MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Gaat goed dit topic! :D

Heb net nog gereden, maar het is op sommige plekken al erg glad zeg :(... Rij btw gewoon door zolang het kan, ga er op naar mijn bijbaantje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.964
Heb net nog gereden, maar het is op sommige plekken al erg glad zeg :(... Rij btw gewoon door zolang het kan, ga er op naar mijn bijbaantje

Als het nat is geweest neem dat je motor ff goed af en spuit bewegende onderdelen met vet in en je uitlaat met silicone spray o.i.d.

Ik zat te denken om morgen een ritje te gaan doen, maar heb een hekel aan pekel :rolleyes:

• #1.970
Nee, die staat al die tijd al netjes binnen... Ik hoop dat in februari de pekel weg is, dan kan ik hem tot volgend jaar winter pekelvrij rijden :)

Veel plezier ermee, als net zo goed rijd als mijn zx6r (kapsones:rolleyes::P) dan zal je zeker weten fokkin blij zijn :D

Nou zomerrijders, gisteren bijna me rijbewijs kwijt geraakt :( Na een wheelie kreeg ik een VRO achter me aan , kwam er gelukkig af met een waarschuwing :o

Stalen remleidingen en troep besteld , hopenlijk snel binnen :)

Wheelies en stoppies nergens voor nodig :D .

• #1.973
Nou zomerrijders, gisteren bijna me rijbewijs kwijt geraakt :( Na een wheelie kreeg ik een VRO achter me aan , kwam er gelukkig af met een waarschuwing :o

Wie noem jij zomerrijder? :D

Maar ik zal me rijbewijs nog hebben als het goed weer begint te worden :D

Hahahha, ik rij nog steeds gewoon verder.. heeft geregend volgens mij, dus er zal al weer wat pekel verdwenen zijn

Terug
Naar boven