AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Heerlijk weer de laatste dagen. Dinsdag eerste Cup werdstrijd van het seizoen op zandvoort. Kant niet wachten tot ik de r6 uit kan laten. Zal wel lekker zweten worden met 25 graden :cool:

Vrijdag toereke gedaan met de nieuwe Electra glide.
Tjaaaa, qua comfort is dit wel top natuurlijk. 150 op de snelweg en je merkt er niks van.
Power in overvloed, zit comfort voor rijder en passagier zijn alsof je in je eigen salon zit.
Electronisch regelbare uitlaat geeft wel een lekker geluidje :)

2r4o3s9.jpg

En daarna mijn eigen beeste binnen gedaan voor een paar kleine aanpassingen:

11rahhu.jpg

Lekker boeiend.

Je muur

nice Masters:D Ik ga dinsdag groep 2.

nice Masters:D Ik ga dinsdag groep 2.

al vaker geweest? Veel plezier iig!!! Maar dat komt vast wel goed.

Ik ga denk ik 31 mei nog naar lelystad omdat ik een paar weken terug niet geweest was ivm regen. Na 31 mei gaan ze naar die mini midland baan en daar heb ik geen trek in.

iig 16 juni weer naar zandvoort voor de volgende cup dag

grappig, je hebt dezelfde laptimer als mij

al vaker geweest? Veel plezier iig!!! Maar dat komt vast wel goed.

Ik ga denk ik 31 mei nog naar lelystad omdat ik een paar weken terug niet geweest was ivm regen. Na 31 mei gaan ze naar die mini midland baan en daar heb ik geen trek in.

iig 16 juni weer naar zandvoort voor de volgende cup dag

Nope 1e keer. Tips?

Lelystad vond ik geinig de 1e keer maar zat in de verkeerde groep.

8pk Yamaha kortstaart :D

Potverdomme me motor is net gestolen. FFS!!!
Ik zweer het als ik diegene vind die hiervoor verantwoordelijk is dan komt er geen politie aan te pas. Heb um gvd vorige week nog een onderhoudsbeurt gegeven.
Denk je gezellig een trouwerij te hebben, kom je thuis is je motor weg. Knkr trieste mother****ers. Als ik je vind maak ik je kapot.

Ik zweer het als ik diegene vind die hiervoor verantwoordelijk is dan komt er geen politie aan te pas. Heb um gvd vorige week nog een onderhoudsbeurt gegeven.
Denk je gezellig een trouwerij te hebben, kom je thuis is je motor weg. Knkr trieste mother****ers. Als ik je vind maak ik je kapot.

K*t man :(

Nope 1e keer. Tips?

Lelystad vond ik geinig de 1e keer maar zat in de verkeerde groep.

Nee niet echt tips. In groep 2 krijg je nog prima begeleiding bij MSL. Stukken beter dan bij dat lelystad gebeuren. Let alleen vooral op als je de laatste 2 heats vrij mag rijden. Daar gebeuren de meeste ongelukken omdat er altijd mannetjes zijn die zich willen bewijzen. Rijd die 2 heats vooral de eerste 1 a 2 ronden rustig je banden warm en laat mensen die denken dat ze sneller zijn gewoon voorbij gaan.

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

jezus, k*t man!!! hoop dat je hem vind.

Nee niet echt tips. In groep 2 krijg je nog prima begeleiding bij MSL. Stukken beter dan bij dat lelystad gebeuren. Let alleen vooral op als je de laatste 2 heats vrij mag rijden. Daar gebeuren de meeste ongelukken omdat er altijd mannetjes zijn die zich willen bewijzen. Rijd die 2 heats vooral de eerste 1 a 2 ronden rustig je banden warm en laat mensen die denken dat ze sneller zijn gewoon voorbij gaan.

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

jezus, k*t man!!! hoop dat je hem vind.

Nou da was geslaagd :p 1e sessie nat, 2e droog en een 2,39. 3e overgeslagen, 4e droog en een 2:36, 5e droog en een 2;30. Op het eind werd het nat, dus ik dacht nog 1 rondje; aanremmen tarzan voorwiel weg, motor total loss denk ik, foto volgt...

Terug
Naar boven