iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik haalde 'm pas op m'n 40e, voor mij was het dus duidelijk een midlife dingetje..![]()
Ook kaal aan het worden?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik haalde 'm pas op m'n 40e, voor mij was het dus duidelijk een midlife dingetje..![]()

YES ! Er is nog hoop voor me, ben pas 35. Spijtig wel dat ik in al het andere gefaald heb.
Ik denk dat ik ook gewoon zal zakken voor mijn motorrijbewijs als het zo ver is........
rot leven !
YES ! Er is nog hoop voor me, ben pas 35. Spijtig wel dat ik in al het andere gefaald heb.
Ik denk dat ik ook gewoon zal zakken voor mijn motorrijbewijs als het zo ver is........
rot leven !
Beter laat dan nooitIk haalde 'm pas op m'n 40e, voor mij was het dus duidelijk een midlife dingetje..![]()

Beter laat dan nooit
wat voor motor heb je eigenlijk ?
Ja precies dacht ik ook...heb momenteel een Honda X-11. Daarvoor een intruder 1500 en daarvoor een stuk of 10-15 Honda 550f oldtimertjes uit 1976-1979.
![]()
![]()
Hey bikers. Heb nou 8 lessen gehad. Deze zomer ben ik van plan mijn eerste motor te halen. Wezen kijken en de keuze ligt momenteel op een Suzuki GSX-R 600.
Wat zijn jullie eerste motors, en de ervaringen daarbij? Nog af- of aanraders?
Hey bikers. Heb nou 8 lessen gehad. Deze zomer ben ik van plan mijn eerste motor te halen. Wezen kijken en de keuze ligt momenteel op een Suzuki GSX-R 600.

Midlife inhaalslag.. Vergat trouwens nog een Suzuki TL1000 en een yamaha FZX 750. Had er soms een stuk of 6-8 staan. Nu gewoon netjes 1 hoor.![]()
lol 6 tot 8? En dan stonden er wat te koop ofzo of reed je op allemaal?
Mijn zwagert is monteur geweest en een vriendje van me is spuiter. Kochten we die dingen voor weinig...beetje afstellen, beurtje, tank en zijkapjes spuiten, poetsen en hoppa.
Wist niet dat je er zoveel hebt gehad joh. Vind die cb's wel gruwelijk vet, zou er graag nog eens eentje hebben voor erbij.