AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

We hebben elkaar wel's bij Ritzen gesproken, rings a bell? ;)

Geloof dat jij (ook) naar A'dam bent verhuisd? Dat stuurt toch voor geen meter daaro..

Zullen der maar eens een PM van gaan maken :D

moet overigens zeggen dat ten noorden van Amsterdam prima gereden kan worden ;) A'dam zelf heb ik niks te zoeken :)

Laatst bewerkt:
Capoeirist, kan het zijn dat ik je gister om 16.50 heb gezien bij Ilpendam richting P'end? Zwarte suzuki en zwart motorpak?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Hey S0m30n3, hoe zit het nu met jouw nieuw speeltje ? Bevalt hij je ?

Ik heb 2 dagen kunnen rijden, voordat ik erachter kwam dat er een hele lange/grote scheur in me lasnaad in de achterbrug zat. Dus na 2 dagen de hele achterbrug eruit gehaald, naar de lasser ermee, is inmiddels gelast en alles is er weer onder geplaatst. Behalve 1 moer, die scheen zo speciaal te zijn dat ik hem, na 3 winkels af geweest te zijn alleen bij een kawasaki dealer kon halen, daar aangekomen bleek dat ie dat soort borgmoeren niet op vooraad had en dus besteld, vandaag zou ie binnen komen, maar hebben die eikels van Kawasaki nederland een bout i.p.v. een moer opgestuurd. Dus moet nog even wachten met rijden. Staat nu al 1,5 week stil dat ding, erg jammer...:(

Ik heb 2 dagen kunnen rijden, voordat ik erachter kwam dat er een hele lange/grote scheur in me lasnaad in de achterbrug zat. Dus na 2 dagen de hele achterbrug eruit gehaald, naar de lasser ermee, is inmiddels gelast en alles is er weer onder geplaatst. Behalve 1 moer, die scheen zo speciaal te zijn dat ik hem, na 3 winkels af geweest te zijn alleen bij een kawasaki dealer kon halen, daar aangekomen bleek dat ie dat soort borgmoeren niet op vooraad had en dus besteld, vandaag zou ie binnen komen, maar hebben die eikels van Kawasaki nederland een bout i.p.v. een moer opgestuurd. Dus moet nog even wachten met rijden. Staat nu al 1,5 week stil dat ding, erg jammer...:(

Toch wel bij een carroserie bedrijf laten lassen of een andere professionel ?

Heb zoiets aan de hand gehad met een motorframe.. ellende.

Idd jammer :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.167
Toch wel bij een carroserie bedrijf laten lassen of een andere professionel ?

Heb zoiets aan de hand gehad met een motorframe.. ellende.

Ja bij een goed aluminium lasbedrijf, laat mijn oom zijn instrumenten voor het ziekenhuis ook altijd lassen. Zag er ook goed uit verder.

Tja kleine tegenslag, maar het is gelukkig weer gemaakt allemaal, dus alleen een nieuw moertje en dan kunnen we weer rijden. Ben vandaag even aan de gang gegaan met het spuiten van m'n mono seat. Heb ik daar tenminste ff tijd voor, anders was ik zeker weten vandaag gaan rijden, best lekker weer, wel veel wind.

Ik moet vandaag ook ff sleutelen aan mij motor.. Lekt koelvloeistof aan de onderkant van de radiator, mijn hele blok heeft nu witte aanslag :+

'speciale' moeren etc. scoor ik vaak bij Fabory, de pitting is dan bijv. 1,5mm ipv 1mm, Fabory weet hier alles van..

OT:

Als iemand op een mooie nazomerdag gaat toeren en plek over heeft achterop hou ik me aanbevolen! :)

Je zit ook bij mij op de sportschool.:p Had met je gesproken.
ff offtopic. Er is trouwens hardcore sportschool geopent in P'end sinds gister hoorde ik.

He gozert, ik had naam niet goed gezien.

Hardcore sportschool ? tell me more!

Ghostrider : Volgens mij heeft Dani der eigen stang incl. vent thuis ;)

Geef hier teveel karma, mag niemand karma geven , op 1 na, omdat ik het eerst aan andere moet geven.. bummer

Hey zie dit topic nu pas :D Ben ook aan me rijbewijs bezig en moet dus straks eerst 2 jaar op een lichte motor rijden. Maar mag je nou bijv. wel als je motor afgesteld is en op je kenteken staat 25kw bijv een grotere pijp erop zetten zodat je alsnog meer vermogen hebt? Want het gaat toch om wat op je kenteken staat..? Wordt dit gecontroleerd?

Das een goede !

durf er geen antwoord op te geven ook :o

Denkdat er in principe niet al te snel op gecontroleerd zal worden , echter als het gebeurd en ze zien een uitslag van meer dan 25kw ,...... dan zul je wel nat zijn ben ik bang :(

Het zal wel meevallen denk ik zo, reden ?

Als je de motor afknijpt op 25kw, en je gaat dan andere pjip monteren, dan kost het je vaak vermogen omdat hij te kort heeft aan brandstof.

(zie de motor als een pomp, als je er meer uit wil halen (pijp) zul je er mee rin moeten stoppen (benzine) ..)

Maar ik denk dat als je een serieus zwaar ongeval creeeert en je voertuig word in beslag genomen voor onderzoek dat hetbeide kanten op kan werken.....

Afgelopen woensdag het eerste deel van de motor gehaald. Moet nu nog de theorie snel proberen te regelen, dan kan ik m'n examen aanvragen.

(de stof is niet lastig, maar er moet weinig plek vrij zijn zei m'n rijschool. Van de week eens naar kijken :-))

weet niet waar je vandaan kom CoD , maar bij ons hier ( regio Den Bosch ) kun je makkelijk gewoon ff kijken wanneer de examens zijn en gewoon vroeg daar zijn om jezelf als reserve op te geven ,... kun je nagenoeg altijd mee doen ;)

suc6 !

weet niet waar je vandaan kom CoD , maar bij ons hier ( regio Den Bosch ) kun je makkelijk gewoon ff kijken wanneer de examens zijn en gewoon vroeg daar zijn om jezelf als reserve op te geven ,... kun je nagenoeg altijd mee doen ;)

suc6 !

Ik woon in Noord-Limburg. Ik zal eerst hier eens rondkijken, maar anders is Den Bosch ook nog wel te doen. (uurtje rijden)

Ik had voor het examen afgelopen woensdag geen zenuwen, dit kwam omdat ik met m'n hoofd ergens anders zat. De oefeningen op de baan zagen er ook goed uit. Eenmaal begonnen dacht ik dat het misging. (ik heb drie oefeningen opnieuw moeten proberen, dus ik dacht dat ik gezakt was. Maar het opnieuw proberen is blijkbaar geen probleem, alles met een voldoende afgerond. (een oefening moest ik opnieuw doen omdat m'n voet op de rem leunde, en het remlicht dus aanging :S))

Ik woonde op de grens noordlimburg/brabant/belgie en heb in Den Bosch mijn theorie gedaan ivm nergens snel kunnen destijds. Gewoon rondbellen wat die andere Brabo zegt ;)

Is meen ik vlakbij een of ander stadion of iets.

Terug
Naar boven