AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Ik rij altijd met m'n gympies en een spijkerbroek, vind ik het lekkerst rijden.
 
het zal me niks verbazen als ik er ook zo op zit over niet al te lange tijd :D

Zoals vandaag is het best fris zo maar wil gewoon jasje aan helmpje op en gaan. En de veiligheid eigenlijk ook niet te vergeten maarja heb je wel eens gezien hoe ze in Italië op de motor zitten?
Ik probeer er wel rekening mee te houden dat ik minder beschermd op de motor zit door goed defensief te rijden, al heb je niet alles in de hand.
Het is een risico maar dat is motorrijden sowieso.
 
Vandaag bij een ktm gekeken. Wat een beest. Rij zelf een ktm 625 maar dit was wel andere koek.
 
Op racelaarzen kan je wel goed lopen. Alleen gaan marathon.

Op school heb ik ze ook gewoon aan. Kan moeilijk gympe meenemen.

Op korte stukkies, dan pak ik ook wel gympen.
 
zo. Hele dag aan het sleutelen geweest. Morgen weer verder

1z2m0dk.jpg


o6fymr.jpg
 
waar gaat je nummerbord komen? er zit een beste uitlaat onder of niet?
 
waar gaat je nummerbord komen? er zit een beste uitlaat onder of niet?

die houder is nu ff weg. Komt morgen weer terug incl knipper lichten. Uitlaat is een arrow titanium competitie uitlaat. Weegt niets en geeft aardig wat extra vermogen. Enig nadeel is geen e-keur en geen db-killers. Die db-killer heb ik dus maar zelf gelast. Binnenkort af laten stellen want heb er vandaag ook een K&N filter in gezet.
 
die houder is nu ff weg. Komt morgen weer terug incl knipper lichten. Uitlaat is een arrow titanium competitie uitlaat. Weegt niets en geeft aardig wat extra vermogen. Enig nadeel is geen e-keur en geen db-killers. Die db-killer heb ik dus maar zelf gelast. Binnenkort af laten stellen want heb er vandaag ook een K&N filter in gezet.

wat ben je allemaal aan het doen?
groot onderhoud of?
 
Leuks werkplaatstje. :D
 
wat ben je allemaal aan het doen?
groot onderhoud of?

nieuwe ketting en tandwielen. Wielen/ kontje opnieuw spuiten. Olie en oliefilter vervangen. K&N filter gemonteerd. Andere kentekenplaat houder. Stalen remleidingen erop. En veel boutjes vervangen voor alu exemplaren.

Verder grote schoonmaak.
 
Ziet er goed uit man.
Altijd leuk zelf sleutelen
 
Ben altijd jaloers op zulke plaatjes, gasten die de motor geheel uit elkaar halen en ook weten hoe het weer in elkaar moet.
En ik voel me vandaag koning omdat ik een kamertje kliklaminaat heb gelegd... Mooi man Masters!
 
Mooi werkplaatsje ook Masters! Beter als in je veel te krappe schuur.
 
Prachtig werkplaatsje idd zeg, heerlijk sleutelen op die manier toch.
Zou het nou veel problemen opleveren als je de dbkillers er gewoon uit laat? :D
 
Netjes @ Masters :cool: (succes verder)
Vroeger ook altijd alles zelf sleutelen maar als je tegen de 40 loopt wordt het al wat minder :( ,
doe nog en hoop zelf maar de groteren dingen laat ik doen nu......

tenzij het mijn RD350cc is aka brommer :p
 
Back
Naar boven