Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ook niet goed voor het leer hé.
Maarja wat weet je daarvan als je 18 bent zonder motorrijbewijs en gewoon graag in elk topic post.
Gister ook nog een stuk gereden met een maat van me in de zomeroutfit, had alleen thermotrui aangedaan.
Was goed te doen, alleen mn wiener was wat aan de kleine kant.

Heerlijk die zachte winter. Vandaag weer een flink eindje kunnen rijden in het zonnetje.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
.Jup xj6 en dan de diversion. Fantastische machine!
Heb hem nu zo'n anderhalf jaar, en heb hiervoor een honda cbr 600 gereden. Zou voor geen goud meer terug willen.
Een lekker wendbare en soepele motor, kan me goed voorstellen dat hij veel als lesmotor gebruikt wordt.
Mocht ik hem nog eens wegdoen dan zou dat waarschijnlijk komen omdat ik iets met wat meer karakter wil. Dat hebben moderne japanners nu eenmaal wat minder.

Wel rare overstap dat je hebt gemaakt
Zit te twijfelen tussen de gsx650f/xj6/Fazer (vanaf bouwjaar 2009)
Zal wellicht het model worden die ik het eerst zie staan voor een mooie prijs. Fazer zit wel het beste van de 3, gevolgd door de xj6 en daarna de gsx.
Mooie moto!!
.
.Vandaag weer 2x 200km gereden. Overdag was het gewoon 10 graden en ****ing zonnig, ben blij dat me voering nog niet in me pak zit en ik een nieuwe helm heb met zonnebril vizier erbij.