XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Woensdag examen voertuigbeheersing doen. Zal mij benieuwen hoe het allemaal gaat, je mag aardig wat fout doen en herkansen dus ik heb goede hoop :p
Ik draai me achtje met slippende koppeling want dat ging me beter af (bochtjes zijn dan wel iets groter), volgens die kerel was het geen probleem zolang ik maar dezelfde snelheid aanhoud.

Bij het achtje rijden is het belangrijk om goed af te schuinen, lichaam naar de ene kant, motor naar de andere kant duwen... Dan stelt het echt niks voor.
 
Potverdomme morgen waarschijnlijk toch geen examen. vorig jaar heb ik 1x een proefles ergens gehad en die gast heeft me aangemeld bij het cbr oid, en nu kan deze rijschool dat niet doen.
Kerel van vorige rijschool net gebeld en voor 1000 euro wil hij me naam eruit halen. Ik heb aangeboden om vanavond even bij hem langs te komen om het te regelen alleen volgens hem is hij er niet (eerst dacht die sukkel dat ik geld wou brengen).
Ik hoop toch echt dat hij er wel is want ik wil morgen graag examen doen.

Voor een ieder, volg geen lessen bij motorrijschool vink....
 
hahah even langskomen en dan denken dat jij geld komt brengen xD
 
Volgens mij niet, heb anders nog wel een linkje naar mn harley die te koop staat (special edition, slechts 3000 van gemaakt in 2008, max 10 000 km op teller, origineel op uitlaat na, taxatierapport 26k)

Verkapt 'nee, maar ik doe het toch' :roflol:
 
1000 euro? Wtf. :roflol: Trek hem over het bureau en geef hem een paar tikken, zodat ie weer normaal kan denken.
 
Potverdomme morgen waarschijnlijk toch geen examen. vorig jaar heb ik 1x een proefles ergens gehad en die gast heeft me aangemeld bij het cbr oid, en nu kan deze rijschool dat niet doen.
Kerel van vorige rijschool net gebeld en voor 1000 euro wil hij me naam eruit halen. Ik heb aangeboden om vanavond even bij hem langs te komen om het te regelen alleen volgens hem is hij er niet (eerst dacht die sukkel dat ik geld wou brengen).
Ik hoop toch echt dat hij er wel is want ik wil morgen graag examen doen.

Voor een ieder, volg geen lessen bij motorrijschool vink....

Misschien moet je de belastingdienst tippen dat hij wel eens lesjes zwart doet :P
 
Achja uiteindelijk hebben ze allemaal hun unieke gruwelijke sound.
Een dikke twin
Een 6 cilinder (echt sick btw)
Een 4 cilinder zoals hierboven

Owja we vergeten iets, 2takt!! lijkt me leuk om erbij te hebben als projectje zo'n brommert:
http://www.youtube.com/watch?v=AZr-PncUjnk
 
Zo klink de mijne ook bijna :p
RD350cc zonder YPVS helaas, die had ik wel.....

 
Zo klink de mijne ook bijna :p
RD350cc zonder YPVS helaas, die had ik wel.....

Is daar normaal mee te rijden in het verkeer?
In lage toeren niet vooruit te branden en alstie in z'n powerband komt is het een raket daar word je bang van, niet dan? haha
 
Volgens mij wordt het vanaf 1 januari aangepast. Vanaf 20 mag je dan voor A2, oftewel 35kw. Je hoeft dan dus maar 2x examen te doen voor een zwaar rijbewijs en bovendien hoef je niet op een brommer te beginnen.
Nice kan ik toch nog voor mijn 24e mijn rijbewijs halen voor motor, die regel die nu van toepassing is weerhoud mij er van ( ik ga niet op een brommer beginnen en ook geen 3 rijbewijzen halen )
Op 35kw beginnen zou ik nog wel mee kunnen leven :)
Heb je misschien meer info, zou ik prijs stellen ( word precies 20 in 2014 dus komt mooi uit :p )
 
Is daar normaal mee te rijden in het verkeer?
In lage toeren niet vooruit te branden en alstie in z'n powerband komt is het een raket daar word je bang van, niet dan? haha
Precies zo ja :D vooral met YPVS uiteraard, maar zonder zijn het evengoed felle bakken in hogen toeren :p ..
het is echt me speel motortje , wheelies blijft leuk en uitdagend :cool:

yamaha.jpg
 
Potverdomme morgen waarschijnlijk toch geen examen. vorig jaar heb ik 1x een proefles ergens gehad en die gast heeft me aangemeld bij het cbr oid, en nu kan deze rijschool dat niet doen.
Kerel van vorige rijschool net gebeld en voor 1000 euro wil hij me naam eruit halen. Ik heb aangeboden om vanavond even bij hem langs te komen om het te regelen alleen volgens hem is hij er niet (eerst dacht die sukkel dat ik geld wou brengen).
Ik hoop toch echt dat hij er wel is want ik wil morgen graag examen doen.

Voor een ieder, volg geen lessen bij motorrijschool vink....

Wat een centenneuker, dbb knokploeg?

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 06:58 ----------

Verkapt 'nee, maar ik doe het toch' :roflol:

;)

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 07:01 ----------

Nice, nette prijs ook. Mare het feit dat het een anniversery model is heeft niks te maken met de waarde hoor.

Thanks, spijtig dat hij weg moet..:mad:
 
wtf Ovosnovo daar ben je mooi mee!! Laat ff weten hoe het afloopt?!
 
Back
Naar boven