AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Damn bruut apparaat hierboven. Zal goed vooruit komen gok ik?
 
Zozo heftig ding hoor!
Gebruik je dat lachgas ook echt weleens?
En als er toch al zoveel aan veranderd/getuned is, waarom geen turbo?

Wat een ****ing lekker weer was het trouwens vandaag, aardig wat motorrijders tegengekomen ook, tijdens me ritje.
Heel soms gebruik ik het lachgas, maar eigenlijk is het echt levensgevaarlijk:D.
Gaat echt hard dan..
Kost elke x 60,- om die fles te vullen en die fles is na x of 6/7/8x in alle versnellingen accelereren leeg.
Eerst had ik een droog systeem die spoot alleen lachgas in, maar deze spuit lachgas en benzine in, en daarmee ken je dus echt serieuze vermogen winst halen.

De verbouwing van mijn motor begon met hier en daar een ander kapje en dingetje.. en zodoende ook met het blok.
Vorige blok was kapot gelopen doordat me oliepomp kapot was gegaan en daardoor was alles kapot gelopen inc krukas.
Het complete blok + versnellingsbak werd toen gereviseerd en diverse modificaties werden er uitgevoerd.
Toen dat blok liep heb ik een tijd erna de Carburateurs voorzien van een dynojetkit stage 7 en de k&n filters en daarna omdat het allemaal nog niet hard genoeg ging is het lachgas erop gekomen.
Dus het is niet zo dat alles in 1x achter elkaar gedaan is, maar beetje bij beetje is mijn motor zo vanaf het begin tot eind geworden.

Voor bvb een hayabusa of honda civic heb je standaard turbo kits voor 2 a 3000,- die je zo erop kan monteren met hier en daar wat afstelwerk en aanpassingen.
Maar voor een v-max heb je dat niet, dat houd dus in dat je constant iets aan het bouwen bent waarvan je amper weer of het gaat werken ja of nee en daardoor gaat het dus echt nog wel hoop geld meer kosten en de slijtage word stukken hoger.

Zo was me motor toen ik hem kocht:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lachgasinspuiting:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heel soms gebruik ik het lachgas, maar eigenlijk is het echt levensgevaarlijk:D.
Gaat echt hard dan..
Kost elke x 60,- om die fles te vullen en die fles is na x of 6/7/8x in alle versnellingen accelereren leeg.
Eerst had ik een droog systeem die spoot alleen lachgas in, maar deze spuit lachgas en benzine in, en daarmee ken je dus echt serieuze vermogen winst halen.

De verbouwing van mijn motor begon met hier en daar een ander kapje en dingetje.. en zodoende ook met het blok.
Vorige blok was kapot gelopen doordat me oliepomp kapot was gegaan en daardoor was alles kapot gelopen inc krukas.
Het complete blok + versnellingsbak werd toen gereviseerd en diverse modificaties werden er uitgevoerd.
Toen dat blok liep heb ik een tijd erna de Carburateurs voorzien van een dynojetkit stage 7 en de k&n filters en daarna omdat het allemaal nog niet hard genoeg ging is het lachgas erop gekomen.
Dus het is niet zo dat alles in 1x achter elkaar gedaan is, maar beetje bij beetje is mijn motor zo vanaf het begin tot eind geworden.

Voor bvb een hayabusa of honda civic heb je standaard turbo kits voor 2 a 3000,- die je zo erop kan monteren met hier en daar wat afstelwerk en aanpassingen.
Maar voor een v-max heb je dat niet, dat houd dus in dat je constant iets aan het bouwen bent waarvan je amper weer of het gaat werken ja of nee en daardoor gaat het dus echt nog wel hoop geld meer kosten en de slijtage word stukken hoger.

Zo was me motor toen ik hem kocht:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lachgasinspuiting:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoeeeeeww wat een vet ding! :thumbs:
 
Ik vond hem origineel eigenlijk mooier. Vind hem nu nogal plastic/fast and the furious overkomen.

Moet ik wel zeggen dat ik sowieso niets snap van die hele v-Max scene, dus mijn mening moet je niet al te serieus nemen :p.
 
Vandaag weer lekker naar het werk op de motor, staat nu mooi in het zonnetje te glanzen!
 
Weer godsgruwelijk lekker weer vandaag :)
 
johnyyy, pracht fiets! Chapeau.
 
Die vmax is echt uber vet!
 
Het weer voor de komende tijd ziet er ook weer lekker uit! Aankomende week is m'n bike ook weer klaar, lekker scheuren aankomend weekend!
 
heb nog een honda cbr 929RR Fireblade uit 2000 tekoop staan nog liefhebbers?
 
Zaterdag met het lekkere weer ook maar eens de crossbaan op geweest met m'n moto.
Zitten hier nog meer crossers?

2ike2v5.jpg


Lekker kontje :P
 
Zit er wel aan te denken om een supermotard(of RSV mille) te kopen als ik m'n belastinggeld krijg, maar is niet echt een crossert....

2-takt Billy? Doe je zelf onderhouden?
 
Back
Naar boven