XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Zat net even naar die prijzen te kijken, maar dat is bij jullie in belgie toch serieus flink goedkoper....:(((

Re: Het Motor Topic

Zat net even naar die prijzen te kijken, maar dat is bij jullie in belgie toch serieus flink goedkoper....:(((

Ah geen idee, die 690 is hier 8999euro. Kan dat wel easy betalen maar als je nog moet beginnen aan een huis nzo is het wel veel dus. Daarom dat ik tweedehands zou gaan.

Trouwens verder iemand tips voor modellen dat ik eens kan bekijken?
35kw en niet zelf aan moeten sleutelen is wel vereiste.

TLR verkocht :)

Iemand ervaringen met een Cbr 600 of een Zzr 600 ?
Wil een van deze motoren aanschaffen ( Bouwjaar 1995+- )

Wat is qua bochtenwerk beter?
En merk je veel verschil tussen het vermogen tussen de 2?
Want ik hoor altijd dat Honda een lineaire vermogensafgifte heeft en bij Kawa is het vaak zo dat je echt een klap in je rug krijgt van het vermogen ( het komt er in een keer in in plaats van een lineaire afgifte zoals honda )
Of is dat onzin?

Ik heb op een CBR 600 gereden tijdens een proefrit. Als je 2 meter bent zou ik iets anders kopen. Voor mij was ie eigenlijk te klein. Ik heb nu een Honda VFR 800 uit 1998. Dat zit een stuk beter, weegt uiteraard ook wat meer.

Ik heb op een CBR 600 gereden tijdens een proefrit. Als je 2 meter bent zou ik iets anders kopen. Voor mij was ie eigenlijk te klein. Ik heb nu een Honda VFR 800 uit 1998. Dat zit een stuk beter, weegt uiteraard ook wat meer.
Ligt net boven mijn budget, wil hem ook nog laten begrenzen en weer ontgrenzen wat weer geld kost.
En na 2 jaar koop ik toch weer een andere.

Maar bedankt voor de tip, een te kleine motor vind ik niet fijn.

Pfff net ook gelezen dat je een motor mag begrenzen die standaard maximaal 70kw heeft, en laat een zzr nou net 73kw hebben :s

Rare regels...

Nog even bij de bekende merken gekeken voor supermotars.. Enkel yamaha lijkt nog iets te hebben namelijk de YAMAHA XT 660 X

Iemand ervaring met deze? Is ook makkelijk tweedehands te vinden, wat bij ktm dus spijtig genoeg niet zo is..

Zijn prima motors. Wel zwaar voor een supermotard, maar als je gewoon op de weg rijdt is dat niet zo boeiend.

Nog even bij de bekende merken gekeken voor supermotars.. Enkel yamaha lijkt nog iets te hebben namelijk de YAMAHA XT 660 X

Iemand ervaring met deze? Is ook makkelijk tweedehands te vinden, wat bij ktm dus spijtig genoeg niet zo is..

Ja is heel aantrekkelijk in de prijs die xt 660 x , maar 48 pk bij dat gewicht gaat niet veel doen.

Daarom ben ik aan t kijken voor een aprilia dorsoduro 750.

Wil je gewoon een echte SM voor op de weg, dan ga Je niks beters vinden dan de ktm 690 smc-r

Ja is heel aantrekkelijk in de prijs die xt 660 x , maar 48 pk bij dat gewicht gaat niet veel doen.

Daarom ben ik aan t kijken voor een aprilia dorsoduro 750.

Wil je gewoon een echte SM voor op de weg, dan ga Je niks beters vinden dan de ktm 690 smc-r

Spijtig..

Die aprilia is ook wel vet indd! Het goedkopere model 'shiver' is ook wel nice.
Heb al wat youtube revieuws nzo gekeken, deze spreekt me ook wel aan :p
Makkelijker tweedehands te vinden ook dan de ktm.

Honda CR500 is ook wel beestachtig schijnt

Honda cr500 ombouwen tot supermotard geen optie? :D :D

Edit: lol had ff f5 moeten drukken

Ja die honda is indd vet, wel een enduro.. Niets voor mij dus helaas.

Een CR500 is niet echt een motor waar je een hele dag op wil zitten ofzo. Is gewoon een crosser dus heeft bovendien ook gewoon ziek veel onderhoud nodig.

Zo'n ding stap je ook niet zomaar op hoor.
Enige ervaring is vereist als je op een 500cc 2 takt monster stapt.

Terug
Naar boven