XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

thanks, 't is een verslaving, dat circuitrijden :)

Lelystad was leuk, aangezien het achter een voorrijder was lekker met mijn zithouding kunnen spelen.

Afgelopen weekend heerlijk gereden in de eifel. Wel een beetje erg warm :eek:

Maandag weer met de r6 naar zandvoort. Hopen dat de race deze keer wel doorgaat.......

ik zag je filmpjes op MF, mooi gereden Masters, rijd je dan met regenbanden die natte sessies?

ik zag je filmpjes op MF, mooi gereden Masters, rijd je dan met regenbanden die natte sessies?

Thanx, ja, anders is het gewoon niet te doen met al die olie en rubber op de baan. Heb dat ooit 1x geprobeerd maar dat is gewoon alsof je op ijs rijd.

Dit was de eerste keer met regenbanden en kan niet anders zeggen dan dat dat super rijd. Heb zelfs al in een paar bochten een kneedown gemaakt :D

Hoef nu iig nooit meer op het weer te letten, neem toch dat extra setje velgen met regenbanden mee.

even een vraagje voor jullie:

ik ben 22 jaar en wordt over een half jaar 23. ik zit eraan te denken om mijn motorrijbewijs te halen alleen mag je in nl tot je 24e alleen op een 35kw motor rijden. na je 24e moet je opnieuw op voor zware motoren.

ik zou graag een supermoto willen maar is dat een beetje de moeite als je maar 35 kw mag besturen?
of rij je dan meer op een opgefokte brommer?

ik ben 22 jaar en wordt over een half jaar 23. ik zit eraan te denken om mijn motorrijbewijs te halen alleen mag je in nl tot je 24e alleen op een 35kw motor rijden. na je 24e moet je opnieuw op voor zware motoren.

ik zou graag een supermoto willen maar is dat een beetje de moeite als je maar 35 kw mag besturen?

35kw is meer dan voldoende om een hoop plezier te hebben. Heb zelf 25kw moeten rijden, en heb dat nooit echt een probleem gevonden. Daarnaast zijn supermotards juist nooit echt pk-monsters.

Na de MotoGP vorig weekend ben ik verliefd geworden op de Kawasaki Z800 performance edition 2014!! Wat een ding..

Vervolg motor ook alvast gekozen, heel wat anders: BMW R1200GS Adventure man man wat een beest..

Vette foto's Charlie! Lijkt bijna wel zo plat als Marquez van het weekend!!

Er zijn oude supermoto's met bijv. 6kw op kenteken standaard. Ik weet alleen niet of er een extra regel in is gevoerd wat betreft gewicht, maar 'vroeger' kon je met de 25kw-regeling zo'n oude rijden die dan 6kw op het kenteken had, maar wel gewoon 50pk had ofzo.

Masters of anderen wel eens op Assen gereden? Leuker dan zandvoort? Ik hoorde sneller maar minder technisch...

Onderdelen voor motor zijn onderweg, dan nieuw setje banden en weer blazen. Wil nog een of twee dagjes pakken deze zomer, misschien wel 2 & 3 september op Assen met racecracks, wordt wel weer duur allemaal mja geld moet rollennnn:p

35kw is meer dan voldoende om een hoop plezier te hebben. Heb zelf 25kw moeten rijden, en heb dat nooit echt een probleem gevonden. Daarnaast zijn supermotards juist nooit echt pk-monsters.

okey, thanks voor de reactie. heb op internet ook wel leuke bikes gezien onder de 37pk. maar Nog steeds wel lastig wat te doen.. binnenkort maar even naar de rijschool bellen wat de kosten enzo zijn. dan zie ik wel weer verder. :)

Eindelijk dit topic weer gevonden, zon 2 jaar geleden hier ook in gepost met het idee te gaan lessen etc maar na een groupon en 2 lessen begon mijn studie weer.

Vorige week dan eindelijk mijn rijbewijs gehaald en deze XJR uit '95 is van mij nu:)

2ntcp.jpg

Ik keek eerst naar een oude fazer of een bandit oid maar ik kreeg de kans deze goedkoop van de vader een vriend van me over te nemen en ik vind 'm absoluut badass (mijn broertje zit er op overigens).

Wat voor merk pak/jas hebben mensen hier? Als je niet een taille/schouder ratio hebt van een zak vuilnis is het nog moeilijk iets te vinden wat mooi aansluit, Furygan leek nog het beste te passen maar ook lekker prijzig.

Ik word wel bang als ik zie hoeveel motoren gestolen worden, ik kan 'm niet binnen zetten en ik woon in de Bijlmer..

Eindelijk dit topic weer gevonden, zon 2 jaar geleden hier ook in gepost met het idee te gaan lessen etc maar na een groupon en 2 lessen begon mijn studie weer.

Vorige week dan eindelijk mijn rijbewijs gehaald en deze XJR uit '95 is van mij nu:)

2ntcp.jpg

Ik keek eerst naar een oude fazer of een bandit oid maar ik kreeg de kans deze goedkoop van de vader een vriend van me over te nemen en ik vind 'm absoluut badass (mijn broertje zit er op overigens).

Wat voor merk pak/jas hebben mensen hier? Als je niet een taille/schouder ratio hebt van een zak vuilnis is het nog moeilijk iets te vinden wat mooi aansluit, Furygan leek nog het beste te passen maar ook lekker prijzig.

Ik word wel bang als ik zie hoeveel motoren gestolen worden, ik kan 'm niet binnen zetten en ik woon in de Bijlmer..

Ik heb een pak van het merk buse. Niet duur en past goed, er zitten ook klitteband dingen aan zodat je de taile smaller kunt maken.
Kun je hem niet aan een ketting om een lantaarnpaal vastzetten oid?

Ketting is zo door gezaagd met een slijptol, beter zoek je een garagebox of deelt er 1 met een vriend/buur.

Gister op het circuit in Assen gereden, wat een aanslag op je banden :O
Voelde in de laatste 2 heats alsof ik redelijk plat door de bochten ging maar aan de fotos te zien viel dat nog wel mee.

Als ze je motor echt willen stelen helpt geen enkel slot. Het helpt natuurlijk wel tegen gelegenheidsdieven. Zelf heb ik een pak van leer van Alpinestars en ook een pak van textiel van Alpinestars. Past allemaal prima en is van goede kwaliteit, hou er wel rekening mee dat dit merk klein valt.

Ik heb een pak van het merk buse. Niet duur en past goed, er zitten ook klitteband dingen aan zodat je de taile smaller kunt maken.

Ketting is zo door gezaagd met een slijptol, beter zoek je een garagebox of deelt er 1 met een vriend/buur.

Als ze je motor echt willen stelen helpt geen enkel slot. Het helpt natuurlijk wel tegen gelegenheidsdieven. Zelf heb ik een pak van leer van Alpinestars en ook een pak van textiel van Alpinestars. Past allemaal prima en is van goede kwaliteit, hou er wel rekening mee dat dit merk klein valt.

Dank voor de reply's! Ik moet gewoon blijven passen denk ik, morgen wat winkels afgaan.

Wat betreft het stelen ben ik bang dat ik hem toch aan een boom moet zetten.. De motor is niet veel meer waard dan €2000 en pittig zwaar maar goed, dat zal ze niet stoppen. Ken niemand (goed genoeg) met een garagebox of een motor in de buurt. Kan hem wel in een loods zetten maar die is 1.5 uur ver. Ik ga het aankijken.

Dank voor de reply's! Ik moet gewoon blijven passen denk ik, morgen wat winkels afgaan.

Wat betreft het stelen ben ik bang dat ik hem toch aan een boom moet zetten.. De motor is niet veel meer waard dan €2000 en pittig zwaar maar goed, dat zal ze niet stoppen. Ken niemand (goed genoeg) met een garagebox of een motor in de buurt. Kan hem wel in een loods zetten maar die is 1.5 uur ver. Ik ga het aankijken.

Misschien topic aanmaken op het motorforum oid misschien is er iemand in de buurt die het ziet zitten om een box te delen. Al zal een garage wel aardig duur zijn in adam.

Misschien topic aanmaken op het motorforum oid misschien is er iemand in de buurt die het ziet zitten om een box te delen. Al zal een garage wel aardig duur zijn in adam.

Ik heb 'm aan een paal hangen nu, morgen een art 4 schijfremslot kopen voor de verzekering en een hoes en we zien het wel. Heb hem overigens WA + verzekerd dus ook tegen diefstal, kostte 2 euro meer oid dan WA alleen bij bikerpolis. Ben nu 17 euro kwijt de maand. Ik denk niet dat de kosten voor een box opwegen tegen de eventuele voordelen. Maar bedankt voor het meedenken iig!

Gister mijn eerste (legale) rit gemaakt, toch even wennen haha, zit nog te gespannen op dat ding.

juist men speeltje verkocht
29ftlqv.jpg

Gruwelijk

Nieuw speeltje in de plaats mag ik hopen?

Terug
Naar boven