MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Word dit jaar 20 dus wil binnenkort beginnen voor A2. Wat denken jullie dat je ongeveer er voor kwijt ben?

Zal niet veel uitmaken denk ik, maar ik kan al redelijk schakelen (op een schakelbrommer) rijd al 3 jaar scooter(misschien eerder een nadeel...) en heb al mijn auto rijbewijs.

Vriend van me zei reken maar op 2000, maar dat leek me een beetje een hoge schatting?

Kwijt zijn voor je lessen bedoel je?

Ik was 750 kwijt maar heb ook niet zoveel lessen gehad. Die rijscholen proberen je zoveel mogelijk lessen aan te smeren omdat ze daar op verdienen.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

20????????

Dit had ik ook bij me auto rijbewijs, uiteindelijk 40 lessen gehad omdat hij weigerde me examen aan te vragen, wilde hij eerst nog zoon proefexamen doen ook... Had zelf ook wel het idee na 20 lessen klaar te zijn.

Maar 20 lessen zou zoon 1000 euro zijn, dus waarschijnlijk < 1000 euro zo te horen?

Dit had ik ook bij me auto rijbewijs, uiteindelijk 40 lessen gehad omdat hij weigerde me examen aan te vragen, wilde hij eerst nog zoon proefexamen doen ook...

Dat zijn maffia praktijken, gewoon pakketje doen met 10 lessen ofzo. Als je meer nodig hebt koop je er wat bij.

Ik was 750 kwijt maar heb ook niet zoveel lessen gehad. Die rijscholen proberen je zoveel mogelijk lessen aan te smeren omdat ze daar op verdienen.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

20? Jij hebt zeker 40 lesuren gehad voor je auto?

Als je rekent op 20 valt het ''meestal'' wel mee, heb geen autorijbewijs.
Maar ken ook gasten die aantal jaar autorijbewijs hebben en op 20+ motorlessen zitten.

Denk dat je vooral geluk moet hebben met een goeie rijschool/instructeur.
Ik had een pakket bij een rijschool die mij alles ''verkeerd'' aanleerde en alleen maar meer lessen eruit wou halen om te verdienen.
Daar weggegaan, hele toffe instructeur gevonden, 4 lesjes en een prima examen gedaan. :)

Als je rekent op 20 valt het ''meestal'' wel mee, heb geen autorijbewijs.
Maar ken ook gasten die aantal jaar autorijbewijs hebben en op 20+ motorlessen zitten.

Denk dat je vooral geluk moet hebben met een goeie rijschool/instructeur.
Ik had een pakket bij een rijschool die mij alles ''verkeerd'' aanleerde en alleen maar meer lessen eruit wou halen om te verdienen.
Daar weggegaan, hele toffe instructeur gevonden, 4 lesjes en een prima examen gedaan. :)

Geen geluk, gewoon naar een goede toe gaan en waarbij je ook een goed gevoel hebt. Sowieso als je je autorijbewijs al hebt dan hoef je alleen maar die motor te leren besturen de rest ken je al.

Iemand nog een tip voor een rijschool in Rotterdam? Zit nu al beetje te kijken maar sommige vragen 45 euro per 60 min, andere 26 euro voor 50 min dus zit ook een behoorlijk verschil in

Iemand nog een tip voor een rijschool in Rotterdam? Zit nu al beetje te kijken maar sommige vragen 45 euro per 60 min, andere 26 euro voor 50 min dus zit ook een behoorlijk verschil in

Ik zou bij een paar naar binnen stappen en kijken wat voor figuren er les geven.

Ik was zelf iets minder dan 1000 euro kwijt. Ging allemaal super makkelijk en vlot. Binnen 2 maandjes was ik klaar.

Zelf bij anwb, wel duur maar je kan veel achterelkaar lessen, kwam mij wel goed uit. Met 7-8 weken kan je klaar zijn.

Word dit jaar 20 dus wil binnenkort beginnen voor A2. Wat denken jullie dat je ongeveer er voor kwijt ben?

Zal niet veel uitmaken denk ik, maar ik kan al redelijk schakelen (op een schakelbrommer) rijd al 3 jaar scooter(misschien eerder een nadeel...) en heb al mijn auto rijbewijs.

Vriend van me zei reken maar op 2000, maar dat leek me een beetje een hoge schatting?

Het gaat niet echt om het schakelen, gaat meer om je kijkgedrag en vlot rijden etc.
Schakelen leer je vanaf de eerste les al

en ja hoor er komt weer eens een andere demper op de r6 2000, dit keer ga ik eens een akra megaphone uitproberen. vandaag geld overgemaakt dus zal woensdag binnen zijn.
ben benieuwd wat het op gaat leveren aangezien er in de 2000 geen kat zit en in de 2006 wel hahaha.
zonder db killer word het zowiezo niks...
dat word brullen...!

Dat wordt inderdaad brullen. Bij deze ben je verplicht om een filmpje te posten zodra je hem hebt ;)

20? Jij hebt zeker 40 lesuren gehad voor je auto?

Als je nog nooit op een motor of schakelbrommer gezeten hebt is 10 lessen niet genoeg. Of je moet een natuurtalent zijn..

Als je nog nooit op een motor of schakelbrommer gezeten hebt is 10 lessen niet genoeg. Of je moet een natuurtalent zijn..

Dan zal ik natuurtalent zijn, wat ik me amper kan voorstellen. Enige ervaring die ik had was dat ik de 2 voorgaande jaren op een snorscootertje heb gereden en voor die 2 jaar 1 verschrikkelijke motorrijles heb gehad.

en ja hoor er komt weer eens een andere demper op de r6 2000, dit keer ga ik eens een akra megaphone uitproberen. vandaag geld overgemaakt dus zal woensdag binnen zijn.
ben benieuwd wat het op gaat leveren aangezien er in de 2000 geen kat zit en in de 2006 wel hahaha.
zonder db killer word het zowiezo niks...
dat word brullen...!

Dat worden flinke klappen haha
Heb op mijn 2005 model (ook geen kat) een Laser GP Extreme gehad, heerlijk :D
De Hotcam er maar weer opgezet omdat ik toch wel dagelijks ermee rijd en dan is het niks

Dat wordt inderdaad brullen. Bij deze ben je verplicht om een filmpje te posten zodra je hem hebt ;)

filmpje gaan we zeker proberen... morgen is hij binnen even kijken of ik tijd kan vinden om het gelijk in elkaar te zetten..

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Dat worden flinke klappen haha
Heb op mijn 2005 model (ook geen kat) een Laser GP Extreme gehad, heerlijk :D
De Hotcam er maar weer opgezet omdat ik toch wel dagelijks ermee rijd en dan is het niks

ben er zeer benieuwd naar haha, rijd nu ook met een laser hotcam, heb deze zo'n 15cm ingekort en hier komen afentoe al flinke klappen uit:D

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

gaat er nog iemand naar de motorbeurs? ik ga vrijdag met een maat, en als het weer droog blijft nog op de motort ook:D

Terug
Naar boven