AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Pfff heb ff geen geld meer om motor te rijden de komende maand. Net een boete uit april binnen gekregen, 83 (gecor.) in een 60 gebied. Op de lekdijk natuurlijk weer. Kost me helaas wel 210 euro. Toevallig ook de jaarlijkse wegenbelasting van 118 euro moeten dokken.

Fijn, dat soort cadeautjes op je deurmat. :mad: Het wordt inderdaad wat minder weer helaas, maar zolang het in het weekend droog en zonnig is maakt de temperatuur verder weinig uit wat mij betreft. Of het wegdek moet nat zijn, in combinatie met al die k*tbladeren in de bochten..en dat is op de veluwe altijd haha. :o

Heb wel zin om flink te gaan rijden weer, helaas door de week geen tijd voor.
 
Pfff heb ff geen geld meer om motor te rijden de komende maand. Net een boete uit april binnen gekregen, 83 (gecor.) in een 60 gebied. Op de lekdijk natuurlijk weer. Kost me helaas wel 210 euro. Toevallig ook de jaarlijkse wegenbelasting van 118 euro moeten dokken.

Ik toevallig ook €116,- overgemaakt vandaag aan wegenbelasting :p
 
Wie heeft wel eens de wegenbelasting (onbewust) niet betaald?
Moest wegenbelasting vorige maand betalen blijkbaar maar aangezien ik zo dom was de brief kwijt te geraken
wist ik het exacte bedrag niet meer dus wachtte ik op een herinnering.
Tot op de dag van vandaag niets van gehoord.???
 
Wie heeft wel eens de wegenbelasting (onbewust) niet betaald?
Moest wegenbelasting vorige maand betalen blijkbaar maar aangezien ik zo dom was de brief kwijt te geraken
wist ik het exacte bedrag niet meer dus wachtte ik op een herinnering.
Tot op de dag van vandaag niets van gehoord.???

Zou het alsnog overmaken, is voor iedereen 116 euro.

Op die brief staat verder niet veel over eventuele boetes behalve: automatisch betalen voorkomt een naheffingsaanslag als gevolg van te late betaling.

Staat geen bedrag bij ofzo.
 
Voor de geïnteresseerden.
Bezit zelf een CB400F +/- een jaar.
Ligt compleet in onderdelen en is zijn transformatie gaande naar cafe racer.

Met dit als einddoel.
KGrHqRHJE0FG9fOZK37BR1ULRijg60_84.jpg
Big Love voor cafe racers. :heart:

Laat even weten als je er aan begint en foto log bij houdt, dan volg ik zeker!
 
Morgen laatste rit voor hij weer gestald word.
 
Ja, als het goed is krijg je een herinnering en daarna komt er idd een toeslag bovenop!

Dat bedrag stond bij mij in de herinnering, was 40euro ofzo.
 
Big Love voor cafe racers. :heart:

Laat even weten als je er aan begint en foto log bij houdt, dan volg ik zeker!

Haha we share the same love. :rocknana:

Ben nu bezig met het op maat maken van een poedercoat oven voor frame/tank/velgen en alle kleine andere onderdelen.
Wanneer dit klaar is zal ik wel eens kijken of ik ergens een log bij kan houden.
 
Back
Naar boven