Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viel me trouwens op dat veel jongens uit snel helemaal geen beschadigde sliders hadden, vind ik meestal wel een indicatie van 'hard gaan'.leuke filmpjes Masters.
Ik ben vandaag op circuit Lelystad geweest, was iets te laat en miste heel de briefing/theorie. Anyway het is daar zo verdeeld: Snel en langzaam. En dan is snel onderverdeeld in 8 groepen en langzaam in 10 groepen, en dan met z'n 3'en per groep achter een marshall aan.
Ik zat ergens in langzaam, beetje laag ingeschreven want je weet het nooit de eerste keer. Ging ook echt langzaam maar wel goed om de baan te verkennen. Volgende sessie in een 'sneller groepje', ik achter de instructeur, kon hem moeiteloos volgen, na de sessie zei die dat ik toch maar in snel moest inschrijven volgende keer want er kon nog wel een paar tandjes bij volgens hem.
Derde sessie, twee uit het groepje en twee 'snelle' erbij... God god alsof we op rollators door het bejaardentehuis gingen, wat een zaadtempo en dus liet ik me steeds maar afzakken om iets later weer bij te trekken want rechtop de bocht door heb ik geen zin in. Vierde sessie bleven we hetzelfde groepje houden.
Ik ga nog wel een keer terug maar dan wel in snel, kijken of we daar een paar ego's kunnen krenken door met m'n '94 fzr600r een R1 oid. voor te blijvenViel me trouwens op dat veel jongens uit snel helemaal geen beschadigde sliders hadden, vind ik meestal wel een indicatie van 'hard gaan'.
TLR gaat de verkoop in.
Nieuwe set banden (MPP2)
Nieuwe kettingset + tandwielen
BMC luchtfilter
Nieuwe bougies
Nieuw oliefilter + olie ververst
Nieuwe accu
Nieuwe remblokken voor en achter + remklauwen schoongemaakt
GiPro
Bos dempers in goede staat
Undertray
Originele koplamp er bij om gemodificeerde mogelijk te vervangen
Paddock erbij om achterwiel te liften
Rijdt goed, enige probleem is dat hij ergens spanning verliest. Vermoedelijk in de bedrading van de koplamp (deze is door vorige eigenaar niet netjes gemodificeerd ivm dubbele projectoren) en knippers voor werken niet (de knippers zelf wel maar knipperen niet / gaan niet aan)
Reden van verkoop: Twin rijdt toch nog steeds niet zoals een vier cilinder en m'n meissie kan de wheelies niet erg waarderen als ze achterop zit.
Blijven mooie dingen!
Hoeveel vermogen heeft de bike?
Wat is "standaard" (stock) het vermogen dan ?Vermogen weet ik niet, heb deze nooit op de testbank gegooit (was namelijk wel de planning deze zomer maar door de verkoop heb ik de PCIII verkocht en de testbank plannen aan de kant gegooit).
Zitten trouwens ook nog stalen remleidingen voor op.
Verdomme wie heeft er vanmiddag MotoGP gekeken? Wat een sensatie weer aan het einde!
500

gewoon bij MSL of motorsportschool inschrijven de volgende keer. En dan gewoon op zandvoort/ zolder of assen rijden. Lelystad is meer een rijvaardigheids training circuit
(moet zelf op de motor erheen).
Ik betaal zo'n 5€/uur als je mn ruiten komt lappenWat kost het vandaag de dag eigenlijk om te lappen ?? (almost a pun intended)![]()

Hmm laat me er een nachtje over denken

Verdomme wie heeft er vanmiddag MotoGP gekeken? Wat een sensatie weer aan het einde!
Vandaag naar Zandvoort geweest, is maar een uurtje rijden dus ga volgend jaar daar wel een dagje doen(moet zelf op de motor erheen).
Lelystad had ik geboekt via een rijschool in Almere, maar bleek dat mensen van motorsportlifestyle ook aanwezig waren als voorrijders, in de snelle groepen allemaal op S1000RR´s. Maar ik reed soms achter een marshall, helemaal naast z´n motor hangen, en dan kon ik in principe in m´n neus gaan peuteren zo´n tempo had ´ie. Dacht echt waar ben jij mee bezig... Vraag me dan af of hij echt z´n best doet.
29 september is er weer een dag, kan je voor 100€ een S1000RR huren, inclusief brandstof en bandenslijtage etc. Wel leuk, maar wat als ik dat ding neerleg?? Staat er weer niet bij. Die dag zelf is €50, maar ga het denk niet doen, moet nieuwe remblokken en nog wat dingen, maar ben nogal aan de arme kant op het moment
/en Ray, zo'n ding kost rond de 3-4k, en heeft uit m'n hoofd zo'n 130-150PK
Maar moet wel zeggen dat ik ze in groep 3 bij msl wel eens tegen kom als ze zelf aan het vrij rijden zijn en dan haal ik er met mijn 600tje nog wel eens 1 in. Wat kost het vandaag de dag eigenlijk om te lappen ?? (almost a pun intended)![]()