- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en STEL hij maakt een beetje poep geluid, hoe duur is dan zo een andere uitlaat? thx
Som3on3 : Weinig dealers die dat doen idd. Of alles of niks. Kleppen stellen heb je wel wat meer ervaring voor nodig als ketting spannen. Je nokkenassen moeten eruit en die moeten goed terug gelegd worden. Losdraaien moet met een logica anders kans dat ze breken, vastdraaien op moment etc. Dan nog de ketting goed timen etc.
Ik rij met de trein of met de bandit van me vriendin naar het werk. Maar zoals het er nu naar uit ziet verhuizen we binnen 3 maanden naar Grens gebied brabant/limburg/belgie. En dan word het lease auto en wat minder file.

thx voor de antwoorden!
@Siroj, ik weet het...vind die dingen altijd het mooist en naar mijn idee best of both worlds kwa rijhouding. Zo echt race (R1 ofzo) vind ik weer iets te oncomfie voor beetje cruisen.
en zo een chopper vind ik gewoon niet mooiOp die V-rod na dan

Zo echt race (R1 ofzo) vind ik weer iets te oncomfie voor beetje cruisen.
nou ik heb redelijk snel last van mn rug..dus ook vanuit dat aspect lijkt me een naked/cruise iets beter. Buiten het feit dat ik die streetfighter (achtige) ook mooier vind!

niet mooi