Gvd dat is verrot. Om wat voor motor gaat het?
Het gaat om een zwarte Kawasaki Z750 uit 2005 met herkenbare schade kenmerken vanwege een ongeluk. De motor heeft 40.000km gelopen. Zit tevens een illegale zelfgemaakte herkenbare demper op zoals te zien is op onderstaande foto.
Zit valschade op de koppelingsdeksel.
Zitten krassen rechts op de kap bij de buddyseat.
Voorkap heeft valschade rechts naast de lamp.
Bij de rechtvoorvork zit schade en ook aan die kap daar.
Daarnaast heeft de motor 2 hele herkenbare valblokken die ik nog niet eerder heb gezien bij andere Z750's.
Alle schade zit alleen aan de rechterkant. De motor zal, mits ie wordt opgeknapt, een waarde hebben van tussen de 3000 en 4000 euro. De dagwaarde, die de verzekering hanteert, is echter maar iets van 2000-2500 euro.
Hij is WA+ diefstal verzekerd.. maar dit geintje gaat me alsnog veel kosten aangezien ik um voor 4800 gekocht heb. Hij stond met 2 ART 4 schijfremsloten bij Uilenstede, in Amstelveen. Hij is gestolen in de nacht van vrijdag 23 mei op zaterdag 24 mei.
Helaas rijden er veel vergelijkbare Z750's rond, maar als iemand iets ziet laat me het s.v.p. weten.
Diegene die de gouden tip geeft geef ik graag €300.
Voor elk gebroken bot van de dader geef ik €100.
ps. Ik zoek sinds ie gestolen is rond op marktplaats, speurders en motorforum. Kent iemand nog sites waar 2e hands motoren worden aangeboden?
Waarschijnlijk staat ie allang in Polen maar wil het alsnog wel blijven proberen. Had um gvd net een paar dagen ervoor nog een beurt gegeven, remblokjes vervangen en de koppelingskabel vervangen. Bitches hebben ook nog een volle tank benzine.