Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

zx12r is een echt een krachtpatser.

Alleen tegen een lichte supersport legt hij het af onder de 250k/m

Zal de run nog eens proberen op te zoeken Richard. 1000's zijn behoorlijk aan het evolueren om het zo te zeggen. 165/170 a.w. pk's is niks nieuws meer.

en 350pk a.w. is nutteloos.. hij gaat er zo mee toeren en wat dragracen.. ding gaat de bocht niet om met verlengde achterbrug.

Ziet er goed uit MacB.

Toch wel ongelooflijk hoeveel er hun motor weg doen nog voor ze 10000 Km gedaan hebben. Net op het moment dat hij lekker los is gereden.

Maatje van me heeft zo een R6 van 2007 gekocht, slechts 3500 Km op de teller.

GSR600 is een hele leuke motor. Heb onder die van een maatje andere uitlaat onder gebouwd en voorvork gemodificeerd met andere veren en olie. Vooral dat laatste heeft ie echt nodig om er lekker mee te kunnen rijden.

Rijd gewoon gruwelijk soepel en lekker vlot.

maar is dat ding dan wel een "lichte "motor? want ik zie dat nergens duidelijk staan.
en wat voor snelheid moet ik bij zo een ding verwachten, de 0-100kmh tijd bv.

en STEL hij maakt een beetje poep geluid, hoe duur is dan zo een andere uitlaat? thx

Ziet er uit als een leuke bike om op te beginnen, weet er verder niet meer van.. Hij heeft iig dus wat minder vermogen, maar zal waarschijnlijk toch lekker sportief zijn..

Het is ook een beetje een keuze.. Dit is een tour motor (als ik dat goed benoem).. Je zithouding is daarbij heel anders!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.889
Som3on3 : Weinig dealers die dat doen idd. Of alles of niks. Kleppen stellen heb je wel wat meer ervaring voor nodig als ketting spannen. Je nokkenassen moeten eruit en die moeten goed terug gelegd worden. Losdraaien moet met een logica anders kans dat ze breken, vastdraaien op moment etc. Dan nog de ketting goed timen etc.

Ik rij met de trein of met de bandit van me vriendin naar het werk. Maar zoals het er nu naar uit ziet verhuizen we binnen 3 maanden naar Grens gebied brabant/limburg/belgie. En dan word het lease auto en wat minder file.

Ja idd, dan laat ik de eerste grote beurt wel bij een dealer regelen, ga ik het daarna een keer zelf proberen.

Heb je trouwens geen last als je verhuist van de A2 met file? Of ga je daar in de buurt werken?

Dit is een naked 600

Je kan tot 14.000 toeren gaan geloof ik op dat ding, dan versneld ie echt wel.

En 0-100 ? iedere ferrari trek je eruit tot 200km/h en dan word het moeilijk ;)

En uitlaat voor zo'n ding 2e hands ? 500 euro.. 2 seatpipes... en dan nog afstellen met yoshibox bij bijv. een hoegee of iets.

Som3on3 : Ga daar wonen en werken... enkel nog naar noord holland af en toe om schoonouders en zo te bezoeken :)

thx voor de antwoorden!

@Siroj, ik weet het...vind die dingen altijd het mooist en naar mijn idee best of both worlds kwa rijhouding. Zo echt race (R1 ofzo) vind ik weer iets te oncomfie voor beetje cruisen.
en zo een chopper vind ik gewoon niet mooi :P Op die V-rod na dan

• #1.892
thx voor de antwoorden!

@Siroj, ik weet het...vind die dingen altijd het mooist en naar mijn idee best of both worlds kwa rijhouding. Zo echt race (R1 ofzo) vind ik weer iets te oncomfie voor beetje cruisen.
en zo een chopper vind ik gewoon niet mooi :P Op die V-rod na dan

Heb je op een race gereden dan? Ik rijd zat om mijn zx6r en "oncomfie" vind ik het niet, je moet gewoon wennen aan de houden en geen gladde broek hebben want dan glij je steeds met je hamer en klokkenspel tegen de tank en kom je blauw thuis ;)

Ik vind het juist wel lekker dat je een beetje voorover leunt.

Zo nu over naar poetsmode en ff me bike schoonmaken met sop en warm water, ff WD op de uitlaat daarna gooien en ketting invetten daarna.

nou ik heb redelijk snel last van mn rug..dus ook vanuit dat aspect lijkt me een naked/cruise iets beter. Buiten het feit dat ik die streetfighter (achtige) ook mooier vind!

een moderne gsx-r ....rond de 3 sec ongeveer

Zo echt race (R1 ofzo) vind ik weer iets te oncomfie voor beetje cruisen.

Onzin, echte motorrijders denken daar zelfs niet aan. Ik ben zelfs vorige zomer met mijn R6'ke door Frankrijk getrokken (3000Km, bijna allemaal binnenwegen). Had zelfs nog een rugzak bij me en een tanktas.
Volgende zomer terug !

• #1.896
Zo de bike is weer gepoetst, lekker strak ziet ie er weer uit en goed ingevet.

Ik kan me trouwens best voorstellen dat als je last van je rug hebt liever rechtop zit, maar dat neemt niet weg dat je ook dan last van de hobbels en kuilen in de weg zal hebben.

fazer vind ik lelijk :P

Terug
Naar boven