AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Hey wazig ik dacht dat ik je ook al Gefeliciteerd had,
nou bij deze dan , Gefeliciteerd maat !!

En spam ze...;)

Gefeliciteerd man! Goeie timing ook, het is prachtig weer. :D

1zg6muw.jpg

Thanks TheRay en virusje! Ja als ik de centjes bij elkaar heb kan ik eindelijk ook updaten hier! :)

Haha, let op dat gaat kriebelen. Vorig jaar mei mijn eerste bike gekocht. Moest eigenlijk geld achterhouden voor iets anders maar kon me niet inhouden :o:o Geen moment spijt van gehad overigens.

Wat een prachtig weertje toch weer!
Deze ochtend ook weer even wezen rijden.

pl**ris boeren met hun t*fus tractors waarvan allemaal shit dondert op mijn mooie dijk! Levensgevaarlijk.

pl**ris boeren met hun t*fus tractors waarvan allemaal shit dondert op mijn mooie dijk! Levensgevaarlijk.

Heel herkenbaar! Soms kun je beter eerst de dijk inspecteren op rotzooi voordat je echt door gaat rijden. Ik had laatst een mooi motorweggetje wat vol lag met grind omdat er een tractor met een hele bak vol van die zooi langs was gekomen. En dat levert me toch een partij zooi op..

Haha, let op dat gaat kriebelen. Vorig jaar mei mijn eerste bike gekocht. Moest eigenlijk geld achterhouden voor iets anders maar kon me niet inhouden :o:o Geen moment spijt van gehad overigens.

Haha dat doet het nu al! Maar met maar rond de 1200 euro kom je niet zo ver met mijn chopper / cruiser smaak en 0.0 technische kennis! En ken ook echt niemand die mee kan of er verstand van heeft. En dat is met die oudjes wel handig denk ik.

Gisteren weer flink stuk gereden, baal er wel van dat me motor nog steeds belachelijk zuipt. Wat me er nog het meest aan stoort is dat ik maar 150km kan rijden en dat de laatste 40km ik rij met een knipperend tanklampje wat enorm storend is. Hij heeft net een grote beurt gehad en nieuwe bougies en k&n luchtfilter erop maar het maakt allemaal niet uit. Met rustig optrekken en meestal tussen de 80 en 130 (tomtom) km/u verbruik ik 1op10.

Gooi em eens op de dyno.

Gisteren weer flink stuk gereden, baal er wel van dat me motor nog steeds belachelijk zuipt. Wat me er nog het meest aan stoort is dat ik maar 150km kan rijden en dat de laatste 40km ik rij met een knipperend tanklampje wat enorm storend is. Hij heeft net een grote beurt gehad en nieuwe bougies en k&n luchtfilter erop maar het maakt allemaal niet uit. Met rustig optrekken en meestal tussen de 80 en 130 (tomtom) km/u verbruik ik 1op10.

Dat is wel heel onzuinig idd? Wat rij je?
Mijn R6je rijd bij normaal rijden 1 op 20 en sportief 1 op 14 maximaal

T brandstoflampje op mn R1 begint na 160 km al weer te branden:( is vervelend dat verbruik..

Dat is wel heel onzuinig idd? Wat rij je?
Mijn R6je rijd bij normaal rijden 1 op 20 en sportief 1 op 14 maximaal

Intruder 1500, ik had gelezen dat de meesten 1 op 18 halen en was van 1 op 15 uitgegaan, maar dit is wel heel erg onzuinig.

T brandstoflampje op mn R1 begint na 160 km al weer te branden:( is vervelend dat verbruik..
LOL zeker ook K&N Filters?? (opgevoerd)?
anderen ontsteking etc..

en even in err vlak bij Purmerend is het, die gast is het beste in die dingen afstellen en klaar maken..
ben de naam van dat kleine dorpje even kwijt.. hij heeft alles daar roller bank etc en je kan zelf sleutelen kost het ook weer minder..
hij boort ook in delen van je carbo set...

lekker omslachtig verhaal :o

en niemand weet waar ik het over heb waarschijnlijk :roflol:
nou ja als ik maar lol heb..
het is ook alweer een hele lange tijd geleden..

Maar hij gaat nog steeds als de brandweer :D
ik gooi het straks wel even in een spoiler...

Reet......

LOL zeker ook K&N Filters?? (opgevoerd)?
anderen ontsteking etc..

en even in err vlak bij Purmerend is het, die gast is het beste in die dingen afstellen en klaar maken..
ben de naam van dat kleine dorpje even kwijt.. hij heeft alles daar roller bank etc en je kan zelf sleutelen kost het ook weer minder..
hij boort ook in delen van je carbo set...

lekker omslachtig verhaal :o

en niemand weet waar ik het over heb waarschijnlijk :roflol:
nou ja als ik maar lol heb..
het is ook alweer een hele lange tijd geleden..

Maar hij gaat nog steeds als de brandweer :D
ik gooi het straks wel even in een spoiler...

Reet......

Hij is overleden hè.:( Hoogland heb je t over lijkt me?;)

Terug
Naar boven