AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Potverdomme me motor is net gestolen. FFS!!!
Ik zweer het als ik diegene vind die hiervoor verantwoordelijk is dan komt er geen politie aan te pas. Heb um gvd vorige week nog een onderhoudsbeurt gegeven.
Denk je gezellig een trouwerij te hebben, kom je thuis is je motor weg. Knkr trieste mother****ers. Als ik je vind maak ik je kapot.

echt k*t man, belachelijke losers die te lui zijn om voor hun geld te werken

Nou da was geslaagd :p 1e sessie nat, 2e droog en een 2,39. 3e overgeslagen, 4e droog en een 2:36, 5e droog en een 2;30. Op het eind werd het nat, dus ik dacht nog 1 rondje; aanremmen tarzan voorwiel weg, motor total loss denk ik, foto volgt...

Jezus, balen. Zandvoort is ook echt enorm glad bij nat weer.........Heb nu gelukkig setje regenwielen.

Ik weet van vorige week mijn tijden helaas nog steeds niet. Ja van heat 1 maar de rest heb ik nog niet gezien. Toen iig 2.12 gereden. Later ging het nog harder.

70gmzk.jpg

Machtig om al dat nieuwe spul voorbij te steken, minder machtig om op m'n muil te gaan:o

zit trouwens een gat in volgens mij m'n waterpompdeksel die je niet ziet

Auw

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Ben weer terug uit Zweden trouwens. Rijd wel fijn daar, lekker rustig en veel afwisseling. Laatste dagje even doorgehaald, 1400 km in 17 uur. Niet aan te raden trouwens. Laatste 2 uur flinke regen in het donker, niet echt verstandig.

Hier een fotootje uit Denemarken. Lekker met volle bepakking door de gravel beuken :p [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Potverdomme me motor is net gestolen. FFS!!!
Ik zweer het als ik diegene vind die hiervoor verantwoordelijk is dan komt er geen politie aan te pas. Heb um gvd vorige week nog een onderhoudsbeurt gegeven.
Denk je gezellig een trouwerij te hebben, kom je thuis is je motor weg. Knkr trieste mother****ers. Als ik je vind maak ik je kapot.

Gvd dat is verrot. Om wat voor motor gaat het?

Gvd dat is verrot. Om wat voor motor gaat het?
Het gaat om een zwarte Kawasaki Z750 uit 2005 met herkenbare schade kenmerken vanwege een ongeluk. De motor heeft 40.000km gelopen. Zit tevens een illegale zelfgemaakte herkenbare demper op zoals te zien is op onderstaande foto.
hvo2zn.jpg

Zit valschade op de koppelingsdeksel.
15d78cg.jpg

Zitten krassen rechts op de kap bij de buddyseat.
14kumw3.jpg

Voorkap heeft valschade rechts naast de lamp.
il8xls.jpg

Bij de rechtvoorvork zit schade en ook aan die kap daar.
ffa7tx.jpg

n71i6d.jpg

Daarnaast heeft de motor 2 hele herkenbare valblokken die ik nog niet eerder heb gezien bij andere Z750's.
8xr804.jpg

Alle schade zit alleen aan de rechterkant. De motor zal, mits ie wordt opgeknapt, een waarde hebben van tussen de 3000 en 4000 euro. De dagwaarde, die de verzekering hanteert, is echter maar iets van 2000-2500 euro.
Hij is WA+ diefstal verzekerd.. maar dit geintje gaat me alsnog veel kosten aangezien ik um voor 4800 gekocht heb. Hij stond met 2 ART 4 schijfremsloten bij Uilenstede, in Amstelveen. Hij is gestolen in de nacht van vrijdag 23 mei op zaterdag 24 mei.

Helaas rijden er veel vergelijkbare Z750's rond, maar als iemand iets ziet laat me het s.v.p. weten.
Diegene die de gouden tip geeft geef ik graag €300.
Voor elk gebroken bot van de dader geef ik €100.

ps. Ik zoek sinds ie gestolen is rond op marktplaats, speurders en motorforum. Kent iemand nog sites waar 2e hands motoren worden aangeboden?

Waarschijnlijk staat ie allang in Polen maar wil het alsnog wel blijven proberen. Had um gvd net een paar dagen ervoor nog een beurt gegeven, remblokjes vervangen en de koppelingskabel vervangen. Bitches hebben ook nog een volle tank benzine.

Laatst bewerkt:
Auw

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Ben weer terug uit Zweden trouwens. Rijd wel fijn daar, lekker rustig en veel afwisseling. Laatste dagje even doorgehaald, 1400 km in 17 uur. Niet aan te raden trouwens. Laatste 2 uur flinke regen in het donker, niet echt verstandig.

Hier een fotootje uit Denemarken. Lekker met volle bepakking door de gravel beuken :p [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prachtig!!!!

Dank je :).

Is zeker de moeite om eens die kant op te gaan. Vond vooral de (tol)bruggen in Denemarken/Zweden erg indrukwekkend. Op de heenweg had ik flinke mist. Het uitzicht vanaf zo'n brug over een in mist gehulde stad is echt een fantastische ervaring.

Heb inderdaad alleen gereisd, wat eigenlijk prima bevallen is. Enige nadeel is als het slecht weer is, dan heb je echt niks te doen :P.

Dank je :).

Is zeker de moeite om eens die kant op te gaan. Vond vooral de (tol)bruggen in Denemarken/Zweden erg indrukwekkend. Op de heenweg had ik flinke mist. Het uitzicht vanaf zo'n brug over een in mist gehulde stad is echt een fantastische ervaring.

Heb inderdaad alleen gereisd, wat eigenlijk prima bevallen is. Enige nadeel is als het slecht weer is, dan heb je echt niks te doen :P.

gaaf!!! Wil ook nog een keer richting het noorden. Nog nooit gedaan. Ben wel vaak richting het zuiden gegaan met de motor maar nooit naar het noorden.

morgen naar lelystad, had nog een dag tegoed omdat ik het een paar weken terug bagger weer was.

hier nog wat pics van zandvoort

hsw4t2.jpg

16gzyoy.jpg

heb hier ook wat circuitfotootjes. Eerste is met mijn nieuwe pak op Mettet. De andere zijn op voorjaarstraining in Spanje (Cartagena) met mijn vorige 2-delig pak
motor is een Honda CBR600RR van 2007

kamys7.jpg

30mux38.jpg

6yzjwn.jpg

heb hier ook wat circuitfotootjes. Eerste is met mijn nieuwe pak op Mettet. De andere zijn op voorjaarstraining in Spanje (Cartagena) met mijn vorige 2-delig pak
motor is een Honda CBR600RR van 2007

kamys7.jpg

30mux38.jpg

6yzjwn.jpg

erg mooi!!! mooie stijl ook. Moet mijn draai nog een beetje vinden op de r6. Op de cbr600rr zat ik beter op de fiets.

Bedankt! :)
Wat mij opvalt is dat je nog veel meer met je bovenlichaam naast de motor moet gaan hangen en je binnenste elleboog echt naar de grond richten terwijl je andere arm mooi op de tank rust. Vooral met je hoofd er meer gaan naast hangen. Voelt echt onnatuurlijk in't begin maar op die manier duw je de motor meer rechtop wat voor meer grip zorgt ;)
Nu ja...circuitrijden wil zeggen: elke dag bijleren he ;) elke keer dat beetje sneller willen gaan, dat beetje platter willen gaan (en in mijn geval mannen inhalen ;), grapje he)

Bedankt! :)
Wat mij opvalt is dat je nog veel meer met je bovenlichaam naast de motor moet gaan hangen en je binnenste elleboog echt naar de grond richten terwijl je andere arm mooi op de tank rust. Vooral met je hoofd er meer gaan naast hangen. Voelt echt onnatuurlijk in't begin maar op die manier duw je de motor meer rechtop wat voor meer grip zorgt ;)
Nu ja...circuitrijden wil zeggen: elke dag bijleren he ;) elke keer dat beetje sneller willen gaan, dat beetje platter willen gaan (en in mijn geval mannen inhalen ;), grapje he)

ja op de cbr deed ik dat al. op de r6 wil het nog niet echt. voelt ruk aan op 1 of andere manier. maar ga over 2 weken weer en ga dan gewoon door dauwen.

staat alles zoals je wil: clip-on? voetsteunen? schakelpookjes? rem- en koppelinghendel? vering(!)?
Al die zaken kunnen er ook voor zorgen dat je niet lekker op de motor zit.
Ik had na Cartagena de raad gekregen van een hele goeie piloot/instructeur dat mijn clip-ons voor mijn gestalte veel te breed stonden + mijn mousse van mijn zadel te laag was en die kleine zaken maken al een wereld van verschil!

staat alles zoals je wil: clip-on? voetsteunen? schakelpookjes? rem- en koppelinghendel? vering(!)?
Al die zaken kunnen er ook voor zorgen dat je niet lekker op de motor zit.
Ik had na Cartagena de raad gekregen van een hele goeie piloot/instructeur dat mijn clip-ons voor mijn gestalte veel te breed stonden + mijn mousse van mijn zadel te laag was en die kleine zaken maken al een wereld van verschil!

Staat zeker nog niet perfect. Ben er nog mee bezig. Heb hem iig al 30mm door de kroonplaten laten zakken en dat scheelt al een stuk. Stuurt een stuk makkelijker. Ga de clipons ook nog laten zakken. Verder moet ik nog een remschakel setje hebben, want nu kan ik niets stellen.

De vering is compleet van wilbers en die staat wel goed aan het slijtage patroon van de banden te zien.

komt wel goed dan!! Vooral amuseren, das 't belangrijkste ;)

komt wel goed dan!! Vooral amuseren, das 't belangrijkste ;)

dat komt goed. Vind het ook erg moeilijk dat afstellen van positie en vering. Maar moet ook zeggen dat de cbr600 toch wel erg makkelijk reed tov de r6. Als ik over een paar jaar geld teveel heb ga ik zker terug naar een cbr600rr.

Morgen iig naar lelystad, maar daar mag ik helaas niet met een circuitmotor rijden dus de r6 blijft thuis en ik zal daar met de cbr600rr rijden. Is gelukkig ook geen straf.

Lelystad was leuk, aangezien het achter een voorrijder was lekker met mijn zithouding kunnen spelen.

Afgelopen weekend heerlijk gereden in de eifel. Wel een beetje erg warm :eek:

Maandag weer met de r6 naar zandvoort. Hopen dat de race deze keer wel doorgaat.......

Terug
Naar boven