XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

maar heeft iemand ook ervaring met die begrenzers?

want stel ik kom een streetfighter van mn dromen tegen (die hebben ze toevallig hier in de shop staan :P ) maar heeft meer dan 25kw. Hoe zit het met die begrenzing dan, kan dat altijd? is dat nog schadelijk voor die 2 jaar? en gaat ie raar geluid maken dan :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

iemand dit op zijn motor geinstalleerd ??

Zou ik niet willen, lelijk en door dat bochtenwerk gegarandeerd krachtsverlies.

Voor de R6 hebben ze dat ook.

??? Bochtenwerk?

Het is een RR hoor, daar zit de uitlaat al onder de kont. Relatief kleine aanpassing, welke er imo vet uit ziet.

:rolleyes:
Jep, voor de uitlaat naar de band toe te richten heb je een bocht nodig die uitgewerkt moet worden.

Nope, hotbodies heeft een hitteschild hiervoor gemaakt dat er tussen gedraaid wordt.

Dacht idd al iets extra's te zien zitten, maar ik kom nog uit de periode met een mooie normale pijp naast de motor. Iets wat ook nog steeds mijn voorkeur geniet:D

Dacht idd al iets extra's te zien zitten, maar ik kom nog uit de periode met een mooie normale pijp naast de motor. Iets wat ook nog steeds mijn voorkeur geniet:D

Bij mij hetzelfde en ik vind ook dat je het ontwerp met de positie v.d. uitlaat v.d. constructeurs moet respecteren.

maar heeft iemand ook ervaring met die begrenzers?

want stel ik kom een streetfighter van mn dromen tegen (die hebben ze toevallig hier in de shop staan :P ) maar heeft meer dan 25kw. Hoe zit het met die begrenzing dan, kan dat altijd? is dat nog schadelijk voor die 2 jaar? en gaat ie raar geluid maken dan :P

bumpie

Bij mij hetzelfde en ik vind ook dat je het ontwerp met de positie v.d. uitlaat v.d. constructeurs moet respecteren.

true maar die blade heeft al seatpipes, daarbij dien je volgens mij ook nog een powercommander aan te schaffen om de boel goed af te stellen vanwege die bocht die je erbij krijgt.

Hier is mijn moto, ben 18 jaar en heb dus een klein rijbewijs. Is een suzuki gs500 begrensd op 25kW.Mijn eerste moto dus en is blijkbaar een goede om mee te beginne. Excuses van de grote foto's :cool:

6p49du0.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou beginnen op een iets goedkopere fiets, maargoed, dat is maar net wat je wilt. In het begin ben je nog wat onhandiger met de motor, zoals met stallen en de hele onzin, dat kan je nog wel eens wat krassen gaan kosten ;)

geluk dat ik het geld heb haha :P maargoed dat ding is dus 1000cc, geen idee wat de verdere specs zijn. Is toch iets aan de dure kant. dus zal het sowieso niet worden.
denk dat ik toch ga rond kijken voor iets goedkopers.
MAAR eerst rijbewijs halen :P

oh, ik dacht dat die motor omgebouwd was tot streetF..maar is gewoon standaard.

Motorisch gezien is de Tuono sterker dan ooit. Het maximum vermogen op de krukas bedraagt nu 102 kW (139) pk en het maximum koppel van 10,9 kgm komt al vrij bij 8.500 tpm. De Aprilia Tuono behoort daarmee tot de allersterkste naked bikes en is uiteraard de meest krachtige tweecilinder op de weg.
misschien wel iest te veel van het goede ja :P

oh, ik dacht dat die motor omgebouwd was tot streetF..maar is gewoon standaard.

misschien wel iest te veel van het goede ja :P

Totaal geen 25kw fiets gozer , dit kreng trekt wheelies zonder problemen in de 2e versnelling. Zowel qua power als prijs ook niet echt een beginners fiets ;)

geluk dat ik het geld heb haha :P maargoed dat ding is dus 1000cc, geen idee wat de verdere specs zijn. Is toch iets aan de dure kant. dus zal het sowieso niet worden.
denk dat ik toch ga rond kijken voor iets goedkopers.
MAAR eerst rijbewijs halen :P

Doelde meer op het merk Aprillia, de ene motor loopt zonder problemen terwijl de ander er veel gezeik mee heeft.

Terug
Naar boven