- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Nice. Ga je in Scandinavië ook hele rondrijden, of heb je een vaste plek?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice. Ga je in Scandinavië ook hele rondrijden, of heb je een vaste plek?
.Ik heb een paar vrienden die ik ga bezoeken op öland. Verder nog niet echt een plan eigenlijk. Ga alleen, dus in principe kan ik door tot het geld op is.

Heerlijk weer de laatste dagen. Dinsdag eerste Cup werdstrijd van het seizoen op zandvoort. Kant niet wachten tot ik de r6 uit kan laten. Zal wel lekker zweten worden met 25 graden![]()

al vaker geweest? Veel plezier iig!!! Maar dat komt vast wel goed.
Ik ga denk ik 31 mei nog naar lelystad omdat ik een paar weken terug niet geweest was ivm regen. Na 31 mei gaan ze naar die mini midland baan en daar heb ik geen trek in.
iig 16 juni weer naar zandvoort voor de volgende cup dag
Potverdomme me motor is net gestolen. FFS!!!
Ik zweer het als ik diegene vind die hiervoor verantwoordelijk is dan komt er geen politie aan te pas. Heb um gvd vorige week nog een onderhoudsbeurt gegeven.
Denk je gezellig een trouwerij te hebben, kom je thuis is je motor weg. Knkr trieste mother****ers. Als ik je vind maak ik je kapot.

Nope 1e keer. Tips?
Lelystad vond ik geinig de 1e keer maar zat in de verkeerde groep.
Potverdomme me motor is net gestolen. FFS!!!
Ik zweer het als ik diegene vind die hiervoor verantwoordelijk is dan komt er geen politie aan te pas. Heb um gvd vorige week nog een onderhoudsbeurt gegeven.
Denk je gezellig een trouwerij te hebben, kom je thuis is je motor weg. Knkr trieste mother****ers. Als ik je vind maak ik je kapot.
Nee niet echt tips. In groep 2 krijg je nog prima begeleiding bij MSL. Stukken beter dan bij dat lelystad gebeuren. Let alleen vooral op als je de laatste 2 heats vrij mag rijden. Daar gebeuren de meeste ongelukken omdat er altijd mannetjes zijn die zich willen bewijzen. Rijd die 2 heats vooral de eerste 1 a 2 ronden rustig je banden warm en laat mensen die denken dat ze sneller zijn gewoon voorbij gaan.
---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------
jezus, k*t man!!! hoop dat je hem vind.
1e sessie nat, 2e droog en een 2,39. 3e overgeslagen, 4e droog en een 2:36, 5e droog en een 2;30. Op het eind werd het nat, dus ik dacht nog 1 rondje; aanremmen tarzan voorwiel weg, motor total loss denk ik, foto volgt...