MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Maar ik reed soms achter een marshall, helemaal naast z´n motor hangen, en dan kon ik in principe in m´n neus gaan peuteren zo´n tempo had ´ie. Dacht echt waar ben jij mee bezig... Vraag me dan af of hij echt z´n best doet.

Die marshalls kunnen best wel een stukje harder dan ze in een groep nieuwkomers zullen laten zien. Die rijden dat circuit blind. Knie aan de grond, één hand aan het stuur en even rustig achterom kijken hoe die achterligger het doet.

"Hoogmoed komt voor de val" mag je trouwens letterlijk nemen bij het motorrijden.

Die marshalls kunnen best wel een stukje harder dan ze in een groep nieuwkomers zullen laten zien. Die rijden dat circuit blind. Knie aan de grond, één hand aan het stuur en even rustig achterom kijken hoe die achterligger het doet.

"Hoogmoed komt voor de val" mag je trouwens letterlijk nemen bij het motorrijden.

Geen enkele marshal waar ik achter heb gereden reed zijn knie aan de grond

Zo, deze jongen heeft zijn A gehaald!!!! :D

Damn wat was/ben ik blij.
Iemand enig idee waar ik een beetje betaalbare kleding kan halen? Wil een mooi 2-delig pak en handschoenen..

Iemand enig idee waar ik een beetje betaalbare kleding kan halen? Wil een mooi 2-delig pak en handschoenen..

Gefeliciteerd man, top! Qua kleding kun je in ieder geval het beste ergens gaan passen. Daarna zou je eventueel online kunnen shoppen.

Ben blij dat ik het in een fysieke winkel heb gekocht! Prijs was daar duurder dan online, maar wou het eerst goed passen! (2-delig REV'IT leren pak + handschoenen) Uiteindelijk gaven ze me nog mooie korting en wat extra goodies, zodat ik toch een stuk voordeliger uit was.

Het hangt er vanaf of je merkvoorkeur hebt of niet. Het ene merk zit naar mijn ervaring veel beter dan het andere, dat verschilt dan weer per persoon. Dus, passen, proberen en daarna zoeken naar de beste prijs!

Kalsbeek motoren ( http://www.kalsbeekmotoren.nl/ ) heeft sinds kort enkele faillisements voorraden opgekocht en bied leuk spul aan voor weinig!

Edit: Gefeliciteerd!!

Laatst bewerkt:

Gefeliciteerd man! Heerlijk gevoel hé?! :D

Op marktplaats wordt veel mooi nieuw/bijna nieuw spul aangeboden, zeker de moeite waard om in de gaten te houden.

hier een foto van afgelopen zaterdag:

2e1accw.jpg

houding moet ik nog een beetje aan werken, kon ook wel harder en platter maar zit iemand voor me, en inhalen mocht niet..

2e1accw.jpg

houding moet ik nog een beetje aan werken, kon ook wel harder en platter maar zit iemand voor me, en inhalen mocht niet..

Ach, volgende keer op een ander circuit en dan gaat het wel lukken! Wel vette foto natuurlijk :)

Ik ga volgend jaar maar eens circuitdagje doen om te beginnen!

Ja kneedownen zelf is wel gelukt, denk dat m'n halve sliders op zijn gegaan. In deze bocht moest je er best hard in om een kneedown te maken en dat gaat niet met iemand voor je. Wel jammer dat ze precies daar de foto's maakten.

Ja kneedownen zelf is wel gelukt, denk dat m'n halve sliders op zijn gegaan. In deze bocht moest je er best hard in om een kneedown te maken en dat gaat niet met iemand voor je. Wel jammer dat ze precies daar de foto's maakten.

Haha, welke fotograaf gaat er nou precies in de bocht staan waar je geen KD's ziet :mad: Daar heb je toch niks aan als tijdelijk fotomodel? :p

Knee-down is een bij-effect van zo hard en efficiënt mogelijk door de bocht gaan, het is geen doel op zich :P

Knee-down is een bij-effect van zo hard en efficiënt mogelijk door de bocht gaan, het is geen doel op zich :P

+1 gaat soms nergens over hoe sommigen daar mee bezig zijn, met de meest achterlijke houdingen op de motor tot gevolg. Mijn sliders slijten ook niet hard, ik tast meer af dan dat ik het asvalt echt hard raak. Zeker op een circuit met dikke kerbs leer je dat drukken op je slider snel af.........heb al eens 1 keer een rotte knie er aan over gehouden namelijk :mad:

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 06:56 ----------

2e1accw.jpg

Je houding is wel goed hoor. Denk dat als het wat harder gaat er ook beter uitziet.

Laatst bewerkt:

True! Maar het is wel leuk als je merkt dat je zo hard en zo efficiënt mogelijk door de bocht gaat in de vorm van een KD ;)

Gefeliciteerd.

Je zou eens bij Termaat motoren kunnen gaan kijken. Die hadden een paar jaar geleden echt heel veel keuze (weet niet of dat nu nog zo is). Daar krijg je ook best een leuke korting.

Op mijn stage staat regelmatig een honda vfr. Vind ik toch wel een hele mooie machine om te zien. Enkele achterbrug, dubbele dempers en gave velgen.

1.jpg

^ mooie machine

Net mijn achterbandje opgerookt, morgen nieuw setje eronder :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Over dik twee maanden gaat mijn machine van 25kw naar 74kw :D

lekker dan thomas, lekker rubber schrapen en je fietsje schonen.

Terug
Naar boven