Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

rij nu met een ingekorte laser hotcam op mijn r6 uit 1999, hij klapt flink en er komt mooi geluid uit, maar het moet nog harder gvd!:P
iemand een idee.
het enige wat ik tot nu toe kan vinden is een g&g demper met een doorlaat van 60mm...
weinig leuks voor mijn model...
of is er t een en ander pas te maken?

Maat van mij heeft die G&G op zijn '99 R6, heerlijk geluid, en zonder DB killer echt een hels kabaal haha.
Heb een tijdje met een aangepaste Laser GP Extreme gereden van een '07 model op mijn '05, echt heel ziek maar te veel geluid voor dagelijks verkeer.
Nu weer mijn Hotcam erop, vind het prima zo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
rij nu met een ingekorte laser hotcam op mijn r6 uit 1999, hij klapt flink en er komt mooi geluid uit, maar het moet nog harder gvd!:P
iemand een idee.
het enige wat ik tot nu toe kan vinden is een g&g demper met een doorlaat van 60mm...
weinig leuks voor mijn model...
of is er t een en ander pas te maken?

Dennisik had ook zon Laser GP Pro, katalysator was er onder vandaan, en daar kwam een terringherrie uit. Maar net zoals hierboven gezegd wordt(zelfde uitlaat), veel te luid om dagelijks mee te rijden en ook redelijk associaal. Je kan beter gewoon een akra/yoshi zonder db-killer nemen, ook een mooi geluid en jankt lekker als je hem doorjaagt. Met zo'n Laser GP MOET je echt oordoppen in standaard, als Dennis dat niet deed had 'ie de twee uur daarna een piep in z'n oor.
 
Ik heb altijd oordoppen in, anders krijg ik teringlast van mijn oren na een (langere) ronde rijden. Helaas niet door mijn standaard uitlaat :(

Volgend jaar ook maar eens kijken naar een ontzettende lawaaipijp voor de 600rr.
 
maat van me rijd met een mivv gp op zijn r6 uit 2005, kort dempertje, doorlaat van 60mm een ubergeil geluid... zoiets zoek ik dus ook...

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 22:07 ----------

Maat van mij heeft die G&G op zijn '99 R6, heerlijk geluid, en zonder DB killer echt een hels kabaal haha.
Heb een tijdje met een aangepaste Laser GP Extreme gereden van een '07 model op mijn '05, echt heel ziek maar te veel geluid voor dagelijks verkeer.
Nu weer mijn Hotcam erop, vind het prima zo
]

maar die g&g is dus wel aanteraden?:D
 
maat van me rijd met een mivv gp op zijn r6 uit 2005, kort dempertje, doorlaat van 60mm een ubergeil geluid... zoiets zoek ik dus ook...

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 22:07 ----------



maar die g&g is dus wel aanteraden?:D

Zeker weten mooi geluid, hij gebruikt zijn motor ook voor dagelijks verkeer
 
aIkJwRF.jpg


laatste van het jaar denk ik.

Voor de mensen die nog een keertje een S1000RR willen bestieren, google op ´rijschool Control almere´. Circuitdagje op Lelystad, per sessie de BMW huren voor €20,- Mooie deal lijkt me.

had ik dit maar eerder gelezen. wauw! wat een deal, maar het is uitverkocht :( balen
 
Vet ding man! Hoe doe je dit met je A1 rijbewijs dan, of ben je een van de gelukkigen die nog voor de nieuwe wetgeving viel?
 
Volgens mij mag die bike niet op de openbare weg, en heb je dus geen rijbewijs nodig. Of ga je er wegbanden en een kenteken opzetten?
 
Vet ding man! Hoe doe je dit met je A1 rijbewijs dan, of ben je een van de gelukkigen die nog voor de nieuwe wetgeving viel?

Volgens mij mag die bike niet op de openbare weg, en heb je dus geen rijbewijs nodig. Of ga je er wegbanden en een kenteken opzetten?

Zit inderdaad geen kenteken op dus geen rijbewijs nodig. Ik ga er de crossbaan mee op ;) Ding heeft ongeveer 40pk dus zou met de oude wetgeving ook te veel zijn.
 
Gefeliciteerd man! Altijd leuk zoon monster!

Monsters zijn super tof inderdaad, gefeliciteerd man!

Thanks!
Fijn machientje, zo even een tourtje gaan doen met buddy.
Buurman kwam onlangs aanlopen, hij had in een niet al te ver verleden ook een paar Monsters, & had voor mij nog een dubbele carbon uitlaat liggen. Mag 'm gebruiken & testen nu, als ik hem wilde moest ik iets laten weten voor de prijs.
WIN
 
zo net ook weer ff 3 uur gereden. Was echt heerlijk weer!!!!
 
Fantastisch gereden het afgelopen weekend inderdaad, wat een lekker weer.

Net nog wel bijna een boete opgelopen, terwijl ik niet eens op de motor zat. Gelukkig kwam de agent alleen even een praatje maken, en deed hij verder niet moeilijk. Blijkbaar mag je de weg niet blokkeren voor een foto ???.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb de mijne maar vast in de winterstalling gezet! Ik ben net weer aan het herstellen van een longontsteking dus ik kan maar beter even niet meer op de Duc kruipen...

Vrijgezel zijn heeft ook zo zijn voordelen! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoe mooi is dat hey, lekker je prachtige rode duc in huis :D
 
Ook fan van goed bier :-)

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 13:09 ----------

Fantastisch gereden het afgelopen weekend inderdaad, wat een lekker weer.

Net nog wel bijna een boete opgelopen, terwijl ik niet eens op de motor zat. Gelukkig kwam de agent alleen even een praatje maken, en deed hij verder niet moeilijk. Blijkbaar mag je de weg niet blokkeren voor een foto ???.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Welke motor is dit, mooie foto btw :)
 
Ook fan van goed bier :-)

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 13:09 ----------


Welke motor is dit, mooie foto btw :)

Thanks! Is een diversion uit 2009, echt een hele fijne motor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven