Charlie2
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m63
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lelystad was leuk, aangezien het achter een voorrijder was lekker met mijn zithouding kunnen spelen.
Afgelopen weekend heerlijk gereden in de eifel. Wel een beetje erg warm
Maandag weer met de r6 naar zandvoort. Hopen dat de race deze keer wel doorgaat.......
ik zag je filmpjes op MF, mooi gereden Masters, rijd je dan met regenbanden die natte sessies?

even een vraagje voor jullie:
ik ben 22 jaar en wordt over een half jaar 23. ik zit eraan te denken om mijn motorrijbewijs te halen alleen mag je in nl tot je 24e alleen op een 35kw motor rijden. na je 24e moet je opnieuw op voor zware motoren.
ik zou graag een supermoto willen maar is dat een beetje de moeite als je maar 35 kw mag besturen?
of rij je dan meer op een opgefokte brommer?
even een vraagje voor jullie:
ik ben 22 jaar en wordt over een half jaar 23. ik zit eraan te denken om mijn motorrijbewijs te halen alleen mag je in nl tot je 24e alleen op een 35kw motor rijden. na je 24e moet je opnieuw op voor zware motoren.
ik zou graag een supermoto willen maar is dat een beetje de moeite als je maar 35 kw mag besturen?
of rij je dan meer op een opgefokte brommer?

35kw is meer dan voldoende om een hoop plezier te hebben. Heb zelf 25kw moeten rijden, en heb dat nooit echt een probleem gevonden. Daarnaast zijn supermotards juist nooit echt pk-monsters.

Eindelijk dit topic weer gevonden, zon 2 jaar geleden hier ook in gepost met het idee te gaan lessen etc maar na een groupon en 2 lessen begon mijn studie weer.
Vorige week dan eindelijk mijn rijbewijs gehaald en deze XJR uit '95 is van mij nu
![]()
Ik keek eerst naar een oude fazer of een bandit oid maar ik kreeg de kans deze goedkoop van de vader een vriend van me over te nemen en ik vind 'm absoluut badass (mijn broertje zit er op overigens).
Wat voor merk pak/jas hebben mensen hier? Als je niet een taille/schouder ratio hebt van een zak vuilnis is het nog moeilijk iets te vinden wat mooi aansluit, Furygan leek nog het beste te passen maar ook lekker prijzig.
Ik word wel bang als ik zie hoeveel motoren gestolen worden, ik kan 'm niet binnen zetten en ik woon in de Bijlmer..
Kun je hem niet aan een ketting om een lantaarnpaal vastzetten oid?
Ik heb een pak van het merk buse. Niet duur en past goed, er zitten ook klitteband dingen aan zodat je de taile smaller kunt maken.
Kun je hem niet aan een ketting om een lantaarnpaal vastzetten oid?
Ketting is zo door gezaagd met een slijptol, beter zoek je een garagebox of deelt er 1 met een vriend/buur.
Als ze je motor echt willen stelen helpt geen enkel slot. Het helpt natuurlijk wel tegen gelegenheidsdieven. Zelf heb ik een pak van leer van Alpinestars en ook een pak van textiel van Alpinestars. Past allemaal prima en is van goede kwaliteit, hou er wel rekening mee dat dit merk klein valt.
Dank voor de reply's! Ik moet gewoon blijven passen denk ik, morgen wat winkels afgaan.
Wat betreft het stelen ben ik bang dat ik hem toch aan een boom moet zetten.. De motor is niet veel meer waard dan €2000 en pittig zwaar maar goed, dat zal ze niet stoppen. Ken niemand (goed genoeg) met een garagebox of een motor in de buurt. Kan hem wel in een loods zetten maar die is 1.5 uur ver. Ik ga het aankijken.
Misschien topic aanmaken op het motorforum oid misschien is er iemand in de buurt die het ziet zitten om een box te delen. Al zal een garage wel aardig duur zijn in adam.