Heb je een auto rijbewijs?In december word ik 24 en wil ik gaan voor m’n rijbewijs. Hoeveel lessen gemiddeld en geld waren jullie ongeveer kwijt?
Ik heb vroeger altijd schakelbrommer gereden dus beetje weg gevoel en schakelen kan ik wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een auto rijbewijs?In december word ik 24 en wil ik gaan voor m’n rijbewijs. Hoeveel lessen gemiddeld en geld waren jullie ongeveer kwijt?
Ik heb vroeger altijd schakelbrommer gereden dus beetje weg gevoel en schakelen kan ik wel.
Ja, ik rij al bijna vijf jaar dagelijks.
Ik zou dan rekenen op minimaal 2 maal 10 lessen, voertuigbeheersing en verkeersdeelname.Ja, ik rij al bijna vijf jaar dagelijks.
Dit was m’n brommer vroeger, die kleuren vond ik vet op een aprilia haha, eigenlijk kan het niet. Wordt tijd voor een echte.
Ik ben zenuwachtig wat nu?
Toen ik 18 werd heb ik eerst m'n motorrijbewijs gehaald en daarna autorijbewijs. Ik had 8 lessen van 90min voor AVB nodig. Daarna 4 lessen van 90min voor AVD. In totaal dus 12*90min, dus 18 uur.In december word ik 24 en wil ik gaan voor m’n rijbewijs. Hoeveel lessen gemiddeld en geld waren jullie ongeveer kwijt?