- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Als er een 690 2e hands te koop staat moet je echt heel snel zijn. Dingen zijn zo weer verkocht.
Jij gaat er zeker morgen 1 aanbieden, stiekemerd!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er een 690 2e hands te koop staat moet je echt heel snel zijn. Dingen zijn zo weer verkocht.
Zat net even naar die prijzen te kijken, maar dat is bij jullie in belgie toch serieus flink goedkoper....((

Ja de smc zul je er hooguit 2 op mp vinden, de smc-r die kom je idd maar zeer zelden tegen 2e hands.

Ligt net boven mijn budget, wil hem ook nog laten begrenzen en weer ontgrenzen wat weer geld kost.Ik heb op een CBR 600 gereden tijdens een proefrit. Als je 2 meter bent zou ik iets anders kopen. Voor mij was ie eigenlijk te klein. Ik heb nu een Honda VFR 800 uit 1998. Dat zit een stuk beter, weegt uiteraard ook wat meer.
Pfff net ook gelezen dat je een motor mag begrenzen die standaard maximaal 70kw heeft, en laat een zzr nou net 73kw hebben :s
Rare regels...
Ja zijn nieuwe regels ( heb het gelezen op motor forum )Zijn dat nieuwe regels dan? Een aantal vrienden van mij hadden 81KW en die waren ook begrenst.
Nog even bij de bekende merken gekeken voor supermotars.. Enkel yamaha lijkt nog iets te hebben namelijk de YAMAHA XT 660 X
Iemand ervaring met deze? Is ook makkelijk tweedehands te vinden, wat bij ktm dus spijtig genoeg niet zo is..
Ja is heel aantrekkelijk in de prijs die xt 660 x , maar 48 pk bij dat gewicht gaat niet veel doen.
Daarom ben ik aan t kijken voor een aprilia dorsoduro 750.
Wil je gewoon een echte SM voor op de weg, dan ga Je niks beters vinden dan de ktm 690 smc-r