10 is belachelijk veel..Als je nog nooit op een motor of schakelbrommer gezeten hebt is 10 lessen niet genoeg. Of je moet een natuurtalent zijn..
of je nou wel of niet op een schakel brommert gezeten heb.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
10 is belachelijk veel..Als je nog nooit op een motor of schakelbrommer gezeten hebt is 10 lessen niet genoeg. Of je moet een natuurtalent zijn..
Ik ben het helemaal met je eens hoor, ken behoorlijk wat mensen (10+) met een motorrijbewijs en volgens mij zat er een iemand bij dit het in 6 a 8 lessen had (rijd crossmotor), de rest allemaal meer dan 10 lessen.Als je nog nooit op een motor of schakelbrommer gezeten hebt is 10 lessen niet genoeg. Of je moet een natuurtalent zijn..
Maarja hier op dbb zit natuurlijk nèt die elite
10 is belachelijk veel..
of je nou wel of niet op een schakel brommert gezeten heb.
Even denken,Onzin Ray, ik weet niet in welk jaar jij je motorrijbewijs gehaald hebt, maar tegenwoordig zijn examinatoren echt streng en is het gewoon geluk hebben.
Ik ben één van de weinigen die eerst zijn motorrijbewijs gehaald heeft, en daarna pas autorijbewijs. Had toen ik ging beginnen met motorrijbewijs al wel schakelbrommer en crossmotor ervaring, maar had alsnog best moeite met AVB. In totaal ik geloof 8 lessen van 1,5 uur voor AVB nodig gehad, daarna nog 4 of 5 van 1,5 uur voor AVD. Maar ik had dus nog geen ervaring in het verkeer. Alleen de twee examens kostte al tegen de €350,- samen. Was in totaal rond de €1200,- kwijt als ik me niet vergis.
Autorijbewijs 32 uren over gedaan, na m'n motorrijbewijs dus. Had nog 0,0 ervaring met auto toen ik daarmee begon.
Even denken,
1991 was dat en toevallig had ik ook eerst me motorrijbewijs..
maar goed ik vind het persoonlijk geen onzin,
ik moest er GVD 13 verplicht doen, waarom weet ik nog steeds niet
en het lijkt me toch niet dat het (afrijden) ineens heel anders is geworden...
tja wat meer borden geloof ik...
hoe zijn ze "strenger" dan ?
Daar gaan we al, 23 jaar geleden werd er niet zo moeilijk gedaan kan ik me voorstellen. Je zakt tegenwoordig op de meest rare dingen. Je moet ook echt geluk hebben met de examinator die je treft. Vroeger was er ook veel minder verkeer op de weg en keek men minder nauw kan ik me zo voorstellen. Huidige slagingspercentages zijn ook echt laag. Genoeg mensen die dit kunnen bevestigen.
(Zelf alle examens wel gewoon in één keer gehaald met geluk)
Zouden jullie al die kunstjes nu nog kunnen op je eigen motor? Ik niet iig, en heb mijn rijbewijs pas 3.5 jaar .
Zouden jullie al die kunstjes nu nog kunnen op je eigen motor? Ik niet iig, en heb mijn rijbewijs pas 3.5 jaar .
Zouden jullie al die kunstjes nu nog kunnen op je eigen motor? Ik niet iig, en heb mijn rijbewijs pas 3.5 jaar .
Hoi, ik ben met een gsxr600 srad bezig om daarvan een streetfighter van te maken.
De originele gaskabels zijn eigenlijk te kort, het is gewoon gevaarlijk. (gashendel schiet niet mooi terug)
Dus weet iemand een goede site/ plek waar ik een gaskabel op maat kan laten maken.
gr Bob
Onzin Ray, ik weet niet in welk jaar jij je motorrijbewijs gehaald hebt, maar tegenwoordig zijn examinatoren echt streng en is het gewoon geluk hebben.
Ik ben één van de weinigen die eerst zijn motorrijbewijs gehaald heeft, en daarna pas autorijbewijs. Had toen ik ging beginnen met motorrijbewijs al wel schakelbrommer en crossmotor ervaring, maar had alsnog best moeite met AVB. In totaal ik geloof 8 lessen van 1,5 uur voor AVB nodig gehad, daarna nog 4 of 5 van 1,5 uur voor AVD. Maar ik had dus nog geen ervaring in het verkeer. Alleen de twee examens kostte al tegen de €350,- samen. Was in totaal rond de €1200,- kwijt als ik me niet vergis.
Autorijbewijs 32 uren over gedaan, na m'n motorrijbewijs dus. Had nog 0,0 ervaring met auto toen ik daarmee begon.
Het gaat er niet om wie er de minste of meeste uren heeft gelest. Het gaat mij er meer om dat rijscholen tegenwoordig allerlei rare pakketten aanbieden met belachelijk veel uur onder het motto dat is standaard en dat heb je nodig. Imo is dat vaak niet zo, 32u lessen voor een auto terwijl je je motorrijbewijs al hebt komt op mij ook vrij onlogisch over.