XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Heel soms gebruik ik het lachgas, maar eigenlijk is het echt levensgevaarlijk:D.
Gaat echt hard dan..
Kost elke x 60,- om die fles te vullen en die fles is na x of 6/7/8x in alle versnellingen accelereren leeg.
Eerst had ik een droog systeem die spoot alleen lachgas in, maar deze spuit lachgas en benzine in, en daarmee ken je dus echt serieuze vermogen winst halen.

De verbouwing van mijn motor begon met hier en daar een ander kapje en dingetje.. en zodoende ook met het blok.
Vorige blok was kapot gelopen doordat me oliepomp kapot was gegaan en daardoor was alles kapot gelopen inc krukas.
Het complete blok + versnellingsbak werd toen gereviseerd en diverse modificaties werden er uitgevoerd.
Toen dat blok liep heb ik een tijd erna de Carburateurs voorzien van een dynojetkit stage 7 en de k&n filters en daarna omdat het allemaal nog niet hard genoeg ging is het lachgas erop gekomen.
Dus het is niet zo dat alles in 1x achter elkaar gedaan is, maar beetje bij beetje is mijn motor zo vanaf het begin tot eind geworden.

Voor bvb een hayabusa of honda civic heb je standaard turbo kits voor 2 a 3000,- die je zo erop kan monteren met hier en daar wat afstelwerk en aanpassingen.
Maar voor een v-max heb je dat niet, dat houd dus in dat je constant iets aan het bouwen bent waarvan je amper weer of het gaat werken ja of nee en daardoor gaat het dus echt nog wel hoop geld meer kosten en de slijtage word stukken hoger.

Zo was me motor toen ik hem kocht:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lachgasinspuiting:

Hoeveel pk heeft deze nu? en wat is zn top? Moet toch echt pokkehard gaan dat ding?
Echt dikke bike man !

Sorry dat was een brain fart van mij,
als je een beetje handig bent, is het naar mijn mening erg leuk om een 2takt te hebben en te onderhouden..

is gewoon een grote brommer :)
heb zelf 2x een RD 350cc YPVS gehad en een 250cc altijd keurig netjes onderhouden..

Als ik een supermoto neem wordt het een 4-takt.

Wil ook wel een supermoto (voor erbij).
Jammer dat de prijs + onderhoud zo hoog is, in vergelijking met een 4cil ss jappaner.

Sorry dat was een brain fart van mij,
als je een beetje handig bent, is het naar mijn mening erg leuk om een 2takt te hebben en te onderhouden..

is gewoon een grote brommer :)
heb zelf 2x een RD 350cc YPVS gehad en een 250cc altijd keurig netjes onderhouden..
Als je een beetje handig bent dan kun je een 4 takt ook wel zelf onderhouden.... precies hetzelfde kunstje alleen komen er een paar onderdeeltjes meer bij kijken. Maar nadat je dat 1x uit elkaar hebt gehad stelt het ook niks meer voor. Het is maar een 1 cilindertje

Laatst bewerkt:
Als je een beetje handig bent dan kun je een 4 takt ook wel zelf onderhouden.... precies hetzelfde kunstje alleen komen er een paar onderdeeltjes meer bij kijken. Maar nadat je dat 1x uit elkaar hebt gehad stelt het ook niks meer voor. Het is maar een 1 cilindertje

Hangt er ook vanaf wat voor supermoto je neemt. Een hardcore crosser omgebouwd naar straat zal veel meer onderhoud vergen dan een XT660 bijv.

Zou ook wel zelf willen kunnen sleutelen, maar verleden wijst uit dat het me niet zo ligt :p

Mijn motor staat momenteel te koop vind het echt jammer maar er komt een kleine aan en kan het geld goed gebruiken nu

http://link.marktplaats.nl/783204246

Mss is het wat voor iemand hier

Hoor het graag

Hahaha nee dat zeker niet de motor is in goede conditie .
Zoals in de advertentie staat en de rug klachte hep ik al langer als ik op dat ding rij vooral bij lange stukken.
Wil eigenlijk een motor waar ik rechter op zit .

Maar ja nu weer ik sins 2 weke dak papa word dus gaat dat ook nie door.

Me pak en laarze staan trouwens ok te koop kijk bij me andere advertenties

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Heb het maar even aan gepast voor de duidelijkheid

temporary-9.jpg

Afgelopen zondag naar Antwerpen gereden, was er echt lekker weer.

Vandaag dan laatste examen gehaald, strakjes rijbewijs aanvragen! :D
Nu nog een motor en kan mee spammen in dit topic :cool:

heb deze tekoop staan Honda fireblade 929RR bj 2000, mag weg voor 2400,-

168s7ls.jpg

Misschien toch maar eens kijken voor een leuke naked deze zomer. Hoeft niets nieuws te ziin, beetje betaalbaar, gaat er na de zomer weer uit. Heeft iemand wat?

Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens maat.

ik doe de 4takt ook zelf,
ik heb zelfs een keer me eigen in gekapte rem cilinders vervangen (voor).. daar gaat zelfs de monteur een blokje voor om :o
ik doe het zelf ook nooit meer...

Brochure_2.jpg

Misschien toch maar eens kijken voor een leuke maker deze zomer. Hoeft niets nieuws te ziin, beetje betaalbaar, gaat er na de zomer weer uit. Heeft iemand wat?

98d0s5.jpg

Hier is de uitlaat gefotoshopt en korter gemaakt, maar er zit nu toch een standaard uitlaat op. Verder:
-Xenon
-HEL stalen remleidingen
-Pazzo hendels
-Rizoma handvaten
-K&N filter
-MRA kuipruitje
-kleine knipperlichten
-Valdoppen
-Bluespot remklauwen
-Hagon schokdemper

KM-stand 58xxx, onderhoud afgelopen 10dkm nieuwe kettingset, olie vervangen, bougies vervangen, kleppen gesteld, carbs gesynchd.

Zal vast nog wel wat vergeten, +- €1200,-

Sorry man, maker moest naked zijn.

Kun je er geen naked van maken?

Terug
Naar boven