AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
België is daar goed van, met mijn open uitlaat nog geen problemen gehad.

Elk jaar als we naar de TT in Assen gaan hebben de Nederlandse politie toch altijd een parking afgezet die ze gebruiken om enkel en alleen om moto's te controleren. DB meting zit daar ook bij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.125
België is daar goed van, met mijn open uitlaat nog geen problemen gehad.

Elk jaar als we naar de TT in Assen gaan hebben de Nederlandse politie toch altijd een parking afgezet die ze gebruiken om enkel en alleen om moto's te controleren. DB meting zit daar ook bij.

Ja bij de TT kan je erop wachten :P:D

Zou eens willen weten hoeveel die racefit van mj produceert, is eigenlijk gewoon een volledig open titanium buis. :devil:

En of die Nederlandse politie je laat verder rijden ? Rekening houdende met het feit dat ik buitenlander ben. Wss een boete of zo.

Hmm jammer dacht dat ze hier minder moeilijk deden dan b.v. in Duitsland.

:D Niet meenemen als je naar de TT of iets dergelijks gaat !
Daar willen ze motormuizen nog wel eens op staan te wachten met hun meetapparaatje :(
Mocht je naar zoiets gaan , zeker ff de DB-killer meenemen !

Over het algemeen moet ik zeggen dat ikzelf op de openbare weg nog geen controles heb gezien , maar zeg nooit nooit in NL

Duh , ben ik net aan t typen ,...... word t al gepost :(

(jaja , deed er lang over ,.... ben aan t werk :D )

:D

4pe8dbs.jpg

Na het motor rijden: Squaten en bier drinken in het bos ;)

Hoe groot ben jij TL?

hehe

wat een klote zomer tot nu toe. Klote regen

Hej hej hej!!!!!1111 is het normaal dat ik mijn michelin pilot sports in 3700km volledig kaal heb gereden?

oja, me bikey

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hej hej hej!!!!!1111 is het normaal dat ik mijn michelin pilot sports in 3700km volledig kaal heb gereden?

Die Pilot Sports is toch een iets zachtere band? Je hebt volgens mij nog een andere versie, Pilot 2, die heeft een harder 'binnenvlak'...

Maargoed, mss heb ik het ook wel fout...

Sportieve rijsT is dat wel normaal hoor.
Ik reed met zx-12 tussen 1500-2500 km met de banden:D

Terug
Naar boven