje opstaat met deze streepjes terwijl u met uw rechterhand uw ballen beetpakt zodra de vrachtautochauffeur claxoneert. Is dat toegestaan? De tweede keer dus alles geleerd wat er te leren valt. Dan hoef je alleen de CBR-iknaaijouhardvragen te gokken en dan heb je 3 fout!
 
zijn er nog mensen aan het rijden vandaag? met die wind lijkt het me wel vet om alles onder controle te houden.
 
Mijn nummerplaat is binnen dus straks een ritje maken richting verzekering! Wind doet me niet veel.. :p
 
mijne ook maar eens nu hij af is:
inr86q.jpg
 
Hoe klinkt die met een laser? Aanrader?

Ik heb een Yamaha Thundercat (ook 600cc) met een Laser duotech, geen hotcam. Maar klinkt wel goed. Heb wel een filmpje van het geluid, PM maar bij interesse.
 
zijn er nog mensen aan het rijden vandaag? met die wind lijkt het me wel vet om alles onder controle te houden.

Jep, weinig last van, had ook vooral wind van voren

Laat me raden, die 1400 vragen heb je van the pirate bay. meest waardeloze vragen die je maar kan downloaden. heb ik ook de eerste keer gedaan, en ook gezakt. haal ff zo'n boekje bij de bieb met cd van de ANWB, werkt veel beter

Had ook boekje en cd van anwb, in 1x geslaagd met 5 fout.
Boek 1x doorgelezen, daarna aantal examens gemaakt, gekeken waar ik op moet gaan leren.
Daarna de moeilijke gedeeltes geleerd, weer aantal examens gemaakt. Als je dit 2/3x of meer doet, moet het wel goedkomen.

Deed het op deze manier ook bij brommer en auto, allemaal in 1 keer gehaald zo

Hoe klinkt die met een laser? Aanrader?

Heb zelf een laser hotcam op de r6, krijg vaak complimenten over het geluid :D
En blijft elke keer weer genieten, heerlijke klappen komen er ook uit, vind het altijd jammer om gehoorbescherming aan te doen bij lange ritjes
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer gereden voor het eerst dit jaar lekker hoor
 
Kan dit weekend het gas der op of krijgen we weer regen?
 
is je helm niet waterdicht?

morgen motorspullen halen welke winkel is beter motoport of motorplaza? of iemand een andere tip?

Regen rijden vind ik niets aan!
Volgens mij heeft beide wel goede spullen.
Gewoon kijken waar je het meeste korting kan hosselen!
 
Regen rijden vind ik niets aan!
Volgens mij heeft beide wel goede spullen.
Gewoon kijken waar je het meeste korting kan hosselen!

wat is dit nou weer voor diva gedrag ;)

heb jij je kop al kaal geschoren of kan je haar niet door de war? ik ben op zoek naar een vette hoed.
 
Back
Naar boven