MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Angerfist : fiets ooit gekocht in Limburg ?

    Pilot sport slijt snel. Pilot power met een goede bandenspanning en goede veerinstellingen etc. red je het een 4000/6000km mee.
     
    Zo heb me ff aangemeld bij MFA, ik ben daar Leon_G. Ga jij naar MMFM Capo?
    Lijkt me wel vet. Even kijken of ik die zondag vrij kan plannen
     
    Angerfist : fiets ooit gekocht in Limburg ?

    Pilot sport slijt snel. Pilot power met een goede bandenspanning en goede veerinstellingen etc. red je het een 4000/6000km mee.

    Lol, ik weet niet hoe jij rijd dan maar ik doe nu al 5000 km met pilot powers op de Mille, en die zaten er zelfs al op bij aankoop. En nee, ik rijd niet als een oma ;) Met de ZX-6R deed ik er 10.000+ km mee, en toen reed ik em lek :rolleyes:
     
    Som3on3 : Nog geen idee of we gaan. had je daar al begroet ;)

    Scaleo : zit nu op 4500km en de 6000 ga ik niet halen...... ben vrij zwaar, de vering staat goed afgesteld maar wel stug ( banden tekenen goed af ) en denk andere rijsT. Bochten hard uit acceleren, soms rechtdoor acceleren en helaas wat woonwerk ermee.

    2 cylinder zou de mpp's ook aardig moeten opvreten.
     
    Mooi ding Buurman.
     
    Hey, leuk dat jullie naast elkaar wonen. Gaan jullie vanaf nu tesamen gaan rijden ?


    :D

    Als'ie is wie ik denk dat't is woonden we vroegah idd niet ver van elkaar, en binnenkort opnieuw redelijk in de buurt.. :D
     
    Ik heb geen idee wie je bent, maar je heet toch de buurman ? dan spreek ik je aan met buurman ;)
     
    Hey S0m30n3, hoe zit het nu met jouw nieuw speeltje ? Bevalt hij je ?
     
    We hebben elkaar wel's bij Ritzen gesproken, rings a bell? ;)

    Geloof dat jij (ook) naar A'dam bent verhuisd? Dat stuurt toch voor geen meter daaro..
     
    Back
    Naar boven