AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Suuuuper vet man :D
25gaw6d.jpg

hehe ik heb dat ding. Heb er een paar keer mee gereden en mensen liggen helemaal dubbel of kijken je echt aan of je een debiel bent. Het rijdt echter niet zo fijn, als je harder dan 100 rijdt voelt het alsof je een baksteen op je hoofd hebt zoveel wind pakt ´ie.

Ging op motorvakantie in de zomer, kom ik met dat ding aanrijden bij de groep, iedereen ging stuk :p

jup, trek je er gewoon overheen en hij gaat net over de rand van de onderkant van je helm dus hij kruipt niet omhoog. Vizier open en dicht is soms wel k*t omdat die stof er dan tussen kan komen.

Hahaha geniale helm! Past goed bij mijn motor, waar kan ik hem bestellen? :D

iets van helmetheadz, kwam uit australie. Op motorforum bij post je helm staat wel een linkje(rond 20 juli, toen zag ik hem en heb ik 'm ook besteld)

heerlijk om de motor in de woonkamer te zien haha!

Iemand vandaag of gisteren aanwezig geweest op forza rossa te zolder?
Weet iemand of het de moeite is?

Ik heb een Hypermotard 1100S en een GSX-R 600 K7 (te koop!)

:)

Wel mooie prijs voor Suzuki. Wil er volgend jaar ook 1 kopen rond die prijs.

Niet genoeg geld op 't moment.. seizoen is ook voorbij.

Welneee, je kunt nog best ff rijden. En nu krijg je ze goedkoper dan wanneer het seizoen weer "is begonnen".

Maar de geld issue is wel lastig ja hehe

Voor de geïnteresseerden.
Bezit zelf een CB400F +/- een jaar.
Ligt compleet in onderdelen en is zijn transformatie gaande naar cafe racer.

Met dit als einddoel.
KGrHqRHJE0FG9fOZK37BR1ULRijg60_84.jpg

projecten zijn altijd leuk, succes ermee!

zo, vandaag weer ff naar het werk gegaan met de motor, morgen weer. Heerlijk! helaas vanaf woensdag ruk weer......

Pfff heb ff geen geld meer om motor te rijden de komende maand. Net een boete uit april binnen gekregen, 83 (gecor.) in een 60 gebied. Op de lekdijk natuurlijk weer. Kost me helaas wel 210 euro. Toevallig ook de jaarlijkse wegenbelasting van 118 euro moeten dokken.

Terug
Naar boven