MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Vet ff checken :D
 
Gisteren 2 motoren naar een veilige plek gebracht.. waar geen verhuis dozen staan en langs lopende mensen met allerlei meubels.. geeft toch wel wat bekijks 2 zwarte motoren op een aanhanger :P


hayden filmpje... tja .. mazzelpik..niet meer niet minder :)
 
Laatst bewerkt:
Haha wel gruwelijk :D

Je had nog geen pic van je bike geupload of wel? Die nieuwe bedoel ik dan.
 
Hier nog tuig dat mijn fiets kan PS'en met een leuk design?
 
Nee nog niet geupload. Is een gsxr750 met telefonica kuipen. (kuipen zitten normaal op een 600)

Deze is van gozer in Amerika maar is identiek, enkel heb ik dan een Upsidedown voorvork, nog wat krassen op de kuipen,andere kleur wielen, standaard uitlaat en zwart voor spatbord.

Wilde hem afbouwen maar dankzij verhuizing word dat niks. Moet nog door de RDW maar wil hem eigenlijk na compleet opgebouwd hebben weer strippen om frame, subframe, dou stepjes, kroonplaten te poedercoaten, kuipen stickervrij maken en bijstippen en nieuwe stickers ( dan is schade bijna niet meer te zien )

Word dus pas 2009 eer die op de weg is. Tussentijd met de 1000 knallen :) Vorige week ff gestart na hem gewassen te hebben, damn maakt dat ding een tering herrie :P

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha ja ik blijf mezelf ook altijd nog verbazen over het geluid uit mijn ding, laat staan die van jou ;)
 
Morgen om 11.30 theorie examen!!! wish me luck :D
 
Good luck Mitchell De Manager.
 
Het ziet er naar uit dat ik dan toch een stalling heb gevonden voor mijn motor op 3 minuten fiets afstand :D... Had eerst de motor in de kelder van mijn flat, maar dat gaat niet meer werken omdat de gixer lager is dan een CB500 en hij wss met de kappen de grond raakt in de hoek naar het beneden rijden.. Ben blij, anders moest de motor misschien wel gewoon weer weg :P

Jaja en ik weet het, een normaal iemand zoekt eerst een stalling en koopt dan pas een (andere) motor ;)
 
Good luck Mitchell De Manager.

Man oh Man, net examen gehad, zoveel vragen echt te dom beantwoord :P ik wist gewoondat ik ze fout had , alleen geen tijd meer over had om te corrigeren.

6 fout uiteindelijk :P dat was de max wat mocht, ben wel geslaagd dus :D
 
Man oh Man, net examen gehad, zoveel vragen echt te dom beantwoord :P ik wist gewoondat ik ze fout had , alleen geen tijd meer over had om te corrigeren.

6 fout uiteindelijk :P dat was de max wat mocht, ben wel geslaagd dus :D

:klink: , nu nog de praktijk :D .
 
Man oh Man, net examen gehad, zoveel vragen echt te dom beantwoord :P ik wist gewoondat ik ze fout had , alleen geen tijd meer over had om te corrigeren.

6 fout uiteindelijk :P dat was de max wat mocht, ben wel geslaagd dus :D

Feli kerel, succes met je praktijk :cool:
 
Het ziet er naar uit dat ik dan toch een stalling heb gevonden voor mijn motor op 3 minuten fiets afstand :D... Had eerst de motor in de kelder van mijn flat, maar dat gaat niet meer werken omdat de gixer lager is dan een CB500 en hij wss met de kappen de grond raakt in de hoek naar het beneden rijden.. Ben blij, anders moest de motor misschien wel gewoon weer weg :P

Jaja en ik weet het, een normaal iemand zoekt eerst een stalling en koopt dan pas een (andere) motor ;)

Whaaha wat een gozer, dan zou ik zelf de drempel nog geschuurd hebben zodat ik hem wel naar beneden zou kunnen rijden, maar daarvoor verkopen, nooit :P:D
 
Denk dat je al een februari kunt beginnen met lessen. Ik laat er toch maar effe een nieuwe achterband op leggen, wel een Michelin en geen Pirelli :) .
 
ja de centjes zijn meer het probleem :P begin 1feb met neiuwe job, en moet wachten op het 1e salaris voordat ik kan lessen :P
 
Mensjes, ik heb een vraag:

Ik wil graag nieuwe teller achtergronden designen voor mijn fiets maar nu een probleempje om de precieze afmetingen te krijgen (vooral met de snelheidsmeter en toerenteller)

Iemand tips hoe dit makkelijker kan?
 
Back
Naar boven