AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Afgelopen vrijdag nog een op m'n kant gegaan in de regen:

    IMG_0835_zps39732e08.jpg

    Nasty ! Je bent door het oog van de naald gekropen man.

    Sterkte bij herstel toegewenst.
     
    mooie race net.

    Iemand toevallig in assen?
     
    Jezus man! Dat is een nare smak!

    Dat was het zeker...maar kneedownen in de regen is natuurlijk niet het slimste wat je kan doen. Anyway na flink uitgelachen te zijn lukte het alsnog:

    IMG_0837_zpsd4a63245.jpg
     
    Dat was het zeker...maar kneedownen in de regen is natuurlijk niet het slimste wat je kan doen. Anyway na flink uitgelachen te zijn lukte het alsnog:

    IMG_0837_zpsd4a63245.jpg

    Ziet er zo makkelijk uit als jij dat doet, diep respect!
     
    tyfus zeg, nooit verwacht dat het zo warm zou zijn op de motor. ik had me kevlar spijkerbroek achtig iets aan en me jas zonder voering. alles was doorweekt, zelfs me helm ****ing ranzig.
     
    tyfus zeg, nooit verwacht dat het zo warm zou zijn op de motor. ik had me kevlar spijkerbroek achtig iets aan en me jas zonder voering. alles was doorweekt, zelfs me helm ****ing ranzig.

    Wel eens van dit soort kleding geprobeerd?:

    [Link niet meer beschikbaar]

    Gebruik dat zelf ook, werkt perfect voor warm weer! Zo'n lange Cool onderbroek en een shirt met lange mouwen..komt m'n motorpak ook een stuk makkelijker uit en aan!
     
    tyfus zeg, nooit verwacht dat het zo warm zou zijn op de motor. ik had me kevlar spijkerbroek achtig iets aan en me jas zonder voering. alles was doorweekt, zelfs me helm ****ing ranzig.

    Gewoan un hempie en flip flops ken oek wel ja!
     
    Het is weer lekkerrr weer!
    oatd21.jpg

    Misschien moet ik een potje nemen ipv integraalhelm, staat zo raar met een baard die onder je helm uitsteekt.

    out b4 moet je je baard afscheren.
     
    Past ook beter een Harley bij je haatbaard!
     
    Wie heeft er een harley nodig als je dit hebt
    2nk105u.jpg

    Nog een verlaten chopper gevonden, zat helaas geen accu in, dus achter moeten laten.
    34o4guv.jpg
     
    Wie heeft er een harley nodig als je dit hebt
    2nk105u.jpg

    Nog een verlaten chopper gevonden, zat helaas geen accu in, dus achter moeten laten.
    34o4guv.jpg

    haha my bad dacht dat het iets van een Fazer was ofzo op je 1e foto.
    Wat is dit voor ding? Wel ruig!!! Heb je wat specs van je bike?
     
    Wie heeft er een harley nodig als je dit hebt
    2nk105u.jpg

    Nog een verlaten chopper gevonden, zat helaas geen accu in, dus achter moeten laten.

    Too clean, mijn bescheiden mening. Alhoewel ik me best kan voorstellen dat er velen van onder de indruk zullen zijn.
     
    Doe mij maar een Hayabusa ipv een chopper.
     
    Wie heeft er een harley nodig als je dit hebt
    2nk105u.jpg

    Nog een verlaten chopper gevonden, zat helaas geen accu in, dus achter moeten laten.
    34o4guv.jpg


    die rode ziet er wel lomp bruut uit, is dat custom made ofzo? nog nooit eerder zoiets gezien.
     
    Doe mij maar een Hayabusa ipv een chopper.

    Is dat niet die opgefokte GSX-R die je koopt als je niet de capaciteiten hebt het optimale uit de machine te halen. Een turbo op een bike, zo ongelooflijk NOT DONE ! En spuuglelijk ook nog eens.
     
    Wat is dit voor ding? Wel ruig!!! Heb je wat specs van je bike?

    Is een intruder als ik het goed heb...


    Is dat niet die opgefokte GSX-R die je koopt als je niet de capaciteiten hebt het optimale uit de machine te halen. Een turbo op een bike, zo ongelooflijk NOT DONE ! En spuuglelijk ook nog eens.

    Ieder zijn ding toch? Een busa is trouwens een heerlijke cruzer! Kan je echt km's mee vreten. En van die turbo busa's zijn enkel voor negers met ferme kloten aan hun lijf :p
    Wist je trouwens dat er bike's zijn met standaard turbo? Denk maar aan de cx500 :)
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven