XXL Nutrition

Het niveau van scholing hier op het DBB

Bezoekers in dit topic

In een wereld bestolen van haar substraat en begaafdheid oudtijds, geeft Grieks en Latijn het individu wel de mogelijkheid om nagelaten saillante betekenissen van onze voorvaderen onaangetast en ongemodificeerd tot zich te nemen. Het mensdom heeft er immers een hand vol van om de pen er eigenmachtig tussen te zetten alvorens een vertaling over te dragen.
 
In een wereld bestolen van haar substraat en begaafdheid oudtijds, geeft Grieks en Latijn het individu wel de mogelijkheid om nagelaten saillante betekenissen van onze voorvaderen onaangetast en ongemodificeerd tot zich te nemen. Het mensdom heeft er immers een hand vol van om de pen er eigenmachtig tussen te zetten alvorens een vertaling over te dragen.

En wat als je daar geen behoefte aan hebt? :rolleyes:
 
Dan blijf je rocken met MTV.
 
Ik mag geen MTV kijken van mijn mama. :(
 
Dat heeft ze goed begrepen, hoe ziet je moeder er overigens uit qua postuur?
 
Doe nu even niks, maar zal weer worden wat ik altijd al deed.
Magazijnwerk of zoiets dergelijks, moet nog bedenken wat ik nu precies wil gaan doen.


late reactie, maar goed:


waarom doe je de opleiding dan niet deeltijd of duaal? zit je meteen in het werkveld, 1 dag per week naar school en de rest van de dagen vul je met stage (hbo stage voor mij is minimaal 20 uur). zit je met meer leeftijdsgenoten en opleidingen bieden de mogelijkheid om de opdrachten direct op je stage uit te voeren. maar het vergt wel meer discipline.

het zou zonde zijn als je achteraf na zoveel jaren spijt krijgt, maar ja, je moet er natuurlijk wel 100% achter staan:).
 
Klopt 100% Deeltijd of duaal een studie volgen is gewoon de oplossing voor als je al klaar bent met leren of al het bedrijfsleven bent in gegaan. Op die manier kun je toch nog de opleiding genieten die je achteraf eigenlijk had willen doen. Het nadeel is dat het dus wel je eigen geld kost, maar dan doe je er tenminste ook iets voor ipv je het gratis in je schoot geworpen krijgt :D
 
Klopt 100% Deeltijd of duaal een studie volgen is gewoon de oplossing voor als je al klaar bent met leren of al het bedrijfsleven bent in gegaan. Op die manier kun je toch nog de opleiding genieten die je achteraf eigenlijk had willen doen. Het nadeel is dat het dus wel je eigen geld kost, maar dan doe je er tenminste ook iets voor ipv je het gratis in je schoot geworpen krijgt :D

of je krijgt het van je baas :D
 
Back
Naar boven