Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Aan mij heb je weer weinig want lessen was voor sukkels rond 1980.

Maar schakelbrommer rijden scheelt enorm, als je ook al je autorijbewijs hebt zou 10 lessen voldoende moeten zijn.

Ja, ik rij al bijna vijf jaar dagelijks.

Dit was m’n brommer vroeger, die kleuren vond ik vet op een aprilia haha, eigenlijk kan het niet. Wordt tijd voor een echte.
064F0044-C064-4025-B8CD-988D792B52D5.jpeg

Laatst bewerkt:
Stel je vraag ook eens op motor-forum.nl.

1597530743428.png

Ik had er zo een. De Grimeca voorrem was veel beter dan die van mijn eerste motor, een Honda CB750.

Ik heb zometeen m’n eerste rijles, waar let in op?

Drank. Bij het klaverblad racen vond ik 2-3 Westmalle tripel altijd rustgevend. Rij nu op een Speed Triple, nostalgie?

En kijk morgen MotoGP, 14:00 op Eurosport 1, voor de fijne kneepjes van de rijtechniek. Als die jongens met 300pk onder hun reet de bocht ongeschonden doorkomen, moet het jou ook lukken.

Laatst bewerkt:
Vorige week mijn verlichting aangepast naar led.

knipperlichtkappen voor waren oranje en nu aangepast naar witte kappen met led dagrijverlichting. Ook de H4 aangepast naar led. Achterlichten ook led.
Nu nog even wachten op de knipperlichten achter en oranje ledstrips in de spiegels.
motor led.jpg

In december word ik 24 en wil ik gaan voor m’n rijbewijs. Hoeveel lessen gemiddeld en geld waren jullie ongeveer kwijt?

Ik heb vroeger altijd schakelbrommer gereden dus beetje weg gevoel en schakelen kan ik wel.
Toen ik 18 werd heb ik eerst m'n motorrijbewijs gehaald en daarna autorijbewijs. Ik had 8 lessen van 90min voor AVB nodig. Daarna 4 lessen van 90min voor AVD. In totaal dus 12*90min, dus 18 uur.

Ik had al wel ervaring met schakelbrommers en een beetje met crossmotor, maar had nog niet de ervaring met de auto die jij nu al wel hebt, dus misschien dat jij het sneller redt.

Volgens mij betaalde ik 9 jaar geleden 60 euro voor 90 minuten motorrijles, zal inmiddels wel duurder zijn gok ik?

Terug
Naar boven