- Waardering
- 138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Wist niet dat je er zoveel hebt gehad joh. Vind die cb's wel gruwelijk vet, zou er graag nog eens eentje hebben voor erbij.
Ik ook en dan een vette caferacer van maken.
Edit: net nog ff 30km regenvrij gereden! whoop!

Net weer uurtje les gehad. Woensdag theorie examen en voertuigbeheersing. Noodstop en snoeihard remmen terug schakelen en dan om de pionnetjes vind ik ****ing vet. Ik weet niet hoe hard ik er op af reed maar volgens de instructeur was het op het laatst 70
---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 16:59 ----------
Die onderste 2e van links wat is dat voor motor?
Ja zijn hartstikke leuk maar volgens mijn vrouw rijd ik er voor lul op want ze vond het net brommertjes lijken bij mij.
Leuk he lessen? Tenminste ik vond hartstikke leuk, zelfs beetje jammer dat het voorbij was toen ik het papiertje had gehaald.
Super leuk spelletje tussen die pionnen door, zelf doe je dat daarna niet meer.
2e van links is een Suzuki intruder 1500
Kon je daar een beetje goed opzitten met jouw lengte? Meeste niet al te dure shoppers vind ik er in het echt maar klein uitzien.Hahaha iddKon je daar een beetje goed opzitten met jouw lengte? Meeste niet al te dure shoppers vind ik er in het echt maar klein uitzien.
Wut, hoe zo veel?

Wut, hoe zo veel?
Wou bijna de lol maken van te vragen of al die motoren je gewicht niet aan konden, maar wil mn avatar nog ff houden, snap je![]()

):Had factuur gekregen voor standaard ketting enzo maar wou X-ring en andere sprockets en dat hadden ze me gezegd dat het extra ging kosten. Maar op de factuur staat nog steeds standaard maar in werkelijkheid is de achter sprocket dus 43 (ik had 42 maarja, is ook goed en wisten ze, mogelijk ging 42 om een of andere reden niet). Dus ik denk dat ze die extra kost in het werk zullen doorgerekend hebben omdat het moest voor de boekhouding te laten kloppen aangezien ik voorschot betaald had op wat op de factuur stond en later dus maar voor andere gevraagd had.

Je tandwielen kan je gewoon de tanden na tellen (markeer de eerste tand met stift en dan verder tellen als de motor wordt verplaatst)Mooie verzameling tremendesal aardig wat kilometers op u naam staan.. denk ik ?