MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Wat voor ervaring dan ?
ik had niet zoveel moeite met mijn rd500.

Een CR500 weegt ook wel ongeveer 2x zo weinig als een RD500 he. Mja het hangt allemaal van doseren af. Als je de koppeling een beetje met beleid op laat komen en niet in 1x het gas vol open zet is er allemaal niet veel aan de hand.
 
Een CR500 weegt ook wel ongeveer 2x zo weinig als een RD500 he. Mja het hangt allemaal van doseren af. Als je de koppeling een beetje met beleid op laat komen en niet in 1x het gas vol open zet is er allemaal niet veel aan de hand.
Zo dat is zeker een lichte machine :cool:
Zo'n 500cc 2takt trekt echt ziek snel op, ontzettend veel kracht onderin.
Yup :D
Zelfs mijn rd250 (geen ypvs) trekt als een beest op..

Ik ben van een cbx550 naar een rd500 gegaan..
na ja en een 1100 lol...
Eigenlijk alleen brommer ervaring maar ik zat al vrij jong op een motor...
 
Wat voor ervaring dan ?
ik had niet zoveel moeite met mijn rd500.

Nja er wordt altijd gezegd dat een beginner beter niet gelijk op een 1000cc ss stapt.
Maar een 500cc 2t is volgens mij vele malen agressiever, heb er zelf nooit op gereden hoor, dus misschien zit ik helemaal fout?
 
Nja er wordt altijd gezegd dat een beginner beter niet gelijk op een 1000cc ss stapt.
Maar een 500cc 2t is volgens mij vele malen agressiever, heb er zelf nooit op gereden hoor, dus misschien zit ik helemaal fout?

Bij een 500cc 2t is het vooral dat al het vermogen in 1x komt. Bij zo'n 4 takt zit dat wat meer verdeeld over het toerengebied.
 
Godver de godver.. dacht vandaag ff stoer te doen op school.. stoere mocros op vespa en zip laten mirren .. laatste schooldag en wss ook laatste ritje van het seizoen.. pakje aangetrokken.. alles voorbereid.. start het kreng weer niet.. staat net een blauwe maandag stil en de accu is alweer leeg. Ergste is nog dat het alarm er niet eens opzat. Dus hoe de **** kan dat ding alweer leeg zijn.
Dikke roidrage net pfffff helemaal over de zeik
 
Accu dood. Als ie als eens leeg is geweest is die al beschadigd. Nieuwe kopen, zijn de kosten niet. Heb je een druppellader voor de winter?
 
25f0k00.jpg

1t1s7s.jpg


Rest van de kapjes gisteren gespoten.
 
Godver de godver.. dacht vandaag ff stoer te doen op school.. stoere mocros op vespa en zip laten mirren .. laatste schooldag en wss ook laatste ritje van het seizoen.. pakje aangetrokken.. alles voorbereid.. start het kreng weer niet.. staat net een blauwe maandag stil en de accu is alweer leeg. Ergste is nog dat het alarm er niet eens opzat. Dus hoe de **** kan dat ding alweer leeg zijn.
Dikke roidrage net pfffff helemaal over de zeik

en toen? aangeduwd? :p
 
Ktm 690 smr + aprilia dorsudoro + shiver worden het wellicht niet aangezien te duur.. Ook in tweedehands niet onder de 4.7k te vinden :(

Ben nu aan het kijken voor kawa z750, iemand ervaring met deze? Prijzen zijn aannemelijker wellicht door de grote aankoop van deze moto.
 
Vandaar dat ik me onderkinnen heb weggesoept.

Moet ik nu iets aan me kenteken laten veranderen? Op google vind ik alleen dat het moet bij een auto.

Zou het zo laten, kans dat je een boette krijgt is klein.
 
Leuke fiets ovosnovo.

Wat zou het probleem met je kenteken zijn dan?
 
Back
Naar boven