S0m30n3
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 16%
Ja en 2 knikkertjes ernaast

BTW bijna 100 pagina's en 2000 posts

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb net nog gereden, maar het is op sommige plekken al erg glad zeg... Rij btw gewoon door zolang het kan, ga er op naar mijn bijbaantje
Ik zat te denken om morgen een ritje te gaan doen, maar heb een hekel aan pekel![]()

Als het nat is geweest neem dat je motor ff goed af en spuit bewegende onderdelen met vet in en je uitlaat met silicone spray o.i.d.

Bedankt voor de tip, maar het is de CB500, daar wil ik mijn handen niet aan vies maken![]()

Nee, die staat al die tijd al netjes binnen... Ik hoop dat in februari de pekel weg is, dan kan ik hem tot volgend jaar winter pekelvrij rijden![]()

) dan zal je zeker weten fokkin blij zijn 
Nou zomerrijders, gisteren bijna me rijbewijs kwijt geraaktNa een wheelie kreeg ik een VRO achter me aan , kwam er gelukkig af met een waarschuwing
Stalen remleidingen en troep besteld , hopenlijk snel binnen![]()

Nou zomerrijders, gisteren bijna me rijbewijs kwijt geraaktNa een wheelie kreeg ik een VRO achter me aan , kwam er gelukkig af met een waarschuwing
Stalen remleidingen en troep besteld , hopenlijk snel binnen![]()

Hahahha, ik rij nog steeds gewoon verder.. heeft geregend volgens mij, dus er zal al weer wat pekel verdwenen zijn

Me blok had ik zondag schoongemaakt en is inmiddels (3 dagen WW verkeer) al weer aardig wit uitgeslagen , zelfde voor me velgen.![]()
... Maargoed, was vandaag wel lekker weer om te rijden