MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Lekker, dikke schroef in m'n achterband. Kan ik de boel weer uit elkaar halen...
IMG_2087.JPGIMG_2085.JPG
 
Aankomend weekend naar de Ardennen met de boys...dat gaat weer een leuk ritje worden. Zaterdag ook met hun gereden...pfff....Wheelies op de snelweg, streepjes trekken, stoppies, vluchtstrookje, tussen auto's door...de 280+ stond vaak op mijn display. Leip maar leuk spelletje.
 
Aankomend weekend naar de Ardennen met de boys...dat gaat weer een leuk ritje worden. Zaterdag ook met hun gereden...pfff....Wheelies op de snelweg, streepjes trekken, stoppies, vluchtstrookje, tussen auto's door...de 280+ stond vaak op mijn display. Leip maar leuk spelletje.
Ik zie de filmpjes op dumpert ook wel eens, jij liever dan ik. Er hoeft er maar eentje van rijstrook te wisselen op het verkeerde moment en je kind groeit op zonder vader... :dunno:
 
Ik zie de filmpjes op dumpert ook wel eens, jij liever dan ik. Er hoeft er maar eentje van rijstrook te wisselen op het verkeerde moment en je kind groeit op zonder vader... :dunno:

Klopt..
 
Aankomend weekend naar de Ardennen met de boys...dat gaat weer een leuk ritje worden. Zaterdag ook met hun gereden...pfff....Wheelies op de snelweg, streepjes trekken, stoppies, vluchtstrookje, tussen auto's door...de 280+ stond vaak op mijn display. Leip maar leuk spelletje.

Zo reed ik vroeger ook, alleen was het in 'onze' tijd 180+ omdat we slechts beschikking hadden over 70-100pk. Maar al na 3 weken en 1 gevalletje totaled kreeg ik in de gaten dat dat waarschijnlijk niet de juiste weg was.
 
Ik zie de filmpjes op dumpert ook wel eens, jij liever dan ik. Er hoeft er maar eentje van rijstrook te wisselen op het verkeerde moment en je kind groeit op zonder vader... :dunno:
Dat vergroot de kans bij Camelus maar minimaal. :grinny:
 
Aankomend weekend naar de Ardennen met de boys...dat gaat weer een leuk ritje worden. Zaterdag ook met hun gereden...pfff....Wheelies op de snelweg, streepjes trekken, stoppies, vluchtstrookje, tussen auto's door...de 280+ stond vaak op mijn display. Leip maar leuk spelletje.
't Is maar waar je zin in hebt als je net vader bent geworden... :o
 
nee het is spelen met je leven, maar wel heel leuk.

Daarna heb ik me gericht op sportief bochtenrijden, zoveel mogelijk buiten het verkeer om. Na veel eenzijdige valpartijen op primitieve banden gaat dat de laatste 15 jaar zonder verdere ongelukken. Maar ik ken het gevoel dat jullie nastreven.
 
Ik heb een steeds sterker wordend vemoeden dat Pirelli Rosso's en Rosso Corsa's daar meer last van hebben dan andere banden. Hoor het ook van anderen. Heb vorig jaar 3 Rosso3 achterbanden lekgereden op spijkers.
Misschien beter een S22 er onder gooien...
 
Back
Naar boven