Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Is ook niet goed voor het leer hé.

Maarja wat weet je daarvan als je 18 bent zonder motorrijbewijs en gewoon graag in elk topic post.

• Like
Waarderingen: 515
Gister ook nog een stuk gereden met een maat van me in de zomeroutfit, had alleen thermotrui aangedaan.

Was goed te doen, alleen mn wiener was wat aan de kleine kant.

Haha verwarming voor wiener halen...
wel lekker toch :)

Gister ook nog een stuk gereden met een maat van me in de zomeroutfit, had alleen thermotrui aangedaan.

Was goed te doen, alleen mn wiener was wat aan de kleine kant.

Scoor je een Windstopper thermo onderbroek, problem solved :)

Is dat een xj6?
Zoja hoe bevalt die?

Jup xj6 en dan de diversion. Fantastische machine!

Heb hem nu zo'n anderhalf jaar, en heb hiervoor een honda cbr 600 gereden. Zou voor geen goud meer terug willen.

Een lekker wendbare en soepele motor, kan me goed voorstellen dat hij veel als lesmotor gebruikt wordt.

Mocht ik hem nog eens wegdoen dan zou dat waarschijnlijk komen omdat ik iets met wat meer karakter wil. Dat hebben moderne japanners nu eenmaal wat minder :P.

Jup xj6 en dan de diversion. Fantastische machine!

Heb hem nu zo'n anderhalf jaar, en heb hiervoor een honda cbr 600 gereden. Zou voor geen goud meer terug willen.

Een lekker wendbare en soepele motor, kan me goed voorstellen dat hij veel als lesmotor gebruikt wordt.

Mocht ik hem nog eens wegdoen dan zou dat waarschijnlijk komen omdat ik iets met wat meer karakter wil. Dat hebben moderne japanners nu eenmaal wat minder :P.

Wel rare overstap dat je hebt gemaakt :p

Zit te twijfelen tussen de gsx650f/xj6/Fazer (vanaf bouwjaar 2009)

Zal wellicht het model worden die ik het eerst zie staan voor een mooie prijs. Fazer zit wel het beste van de 3, gevolgd door de xj6 en daarna de gsx.

Mooie moto!!

Wel rare overstap dat je hebt gemaakt :p

Zit te twijfelen tussen de gsx650f/xj6/Fazer (vanaf bouwjaar 2009)

Zal wellicht het model worden die ik het eerst zie staan voor een mooie prijs. Fazer zit wel het beste van de 3, gevolgd door de xj6 en daarna de gsx.

Mooie moto!!

Vond racers altijd mooi, en toen ik die cbr zag staan wilde ik hem gewoon hebben :P.

Uiteindelijk kwam ik erachter dat een racer voor mij niks was. In mijn ogen rijdt het gewoon belabberd op de openbare weg, zeker als je je enigszins aan de regels wilt houden. Slechte zithouding en van die domme clip-ons. Was echt een verademing toen ik overstapte op de diversion. Opeens kan je weer fatsoenlijk sturen, en lijkt de motor echt 100 kilo lichter te zijn. Ik haal echt veel meer plezier uit het rijden met deze machine in ieder geval :).

Vandaag weer 2x 200km gereden. Overdag was het gewoon 10 graden en ****ing zonnig, ben blij dat me voering nog niet in me pak zit en ik een nieuwe helm heb met zonnebril vizier erbij.

Jelly op mensen die nog rijden :(

Bike is nog niet klaar daarom.

Word dit jaar 20 dus wil binnenkort beginnen voor A2. Wat denken jullie dat je ongeveer er voor kwijt ben?

Zal niet veel uitmaken denk ik, maar ik kan al redelijk schakelen (op een schakelbrommer) rijd al 3 jaar scooter(misschien eerder een nadeel...) en heb al mijn auto rijbewijs.

Vriend van me zei reken maar op 2000, maar dat leek me een beetje een hoge schatting?

Terug
Naar boven